1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27075 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 637845 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
Joinzzon: Bara för att trissa er ännu mer kommer här en idolbild....
Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!

tjenna gossar,
vill bara göra er uppmärksamma på att strax passerar Mora Rögle i den elitseriemässiga marathontabellen, mycket beroende på att på Rögles tid fick man två pinnar för seger, medan nu får man tre. Och förbundet kompenserar icke för detta, vilket morastatistikerna tycker är felaktigt.

However, just nu:
Rögle 102p
Mora 98p

Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
Bafucin:

Den gör det ..... tror du det blir liv i hallen ...
Lika bra att han stannar hemma.... efter vad som hände i premiären o sedan det som hände i Nobelhallen + alla tokiga/idiotiska uttalanden i Kanonen så står ni tom längre ner än de "räliga" på listan .... typ längst ner :)
Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
Joinzzon: Det gör jag oxå. Här kan man hålla koll på det mesta utan att behöva förta sig:-) Det är bra när man kommit upp i åren:-)
Annar så är det dåligt med Boforfans här oxå. De (vi) håller till på SvenskaFans och officiella.


Annandan närmar sig........(förlåt men jag kunde inte låta bli)
Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
Bafucin:

Nej jag tror tyvärr inte det :(
Vi hade först en egen gästbok. Sedan var vi här, då gick sidan ner 1:a gången o kom inte upp på några dagar eller veckor??
Då skaffade vi en ny gästbok för att sedan komma hit igen när sidan kom upp igen. Men då plötsligt så åkte sidan ner igen o startades ju inte upp på allt för lång tid. Då togs ett beslut i supporterklubben att starta ett forum istället. Där är vi i dag o det funkar klockrent.
Allt för många blev allt för besvikna på den här sidan med all rätt iofs.
Men jag personligen gillar den här sidan.
Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
Joinzzon: Det går väl att få tillbaka rögleiterna hit om man uppmanar dem?
Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
BrynäsPer1:

Japp en match som vi skulle ha vunnit .... Tror att det var då som Rådbjers hälsena small av på uppvärmningen !?!
För övrigt samma skada som han har nu.

Frågan om filmen får du ställa i vårat eget forum på www.aia.nu
För här finns i stort sätt inga rögleiter kvar eftersom den här sidan låg nere titt som tätt.
Då beslutade vi (AIA) för att skaffa ett eget forum. Lite synd att att den här sidan låg nere så mycket för den är helt överlägen alla andra forum.
Kommentera

Sv: Rögle-Brynäs 2003!!!
BrynäsPer1: skulle också vilja se bilder från den matchen
Kommentera

Rögle-Brynäs 2003!!!
Hej, minns ni matchen mot brynäs för 2,5 år sedan. Då domarn blev skadad o allt iaf. Är gärna intresserad av bilder från den matchen. Skulle vart jätte kul.

Jag hoppas även att Rögle går upp, istället för Mora. Mora hör inte till, inte publikmässit och över halva laget är utläningar. Ni skulle nog få ihop till ett bra lag, bra klack har jag hört. Skulle vart kul o få uppleva rögle-brynäs i ängelholm igen,utan kvalserien. Lycka till.
Kommentera

Sv: Har det kommit nått svar?
qp: Tänkte med tanke på all media bevakning de fick så kanske ni skulle få ett svar av SIF hade det däremot inte blivit nått i media då tror jag inte svaret hade kommit men som sagt media styr mycket i dag och brukar skynda på saker och ting både tilldet possetiva och det negativa
Kommentera

Sv: Har det kommit nått svar?
Sinuhe: Du har höga tankar om förbundet ser jag. Tror du på fullt allvar att detta upprop kommer att besvaras? Skulle det mot förmodan besvaras så
lär det som vanligt ta ett antal månader, så kom igen i mars-06 så kanske kanske de som skrivit på eventuellt får någon form av reaktion av SIF. Tror personligen på att namninsamlingen enbart noteras i marginalen, utan off. kommentar!
Kommentera

Sv: Har det kommit nått svar?
Jag förväntar mig ett seriöst svar eller har ni inte fått nått? Ligger erat brev i sådan kallad ska läsas hög på svenska hockeyförbundet.
Kommentera

Sv: Har det kommit nått svar?
Sinuhe: Jodå, FBK spelar i en helt egen serie nästa år. Dom kommer att spela förmatcher innan de riktiga lagen ska spela! 10 man spelar i gult
o 10 i lila, 2x5 min! I mål skulle olika kändisar stå, typ Olinda Borggren
och Natacha Peyre, utan skydd förstås! Det kommer att bli snor-bra för alla parter, FBK tjänar kulor o publiken har kul utan or.
Kommentera

Har det kommit nått svar?
Läste om uppöoppet å erat forum men måste bara tillåta mig själv att skratta men ändå nyfiken har ni fått nått svar från hockeyförbundet? Vad sa dom då?
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
garfield: drömma kan man ju alltid...dream on!
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
mattias - 74: Hoppas att Rögle gör sällskap med oss till kvalserien. Skulle va en önskedröm om Skåne lyckas få med 2 lag till nästa års Elitserien.

Foeza Rögle
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
Metal Guru:

vart onödigt spännande...
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
Snacka om härlig match ikväll!
Stolpe ut i öppet mål TVÅ GÅNGER.

Grattis!
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
mattias - 74:


ja det kan man undra...
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
MRMILAN:

Skall tilläggas att han även sa.. Mora blir det inte i alla fall.. Hur fan kan han veta det :)
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
mattias - 74:

det var inte dummt tippat!!
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
MRMILAN:

Sporrtexpressen...

