1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 17625 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Vi var bäst och dommaren avgjorde
Jag fattar fortfarande inte hur ni orkar sitta o besvara Bennys inlägg. Är det ingen här inne som har fattat att det är ett skämt???? Isåfall så är ni ungefär lika tröga som en riktig "Benny" hade varit.
Kommentera

Nä jag är inte Guddarparren.Jag är Benny Da King.Blanda inte ihoppa mig med honom.Och till dig som klagar på hur jag skriver sluta upp med det för jag skriver lika bra som så många från Ängleholm.
ag tycker att dommaren avgjorde matchen.Ni skulle inte får spela i pauer play i slutet.Det var en skitutvsning som inter skulle varit utvisning.
Jag tycker inte ni från Ängelholm ska vara så stöddiga.Alla i Superallsvenskan tycker inm är dumma i huvudet.Det är alltid bråk när ni kommer och ni kastar in skit på isen och slåss med polisen.Ni är bara dumma och har inte påhockey att göra.
Jag tycker Troja ska ha pengarna på isen.Det har ni inte svarat på.Så skulle det vara varje gång. Till sista har ni inte pengar att åak på hockey för.Så den som kastar in pengar på isen ska inte ha dem tillbaka.
Vänta bara till nästa omgångf.Då är troja före er i serien.Ni släpper säkert in tio mål mot leksand när Troja vinner.För ni har bara en spelare, han nummer 14.Alla de andra var ju kass.Som han tjocke nummer 33 som inte platsade i Troja efter förra året.han hamnade hos er.
Heja Troja!!!
Kommentera

Imponerande
...var Roger Hansson! Vilken kapacitet och vilken vilja. "WOW liksom", som Lars-Tommy skulle ha sagt ;-)
...var också det enorma antalet uniformer som slog en järnring runt bortaläktaren. Vi blev visst filmade större delen av matchen, kul. Men varför var det så bistra miner på lagens väktare? Var det månne för att de inte fick anledning att använda sina batonger eller hundar en enda gång före, under och efter match? "Trevliga Rögle..."
...var det också att HD-reportern som spenderade större delen av matchen i klacken inte fann något att skriva om. Eller var han bara ute efter skandalscener, men fick fara hem tomhänt? Se&Hör nästa eller? "Trevliga Rögle..."
Kommentera

Ja, det är så jävla typiskt att ni Ljungby tomtar ska gnälla på domaren..
Ni hade ju förfan 22 minuters powerplay...
Fattar fan inte hur ni kan gnälla på domaren i det läget när ni hade 11 lägen att avgöra matchen.. stackars tomtar.. snart e det jul och då kanske tomten kommer med en 3 poängare
när ni möter.. ja, vad ska man dra till med... Gislaved kanske?? vem vet..

På onsdag.... På onsdag.....
Matchen vi alla har sett fram emot...!!

BE THERE OR....
Kommentera

Underbart!!
Det känns såh grymt bra med en bortaseger... låt det fortsätta såhär... jag hoppas på mycket publik på onsdag... dåh jävla ska vi lyfta fram vårt grönvita lag... stämninen ska bli som aldrig förr... och förreseten... killen som är anvarig för läktarflaggan.. ta med den!! !de var juh riktigt fin...
Kommentera

För det första anser jag att om man ska göra ett seriöst inlägg på gästboken bör man kunna uttrycka sig väl och framför allt kunna stava, detta verkar vara invecklat då man kommer från Ljungby.
Hur som helst kunde man i alla fall urskilja ett och ett annat ord i ditt inlägg som finns med i svenska akademins ordlista och därav utläsa vad du försöker beskriva.
Trumman är ett bevis på ytterst dålig fantasi, vad kan vara mer underbart än samstämmig sång, klapp klapp takter och påhittiga texter!

Nä, ta ni och kör upp er trumma där solen aldrig lyser och de enda bär som växer är konkelbären och försök sjunga i kapp med AIA så får vi se vem som går segrande ur den striden!!!!
Kommentera

... jag antar att du är den välkända trojagubben som ser ut som en 57-åring som sitter med chips och öl framför en TV som det sprakar ut porrfilm igenom... du har fan inget liv... du kan inte ett skit om hockey o läktarkultur... trummor är verkligen inte bågot bra som du verkar tycka... lägg din energi på ett liv istället för att skriva en massa skit i vår gästbok....
Kommentera

Många tomtar ondgör sig över domarens insats och belyser två situationer som (enligt tomtarna) var helt matchavgörande.
1. Straffsituationen - som tydligen inte var straff!
2. Utvisningen på en rödvit tomte när det var 2.03 kvar av matchen - Den utvisningen var tydligen helt horribel och skandalös.
Inte ett ord om flertalet av Rögles E L V A tvåminutare. Sällan har väl ett lag fått så många chanser att avgöra en hockeymatch, med aktiv svartvit hjälp.
Ännu en gång drar tomtarna det kortare strået mot de grönvita.

