1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Arboga borta

« · 330939 Till forumet

Arboga borta
Var så säkra på att Arbogas målis kommer att spika igen kassen på Onsdag.
I dagens match mot Ugglorna sköt Ugglorna 6 skott i 3:e perioden o 5 gick i mål ......

Har vi tur så gör vi max 3 mål på Onsdag.
Kommentera

Sv: Arboga borta
Joinzzon: haha...ja d lär bli tufft...=)...va fan där e ju inga inne här...ser alla på beck som jag..=)..
Kommentera

Är det någon som ska åka söder i från till Arboga? Skulle villja hoppa på i skaraborgstrakten, dvs. skara, mariestad, skövde.. antagligen paserar ni ngn av dessa städer om ni kommer söder ifrån och har ni en plast kavr ibilen vill jag gärna följa med! / Peter 0702 - 26 80 42
Kommentera

Joinzzon:
Så länge Arboga inte gör fler än max 2, så måste det väl anses som en.......STOR SKRÄLL.
Kommentera

Hofnar:
Håller trenden i sig så gör de 6 mål
99 3-2
00 4-3 (straffar)
02 5-4 (straffar)
så jag tar tillbaks mitt tidigare inlägg om deras målis han är kass o släpper in 5 mål.
Kommentera

Joinzzon: ni Röglefans som bor där uppe får heja fram dom åt oss som inte kommer upp.. men jag hoppas på fjärde raka segern!
Arboga e ett sämre lag iår en ifjol..
Kommentera

Arboga har ett bra lag på pappret och de har varit inne i en bra period senaste tiden förutom ett par matcher nu på slutet. Ingen självklar seger. Men Rögle verkar ha täppt till där bak lite bättre så det blir säkert en jämn match!
Kommentera

Någon som hade tänkt åka till Arboga på onsdag?
Kommentera

Vad jag vet så blir vi 4st, sedan brukar det vara ytterliggare 5-10 personer som inte finns här på forumet.
Kommentera

Joinzzon: Tror ni vi tar arboga ??, får juh allt hoppaspå en vinnst :D
Kommentera

pubne:
Hade inte "vissa människor" förpestat GB`n med totalt meningslösa inlägg, så hade du kunnat skriva i denna tråd som nu är ljusår bort :-(

Försök att använda breven eller pratbubblan o skriv i rätt tråd.
För allas trevnad

// Trött Joinzzon
Kommentera

Nu går bilen till Boga. Om jag får tag på Patrik så lägger han kanske ut lite kommentarer under matchen, annnars får ni vänta tills ca.23
Kommentera

Joinzzon: Jepp, kommentarer ska det bli...
Kommentera

Tjena skåningar! Det verkar som det kommer upp ett gäng från Ä-holm i alla fall, eller? Tycker det är konstigt om Byström skulle bli bänkad, han har varit bra i alla matcher jag sett mot Rögle och han var också en mkt stabil back när han lirade i Boga. Tyvärr sviker nog publiken ikväll, vi har tre raka förluster varav den senaste mot Iko med hela 3-8 hemma! Välkomna ni som åker upp!
Kommentera

Yngligen: Japps. Rögle spelarna kan inte samsas enligt person på plats. Martin Ericsson ska tydligen tyvärr inte vara någon höjdare idag=(
Kommentera

« · 330939