Patrik Ross på frågan om vilka lag som spelar Kvalserien

Leksand och djurgården kanske ( HÅNFLIN )
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
mattias - 74:

vad ser du matchen på för kanal??
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
MRMILAN:

4 - 0 nu ...

Malmö spelar grishocket ala Mats Lusth :P
Kommentera

Sv: Rögle - MIF
mattias - 74:

bra bra, hoppas Rögle vinner....
Kommentera

Rögle - MIF
3- 0 till Rögle...

Malmö totalt utspelade....

en bit in i 2:a !!
Kommentera

Sv: Sommarbris med.... Henrik Eriksson
Anders i Budum:

Tycker inte om folk som "spamar"

Du ställer samma fråga i en mängd olika gästböcker ..... utan att ens orka starta en ny tråd ....
När du har förklart för mig vad "Sommarbris med.... Henrik Eriksson" har med våran försäsong att göra, så lovar jag att jag ska svara dig ....
Kommentera

Sv: Sommarbris med.... Henrik Eriksson
Joinzzon: Hur har uppladdningen inför kommande säsong sett ut?
Kommentera

Sv: Sommarbris med.... Henrik Eriksson
ernie eagle:

Har för mig att ALDRIG skulle ta på dig en Rögle tröja ..... men den klär dig ;-)

Så jag tycker att du ska ändra din text till

ALLTID GRÖNT, ALLTID SKÖNT ;)
Kommentera

Sommarbris med.... Henrik Eriksson
Hejsan ALLA Röglesupportrar!

Inom kort, troligtvis under morgondagen eller på onsdag kommer det ligga uppe en intervju med #79 Henrik Eriksson på www.tikare.se

Ett otroligt fylligt reportage om hans tid rödvitt och om hans drömmar och mål med Rögle BK.

Kommer även finnas bilder med Henke poserandes i Rögletröja på Svensson Bar & Kök i Sundsvall!

Ha en fortsatt trevlig sommar och lycka till i vinter!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Jakob Johansson
Jakob Johansson klar för Rögle BK.
Kommentera

GRATTIS ANNA
GRATTIS ANNA nu kan du inte gå på knattedisko längre
nu blir det till att hamna på gammeldans:)

KRAM
Kommentera

Sv: Kenny Jönsson klar fär Rögle Bk
Belix: Halleluja....
Kommentera

Kenny Jönsson klar fär Rögle Bk
I dag skrev Kenny tvåårskontrakt med sin moderklubb.

Det är stort att avstå från elitserielagens lockrop med sedelbuntarna för att spela för sin moderklubb.
Kommentera

Sv: Fattar noll!!!!
nevermino: Näe, men man ska inte kasta yxan i ån när man kan gå över själv!!
Kommentera

Fattar noll!!!!
Jag fattar inte vaf d gå så dåligt för rögle de som var ett sånt toppenlag innan :( jaja men så e d va tycke ni???
/linus
Kommentera

Sv: Ordentlig förlust?
qp: HAHAHA nej ja håller bara inte koll på allsvenskan så de va därför ja frågade istället för att direkt kolla upp det mot en "säker" sida... i övringt spelar ja hockey själv så ja tror ja har rätt god koll hur seiesystemet och reglerna fungerar men som sagt var så får man inte glöma att ta sin medicin så ja föreslår att du tar den innan du utrycker dig på det viset ;-)
Kommentera

Sv: Ordentlig förlust?
Suffe: Dom bara blåser dig, kompis. Boulle tror jag är en sport som skulle passa dig, det är inte så mycket man behöver hålla reda på där. I ishockey är det många siffror, tabeller och regler man måste hålla reda på, så det är nog inget för dig. Glöm nu inte o ta din medicin i fortsättnigen o ha det så bra!
Kommentera

Ordentlig förlust?
Jag råkade av en händelse höra att Rögle förlorat med åkt på stryk med 35 mål?!! jag är inte så speciellt insatt i allsvenskan så ja tänkte bara höra med er som har koll på detta om verkligen var sant och vad som igentligen gick fel för de stackarna!?
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
Joinzzon: För mig känns det jättebra:-)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
Svanru:
Inte alls bra.
Denna matchen var sämre än när vi förlorade med 9-0 i Nobelhallen för 3 årsedan :(
Riktig j##la plattmatch o t.o.m KillKenny var mänsklig :(
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
Joinzzon: Hur känns det nu efter förlusten mot BIK :-)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
wille:
Själv anser jag att Leksand var sämre än oss. Inget spel alls inte ens i PP kunde de åstakomma något. De hade ju trots allt hemmaplan. Jag tycker vi stod upp bra i den matchen. De spelade typiskt borta spel på hemmaplan kontra in 3 mål o 1 mål studsa på en arm o in o det sista i öppen kasse.
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
qp: fint då har vi iaf samma åsikt om gästböckernas betydelse...=)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
wille: Absolut, det är en del av kryddan, du håller dessutom rätt nivå på inläggen o då är det kul! ;o)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
qp: Hehe...närå...ni är säkert jättebra! jag tänker bara på matchen jag såg i leksand, och det var inte bra...jag har som sagt inte sett er hela säsongen och kan därför inte uttala mej riktigt sakligt. Men det är alltid kul att retas lite me andra lag supportrar, det är väl det gästböckerna är till för?! ;-)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
wille: Fan vad det sitter långt inne!:0)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
qp: nej det får väl betraktas som helt ok... Men alla vet ju att Skellefteå inte är något lag att räkna med i slutändan heller...dom var ju långt ifrån även i våras...;-)
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
wille: Å i dag får vi väl godkänt, 6-0 är inte så illa mot Sheleftyou eller.....?
Kommentera

Sv: Dagens Drabbning!!!
qp: sant...
Kommentera

« · 637845 · »