På onsdag pojkar och flickor, på onsdag...
Kommentera

skönt att se att jag fick besvara först!

Benny da(?) King du e bara pinsamt........bara att skratta åt dina lustigheter.......du har inte många rätt, hahahahahahahahahahahaeheheheheehehehehhohohohohohoho.
Kommentera

Vi var bäst och dommaren avgjorde
Typiskt att det skulle gå så här.Torja var det bästa laget och skulle jort fler mål än Rögle.Men eran målvakt var bra och räddade Rögel.Fast den sista utvisningen var bara kompensasion och den borde ni inte haft.I så fall hade Troja vunnit matchen för vi hade mycket fler chansenr än vad Rögel hade.Alltså avgjorde dommaren den här matchen. om han dömmt rätt hade ni aldrig vunnit.
Jag tycker Rögles suportrar är dåliga. Dom buar så fort någon tacklar en rögelspelare och kastar in skit på isen när det inte går bra.jag tycker att sådana suportrar inte ska få komma till våran fina ishall.det är farligt med pengar påsien. jag tycker inte man ska lämna tillbaka pengarna till dom som kastar utan dom pengarna ska troja få.
okaj att vi förlorade matchen men på läkataren var vi bäst. Ni hadde inte ens en trumma. så dåligt ni var utan trumma och så försöker ni sjunga men gröten hörs mest.
PC....vi är före er i serien och det ska vi vara hela tiden. För vi är troja från Lungby.
hioppas jag aldrig mer får ser era fula trynen,en massa småungar som skriker skit.
Kommentera

Sv: Matchens lirare
Fortfarande lite purken över förlusten i Ängelholm i onsdags musse? *Tssssss*
Låter inte "bätter"! Och ni gapar och skriker inte så fort någon petar på en Mörrumspelare? Nädå, för Mörrumspubliken är ju Sveriges mest sportsliga. Det vet vi ju sedan tidigare.

På onsdag pojkar och flickor, på onsdag...
Kommentera

Sv: ALLA TILL LADAN...
skall försöka .... det kommer inte bli lätt efter söndgsens match men skall försöka ha ha ha .
FORZA RÖGLE AIA
Kommentera

Sv: ALLA TILL LADAN...
To: rögle forever

Du behöver inte skrika!
Spara på kraftorna tills på onsdag istället! =)
Kommentera

ALLA TILL LADAN...
OKEJ NU VAR DET UTRÄTTAT NU E DET BARA SÅ ATT NU VILL VI SE FULLSATT PÅ ONSDAG ....ALLA TILL LADAN PÅ ONSDAG O STÖTTA O SKRIK JA GÖR VA FAN NI VILL BARA NI E DÄR O VISA HJÄRATA KILLAR
HEJ HÅ HEJ HÅ FÖR LEKSAND SKA VI SLÅ .....
FORZA RÖGLE AIA
Kommentera

Sv: Förtroende
Ok...det var synd att jag inte kände till era resplaner...På onsdag skall jag dock försöka muta min farsa att köra mig till Isladan från min hemstad kristianstad...Tyvärr lär det väl bli tåg hem...Jag tackar hursomhaver för erbjudandet och det är väl inte helt omöjligt att jag nappar på något liknande erbjudande (om något erbjuds) framgent...
Kommentera

Onsdag!
f-n vad gött att rögle vann idag mot Troja med 3-4!

vågar man tippa fullsatt på onsdag mot Leksand??
Då kommer det ett högtryck ishallen, när AIA sätter igång! =)

Ps. Glöm inte öronskydd. =)
Kommentera

Sv: Vafan är det med folk?
Det var inte ditt inlägg jag syftade på utan det från "En riktig AIA:are", och jag tycker att det inte gick att missa vad han menade. jag kan väl hålla med om att exemplet du tar upp med "alla vi ..." är lite fånigt men laget ska väl få höra från ståplats det mesta av tiden eller? Förresten, JAG har inte och skulle aldrig få dåligt samvete för att jag skriker för laget i mitt hjärta. Men Leksand ska ner på onsdag. RBK
Kommentera

HÄRLIGT!!!!!!
Fan va gött med en bortaseger som betyder nåt o inte mot gnisslaved eller nåt!!! Hansson är ju kung!! JAG KRÄVER FULLSATT så ska vi ge Leksingarna deras första spelförlust!!!! Hoppas nu ALLA GMLA SOM NYA Röglesupportar står o sjunger "rigtiga" AIAsånger!!!!!! FORZA RÖGLE
Kommentera

Matchens lirare
Konstigt då Mörrum var i Ängelholm och spelade sattes det inte ut vem som blev matchens lirare i Mörrum mycket dåligt.Ni gapar och skriker så fort någon petar på Rögle spelarna.Med då ni slår ner motståndar lagets spelare apploderar ni mycket osportsligt men ni har kan väl inte bätter.Synd om Rögle laget med såna supportrar.
Kommentera

Jesse det var synd att du inte sagt att du var från Lund. Vi var två här nere ifrån som bilade upp till Ljungby idag, hade varit kul om du hade hängt på. Vi ska dock upp till Ä-holm på onsdag om du vill hänga på. Dock ingen bil då :(
Kommentera

Sv: Referat och kommentarer...
... så trodde jag att vi hade sagt att vi inte skulle göra reklam för varenda matchuppdatering här i gästboken???

