1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27074 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 2197253 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Stort grattis till er första final
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: Riktigt skönt. Hoppas nu att läget är hyfsat med Seider. SAIK spelar inte juste. Vem var det Lindström var på.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
puffe: Du mein sa dau förstaur je!!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Tack! :-D
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: helt ärligt är det fan skönt att de är över nu, kanske man kan börja sova normalt igen hahaha
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
JonteD: Jo, jag förstår, men för övriga Sverige heter det väl syssling?
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: High five! Lide, lide partisk möjligen, men ack så underbart rättvist detta känns.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Stort grattis till en mkt välförtjänt final!
Hatten av för Rögle! 👏
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
puffe: nä det heter tremänning hennes mor är kusin med Oskars farfar!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: Känns förstås riktigt tungt att förlora.
Men stort grattis till finalplatsen! Hejar på er nu 👍
Ni spelar en fantastisk hockey och kul att vi fick spela mot just er, vi har ändå gjort ett riktigt bra slutspel där vi spelade bort Luleå vilket nästa var det viktigaste, gäller att visa vart skåpet ska stå 😉
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: en bandyklubb mot ett lag från Öster, heja bandyn nu då, så vi får hem Tambellini :)
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
Short grattis till finalplatsen. Välförtjänt och rättvist🥂💪
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Jag befarade att slutet på tredje perioden skulle bli de längsta minuterna i mitt liv, men.... just nu flyter det på rätt bra! :-D
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: 4-0 !
Trevlig semester då på er Skaik
Och grattis till er första final Rögle! Passa på att njuta, det om något har jag lärt mig de senaste åren, att finalplatser kommer inte som ett brev på posten varje vår
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Nooky: 4-0
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Grattis !
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
JonteD: för icke vetande, alltså syssling
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Frugan e inte glad just nu för hennes tremänning spelar i Skellefteå (Oskar Möller)
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Ebba katt bredvid mig vid 2-0 bara "finns det öronproppar eller". IN I KAKLET NU RÖGLE!!!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Grattis till SM guld!! nu vinner ni hela baletten för ingen spelar bättre än er just nu!!!🎉🎆🎇🍺
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Skärp dej. Ni gör nåt historiskt, titta!!! Att Tre Kronor ligger under mot Danmark är ännu bara ett tecken på att detta är snapphanarnas år!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: pff, Lindström för fan... Nu är det tvärkört
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Vågar inte titta på matchen. Men såg på eliteprospects att Palola nätat. Är redan mentalt inställd på nästa säsong,
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: nu blir det jävligt svårt för oss att komma ikapp
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: bara gratulera, snyggt mål!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: 0-0 än så länge, du har inte missat mycket
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Tillbaka från tennis. Körde tre pass idag vilket blev lite för mycket. Men bra att träna kondition.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: 😂 Vi är väl bara 6001? 😉 bra match hittills, Rögle spelar som förväntat och vi gör det bra som håller 0-0 👍 tur vi har en bra målvakt och lite flyt
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Sven.Savage: Bråk - tjafs och crosschecking vid varje avblås vid målområdet . Varit så i åratal nu och alla blundar för det
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Jodå, hela hockey-Sverige , sen kanske vissa obskyra delar av övriga Sverige tycker annorledes 😉
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Sven.Savage: Man får hoppas vi kan bjuda upp ordentligt då 👍😁
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Zappaholic: Kan inte tycka att vi är direkt värre nåt annat lag som jag sett den här säsongen, sen kan jag hålla med att onödigt tjafs och slag kring målisarna går bort
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: Skulle inte tro det va!! 😂😉
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Attans att du missar matchen! Lycka till ikväll och hoppas vi får en lika spännande match i afton som tidigare
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: Håller definitivt och gladeligen med! Vi hoppas att hockeyn och rättvisan det vill säga ni ska vinna. Trots att sektlaget från blygden kör med sina ostraffade överfall. Ni har spelat fysiskt men juste i kombination med en vacker och elegant hockey i övrigt. Det borde ta er hela vägen!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Hela Hockeysverige håller på er ikväll 👍
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: skall du spela tennis när Rögle har chansen att nå första finalen ever??? Skicka någon annan;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Gameday! Spelar tennis ikväll så någon får meddela hur det gick.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
hockey_21: Vi får se... är ju rätt påverkade av alla skador. Blir det förlust imorgon så är det bara att ladda inför nästa säsong.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Väldigt rolig matchserie att titta på som utomstående, synd det inte är bäst av 7. Känslan är att ni vinner imorgon.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Det kommer bli en tuff match i Catena imorgon.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Det är ju slutspel trots allt... blir ju lite mer ruffigt spel då. Angående domarna så är det nog inte helt lätt att hitta en bra nivå. Nåväl, vi går vidare. Ny match på torsdag.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Crosscheckingar? Ditt lag har sedan Wallsons tid satt i system att spela fult kring målvakterna efter varje avblåsning. Det ska huggas och slås och klubban ska användas.

Ett exempel från igår, Wingerli står bakom Rögles mål efter avblåsning och hugger med klubban. Man hör hur en röglespelare på engelska säger till honom "why dont you just stop?"

Så här hålls det på hela tiden. Jävla onödigt. Hade det varit NHL-domare hade de lagt av direkt, för då hade det blivit utvisning varje gång.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: kan hålla med i mycket du säger och det är trist att ni haft spelare som utgått men att säga att vi medvetet spelar fult när det haglar krosschekingar på oss som domarna verkar strunta i att stävja ligger mer hos domarna än oss, klart vårat lag börjar vara slitet och då kommer dåliga beslut som ett brev på posten.
Tycker ändå att målskillnaden inte speglar matchen och domarna har gjort sina val om hur mål får gå till.
Hade dom sagt ej mål för spelare i målgården i tidigare matcher hade jag köpt att det inte blivit mål, men nu har dom lagt ribban här på samma sätt dom godkände erat mål då klubban var på vakten
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Nooky: har inte koll. Men hoppas på Zaar och Dennis i nästa match.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Ja, kan bara hålla med. Bittert att förlora på det sättet, ok i schysst spel men det här ger tyvärr ingen bra eftersmak. Blir orolig för Brithens smäll trots att han kom tillbaka, hoppas läkarna har koll så han inte bara körde på vilja och adrenalin på slutet trots att han inte borde.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: håller med dig där.. hur många spelare har ni fått skadade under denna serie ? 5 eller 6 va? inte fått med er något utav det.

sen det som hände Brithen hur blind är domarna egentligen?
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Ful spelande SAIK... jag ger inte mycket för sådant ... skadar våra spelare. Tacklingen på Brithen var låg. Borde varit matchstraff där.
De tycks rikta in sig på att skada spelare. Med 35 skott borde matchen vunnits i tredje perioden.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Väldigt mycket konstiga situationer i denna matchserie som man tycker ska ses över rejält.. och då tänker jag på lite granskningar på fulheten i vissa Skellefteå spelare.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021 Kommentera

« · 2197253 · »