Övrig hockey

Nationellt · 10028 inlägg · 1132 ämnen

Tips 4:e omgången!

« · 11866 Till forumet

Tips 4:e omgången!
Djurgårdens IF - Luleå HF, 5-2
HV 71 - AIK,4-2
Malmö IF - Färjestads BK,2-4
V:a Frölunda HC - Timrå IK,3-3(Z:a avgör i sudden)
MoDo Hockey - Södertälje SK,5-2
Brynäs IF - Linköpings HC,4-1

Forza Timrå IK, ta skalparna med hem från Götlaborg,hehe=0)
Kommentera

Sv: Tips 4:e omgången!
mike66:
Tror nog tyvärr att det blir stryk borta mot VF men lycka till.
Kommentera

Det lilla jag såg av VF i sporten mot Luleå såg dom väldigt tama ut,men,men nu är det hemma match så tufft blir det, men kan bara TIK:arna re ut den första anstormningen så blir dom säkert nervösa som vanligt och då kan allt hända, som du säkert känner till är Pucken platt,hehe=0)Vi har spöat dom förut och kommer att göra allt fast en massa sjukdomar och skit härjar nu, har fattat att den nya Igor Matuschkin kliver rätt in i hetgröten direkt, får se vad han tillför nu då,lite skeptisk är jag och det är ovanligt när det gäller mig,men,men vi har ju Z:a. Forza Timrå IK
Kommentera

Okay då, kör ett tips själv.

Djurgårdens IF - Luleå HF, 3-2
HV 71 - AIK,4-3 eft.str.
Malmö IF - Färjestads BK,2-4
V:a Frölunda HC - Timrå IK,3-1
MoDo Hockey - Södertälje SK,5-1
Brynäs IF - Linköpings HC,6-0
Kommentera

hehe du är en riktig hårding du Prosten, 6-0 till Brynäs,hmmm.. ja vad vet man, men du tror inte riktigt på TIK:arna fast ni fick smaka på den sura bananen sist,hehe.
Kommentera

LHC skall vara det sämsta laget i serien och det verkar vara bra vibbar runt laget nu, Kyrö tränar för fullt och är snart tillbaka. Jetline revanch suget efter Timråmatchen och det är tid för Asplund att hålla nollan!
Dags för Frölunda att rycka upp sig nu! Dessutom stor skillnad på borta och hemma för Tik, eller hur?
Kommentera

en bra analys, det verkar också som Freddan står för Timrå i morgon vad jag har hört, så han är säkert sugen på att visa vad han går för också den nye vitryssen, men som sagt han kan man väl kanske avvakta och se om han har nått i TIK och göra överhuvudtaget, men,men han får ju chansen direkt imorgon och visa upp sej. Men inte har jag dömt ut Timrå på förhand jag ser nog att de har goda chanser till att lägga ner Indianerna i morgon(läs idag) Och vad beträffar BIF så skall det väl till mycket underskattning om man skall ta stryk av Linköping,frågan är inte om de vinner utan med hur mycket,hehe.
Kommentera

Som sagt, 6-0.
Hur är det med Tiks alla sjuka backar, ska dom spela med 4st. + vitryssen eller?
Kommentera

Det blir tufft. Vi får väl hoppas att Vitryssen inte lagt av sig för mycket.
Kommentera

Gå in på länken som jag lagt ut här och läs, så inte har han fått mycket lovord iaf, men det är klart att gubben skall få chansen att visa upp sig, det blir ju trots allt bara en 3-4 matcher innan de sjuka kommer tillbaka,men gör han några bragdmatcher så vet man väl aldrig, kom ihåg att jag såg han för Vitryssarna i nån match i VM och då såg han riktigt het ut men det var väl för ett par VM sen,hehe.
Kommentera

Skall genast kolla upp länken.
Kommentera

På den artikeln och stats. ser det ut att vara över för den killen. Det måste nog till en bragdinsats av honom som du skrev om han skall va till nån nytta.
Kommentera

Ja och det är ju inte ens säkert att han blir spelklar heller, men det skulle jag nog tro att dom fixat ändå. Men,men ja är skeptisk vad han skall kunna tillföra och är jag skeptisk,ja då känns det inte bra...men man får se det positiva och hoppas att gubben har fått nya krafter, men efter att ha tränat med ett Juniorlag?????Man får säga som Dr Dängroth:Ja e skeptisk!!!!
Kommentera

Precis! Han har spelat ett par träningsmatcher med Björklöven med han får inte träna med dom??????????? Ajajajajajajajajaj!!!!!!!!
Kommentera

Ja vi får nog sluta att fundera nu, för annars så börjar t,o,m jag att tvivla,hehe. Vet inte hur dom har tänkt men ja ja..................
Kommentera

Det är väl så, antar jag. Att hoppet är det sista som överger en.
Kommentera

Precis och ska man se nån förklaring till detta så är det väl att Björklöven kanske inte har råd att betala ut löningarna, så det är kanske därför han inte fått va med? För annars så fattar jag inte vad den mannen ska kunna tillföra ett lag av Timrås kaliber. Vi får väl se.
Kommentera

Han kanske blir Timrås svar på Custemo........
Kommentera

Djurgårdens IF - Luleå HF, 5-2
HV 71 - AIK,5-3
Malmö IF - Färjestads BK,3-3
V:a Frölunda HC - Timrå IK,2-3
MoDo Hockey - Södertälje SK,5-2
Brynäs IF - Linköpings HC,3-3 (BIF värdelösa i måste-vinna-matcher)
Kommentera

DIF-LHF 4-1
HV71-AIK 5-3
MIF-FBK 2-3 (str)
VF-TIK 3-1
Modo-SSK 4-2
BIF-LHC 5-1
Kommentera

DIF-LHF 3-1
HV71-AIK 4-1
MIF-FBK 2-3 sd
VF-TIK 3-1
MODO-SSK 1-2 str
BIF-LHC 5-0
Kommentera

Så här tror jag om kvällens matcher

DIF-LHF 2-4
Hv71-AIK 2-2
MIF-FBK 1-3
V.F-TIK 4-2
MODO-SSK 5-1
BIF-LHC 6-2
Kommentera

Vilka värdelösa tippare det var här. Det verkar som Svenska spel tjänade en bra slant i kväll.
Kommentera

Värst va pigga ni blev helt plötsligt! Ni är hemskt välkomna att joina oss här och lägga in ett tips ni också men ni verkar bara ha gått och laddat batterierna inför BIF matchen, och det verkar ju som om det fungerade också,hehe.4-0, aj,aj,aj vad förnedrande att vara BIFare idag.hehe.
Kommentera

det visade sig att du hade en del fel men jag håller medom det var en ganska troligt rad!!!
mej du hade fel!!!
Kommentera

« · 11866