1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Ca 3500 biljetter sålda

9644 · » Till forumet

Sv: Ca 3500 biljetter sålda
Herr Stor-slägga! Angående "neandertalarramsan" Som löd "Vi hatar Halmstad" så var det jag som drog igång den, och nej, det har inget att göra med laget från er stad, det är hela Halmstad jag hatar pga diverse incidenter.

The Punisher - gillar dock Sundsvall
Kommentera

Till Hammers 76
menar Du gröten eller göten?
Kommentera

Ni har inte så jäkla bra ramsor ni själva heller! Tänker främst på "neandertalramsan" (som du själv uttryckte det) "Heja Sverige friskt humör, Skåne ligger utanför!".
Så du ska nog inte komma o snacka om dåliga ramsor!
Kommentera

Ja kan bara hålla med Patrik. Att du har svårt att höra 15personer kanske inte är så konstigt. Men du lyckades ju höra någon ramsa. Inte sant? Sen när vi är 600personer som skriker så kan jag lova dig att du kommer att höra varje ord vi sjunger. Var så säker..

Jag frågar igen. Är det inte någon som ska till Halmstad på Lördagen och värma upp med några Öl?. Vi är 7personer från Landskrona som ska upp där då. Hör av er ni som oxå ska ut så kan vi ju ta lite förhands snack.. Ok?
Kommentera

Det är ett känt faktum att det är svårt att höra till andra sidan. Framförallt i hallar som i Tingsryd, där klackarna står på samma långsida.
De 15-20 som sporadiskt lät upp sin stämma i fredags räckte mer än väl till för att med rätta kunna skandera "En klack i hallen". Men på söndag, när det kanske är 600 st i klacken lär man höra dem hur bra som helst - även om man är lomhörd och sitter nersjunken i en dunjacka längst bort :-)
Då det gäller repertoaren, så visst finns det en del mindre bra ramsor, men det är en väldigt bred sångskatt, och jag hoppas själv att det blir "trevliga rögle"-ramsan som ska bli tongivande!
Ge hals, pågar & töser!!!
Kommentera

Tyvärr innebär ett fullsatt Valhall att man får perfekt bullerdämpning. Det är mycket svårt att i då höra vad som skriks från andra sidan. Klackarna kommer att skrika rätt ut i ett vakuum och kommer efter matchen påstå att motsåndarnas klack hördes inte alls. Faktum är att jag inte hörde mycket av vad som RBK- klacken skrek i fredags mer än en neandertalarramsa som löd "Vi hatar Halmstad", fruktansvärt konstruktiva ramsor ni har.
Kommentera

Rögler klacke överrösta Hammers publiken måste ni nog vara minst 4000 för det är inte bara klacken som sjunger och skriker utan HELA HALLEN
Kommentera

Och den beryktade "Hämmesklacken" hörde man ju inte över huvud taget i går ;-)
Det blir nog ett bryskt uppvaknande för Halmstadpubliken, vad gäller hur en klack kan låta, nästa söndag. Hoppas jag!

Ljuvligt att se lite av vad som komma ska från förstafemman i går.
Rappa, snabba pass och bitvis lekstuga i offensiv zon. Idag är det inte många som beklagar sig över Firma Hansson & Co.
Kommentera

Ca 3500 biljetter sålda
Ca 3500 biljetter sålda är sålda till Hammers - RBK så om ni vill har en billjett så får ni skynda er
och svälj gröten när ni kommer till Halmstad så vi hör vad ni skriker!!!!
Kommentera

9644 · »