Men OK då, ett riktigt "live-referat" hittar ni såklart på RFN :-)
Forza Rögle!

/Inofficiella
Kommentera

Jaha...nu ser jag att de har ändrat assisten på det sista målet...Tom var ju inte alls inblandad...Såg till och med att han blivit bänkad...Så mitt förra mess är bara att glömma...Förutom det om att jag skall till NV-skåne på onsdag...
Kommentera

Referat och kommentarer...
...är ute nu på Rögles Officiella hemsida!

/officiella
Kommentera

Fullsatt !
Härligt att killarna hittar rätt igen !
Nu måste det väl bli fullsatt mot Leksand ?
Kommentera

Förtroende
Härligt att se att Tom får förtroendet att spela i ett så viktigt powerplay i slutminuterna...Det tyder på att Jan tror/litar en hel del på den killen...Nu skall fan till och med en urfattig Lundastudent som jag skramla ihop de slantar jag har och ta mig till Ängelholm på onsdag..
Kommentera

Sv: Tuff start på tredje
Fan vad surt att sitta i Japan pa onsdag.
Kom igen, alla, sjung och skrik fram Rogle till annu en seger pa onsdag. Kvallens seger maste givit massa sjalvfortroende.
Kommentera

JIIHAAAA!
Första bortasegern, kan den komma lägligare än mot Troja?? Ses i hallen på Onsdag!
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ÄNTLIGEN HOPPAS VERKLIGEN DET VÄNDER NU
ALLA TILL VÅR KÄRTA LADA PÅ ONSDAG
FORZA RÖGLE AIA
Kommentera

Bra Helg!!
Bra helg från Rögle Sida
J20: Rögle - Södertälje 5-3 3p
J20 Rögle - HV71 3-4 (på straffar) 1p

A-lag: Troja - Rögle 3-4 3p

Sammanlagt 7 poäng av 9 möjliga!!
Bra jobbat Rögle!!
Kommentera

Och det blev de!!!!

FAN VA HÄRLIGT!
Kommentera

Matchen är slut....(enligt swehockey)

Första bortasegern..fan, va underbart !!
Leksand nästa !!
Ser fram emot att komma till ladan på onsdag...
Kommentera

Vi e gröna och vita och vi e dom som skrattar sist. Förlåt Janne, jag ska aldrig mer skoja och kalla Dig något anna än "Bubba"! Tack även till Rogge, du lovade seger och höll Ditt löfte!!! Vad gött, nu blir det tjockt med folk mot Leksand..
Kommentera

ÄNTLIGEN -- första bortasegen .. Nu har det vänt!!!!!!!!!!!
Kommentera

Fy fan va gööööt!!
Hoppas det blir första bortasegern i år nu då!!
Kommentera

YYYYYYYYEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS
Kommentera

yess!!
Kommentera

STÖPFGESHOFF
Tack för målet STÖPFGESHOFF!!!
Kommentera

Kampa nu, Rogle!!!!
Kommentera

HURRRRRRRRRAAAAAAAAAAA
Kommentera

Jaaaaaaaaaaa..

detta är ju underbart,......
Härligt Stöppe..
Kommentera

Sv: pelle
jajamen, du har helt rätt, jag menar bara alla hans idiotutvisningar som skadar mer än de gör nytta.
jag håller med om att han e en av dom bättre i rbk
Kommentera

Kors i taket..

En Trojautvisning....tänk ett pp-mål nu.
Kommentera

Sv: pelle
inte alls! pelle är in viktig pådrivare i laget, som verkligen behövs. han är heller inte rädd för att säga till både domare & motspelare när så behövs. det finns andra som förtjänar att vila sig ett par matcher mycket bättre...
Kommentera

Gärna 3-4 målet efter 59:59. :-)
Kommentera

pelle
jag tycker pelle är en underbar spelare och mycket rolig spelare att titta på, men han fördärvar en helvetes massa med alla utvisningar
det e kanske dax att sätta honom på plats och peta honom pga alla utvisningar
Kommentera

Radd att det ar annu varre an sa... uppe i 20 gronvita minuter.
Fast nu var det lange sedan. Kom igen nu, in med fyran, Roger!!
Kommentera

han räknar så fan jan gråta...nu står det 16-16 i utvisningsminuter, fast Trojapacket har en 10-minutare...
Kommentera

Hur många utvisningar går det att hitta ??
Detta är ju sanslöst..
Kommentera

Inte f-n brukar Sören Persson vara så enögd...
Kommentera

Ny utvisning...

Kampa, RBK!!
Kommentera

« · 17625 · »