1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 387205 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Alla sjunger!!!
Ljunggren:

Nä, chansen är rätt liten och det är ju inte några sådana förhoppningar man har.. En vinst på isen är ett plus, inget annat.
Kommentera

Furca: Histora har en tendens att upprepa sig, ja. Tyvärr inte till Rögles fördel ikväll, är jag rädd...
Kommentera

Ljunggren:

Följde tyvärr den matchen via text-tv men gick ovanligt rakryggad till skolan dan efter... :P

Du menar att historien upprepar sig? 1-10 ikväll alltså?
Kommentera

Furca: Om vi ska snacka om mäktigt...

Två busslaster står och sjunger & hoppar RÖ..(hopp, hopp, hopp)..GLE(hopp, hopp, hopp)RÖ..(hopp, hopp, hopp)..GLE(hopp.hopp,hopp)
på Globens utdragbara läktare. (Ekar som fan...) Allt medans DIF-supportarna skriker "spela hockey, bondjävlar" och tittar på medans Djurgårdens icingförening får pisk av ett heltaggat RBK.
Kommentera

AIAnr10: Är det bra eller dåligt? *undrar*
Kommentera

Ljunggren: Bra Ljungren...då finns ju chansen att du är riktigt rolig idag....du har ju redan visat att du har humor :)
Kommentera

AIAnr10:

Mäktigast är ju ändå

nananana nanana heyy RBK, RBK nanananana, RRRR BBBB KKKK, Shalalalala vi håller på RBK,
Kommentera

AIAnr10: 2 promille!!??!!! Där är jag redan - och inte fan ser jag dig!
Kommentera

Ebbe: Ja det gör vi. FRISKA TAG VÅRAT LAG RBK

Hand i hand i eftermiddag...jag tror alla har möjlighet att sjunga just sin egen favorit....Om inte alla hänger med så lär det ju som minst bli 100 ha ha ha.

Kört hårt så ses vi om 2 promille :)
Kommentera

Patrik: Jodå helt rätt, det med! jag har bara lite svårt för raden "allting är som vanligt" i samband med Växjö. De har inte varit med länge nog för att något ska kunna "vara som vanligt"... Men nog tycker jag att de har bättre klack än räliga MIF, speciellt utan trumma. dessutom har de ju sin odödliga "Växjö Lakers olé, olé, olé" Brrrrr.....
Kommentera

Pommer: Jag skall lära dig upp, upp den är inte så avancerad.....du kan till och med koppla samman den med ett visst tillstånd som du själv (i normala fall) befinner di g i.

Ljunggren: Ja det är väl tid att damma av lite gamla också. Watch us come and Watch us our team and here we go.....

Den författade man ju 1990

Fan vad gott...nu blir det snart en pilsner....omgivningen fattar ingenting om denna uppståndelse...precis så ska det vara...Ingen fattar något bara AIA:arna....uppståndelse igen...GOTT MOS.
Kommentera

Ljunggren:

Ok :P

Hatramsor om Malmö går ju alltid hem oavsett motstånd annars...
Kommentera

Ljunggren: Hehe, så sant... Däremot så har vi sjungit "sämre klack än m*lmö" till många andra klackar :)
Kommentera

Ljunggren: Den skulle väll kunna passa men håller med Pommer. Kör de traditionella ramsorna som folket har i bakhuvudet...
Kommentera

Furca: Nä, det går inte... Epitetet "Sveriges sämsta klack" kan ju bara innehavas av en klack, och det vet vi ju alla vilken det är....
Kommentera

Ljunggren:

Varför inte den gamla dängan i ny version: "Växjö, Växjö, allting är som vanligt..."
Kommentera

AIAnr10: En annan gammal fin vi inte hört se´n Jönköping 96 är:

"Greens are here, Greens are there - Greens are fuckin´everywhere!
Sha-la-la-la-la-la la-la-la-la-la - Greens are fuckin´everywhere!"

Skulle väl kunna passa ikväll, eller?
Kommentera

AIAnr10: Idag får vi försöka sjunga dom sånger alla kan, så att alla kan sjunga med för det lär ju bli bäst tryck på det viset.
Kommentera

HasseT: Du tänker kanske närmast på upp, upp, upp upp vi går ditt k-k-n pekar......

Jag håller med dig det var länge sedan vi tog den..
Kommentera

chipsalgen: Jag tycker att det är många gamla sånger man inte hör.. men eftersom Rögle är så jävla kassa nu.. så kanske det inte platsar med "vi drömmer vi drömmer vi drömmer om elitserien".. men känns som att variationen kan bli bättre ändå, för vi har ju materialet.
Kommentera

Rögle, det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!!!

Längesen man hörde den, är det inte läge att damma av den?
Kommentera

Alla sjunger!!!
Jag bara kan be er och hoppas att alla sjunger, ikväll så ska vi sjunga genom hela matchen, vi ska vara rbk:s 6:e utespelare ikväll.
Kommentera

Sv: ÄLSKA RÖGLE,BIRA,SKÖNSÅNG OCH VULKANEN !!!
Rögletröjan på, Tårtan tillbakaspolad, och biren på g. Ikjväll blir en kväll att minnas!
Kommentera

havsmussla: Är du lycklig för det??
Kommentera

Belix: kommer du fylla bussarna IKVÄLL? "tempmätaren" är inte i topp, så jag tänkte att det kanske inte gått så bra att sälja de sista bussbiljetterna?
Kommentera

Klackmatchen (Lakers-Rögle)
De verkar ganska taggade!

Ikväll gäller det att alla sjunger, ett jäkla ös ska det bli!

Om ca 8 timmar tågar ett låååångt grönt "lämmeltåg" in i Lakerdome!!!!
Kommentera

"Ur HD"
"Några som inte gett upp är fansen. Fem bussar, nästan 300 personer, åker upp till Växjö från Ängelholm"... så sant så sant, nu får vi också visa vart skåpet ska stå, ALLA MÅSTE SJUNGA!
Kommentera

Sv: Äntligen fredag
Bonzo_: jag kommer ta med min regelbok för dom som vill ta en titt i den;) det är från denna säsongen 03/04.....ha d fitn alla fans och ladda nu upp rösten inför ikväll=)/fille
Kommentera

Kommer nån ta bilder på kväll?? Jag måste se hur stämningen se ut! =) Jag hade önskat att jag kunde följa med upp och uppleva detta trycket med 300 röglefans..
Kommentera

Broder Daniel: Som det ser ut ni så är han magsjuk så jag vet ej om han kan spela ikväll.Men med den stake han har så vore det konstigt om han inte försöker spela*LER*
Kommentera

Stämmer det att Podein inte kommer att vara med ikväll, stod nåt om det på Lakejernas forum?

Hur går det med Andreas Pettersson, e han med ikväll?
Kommentera

erok: Detsamma, det ska bli riktigt roligt ikväll, jag förväntar mig en härlig inramning ikväll.
Kommentera

Äntligen fredag
idag är det dagen D.Alla har förväntningar på denna match.Her ej införskaffat mig Kvällsposten ännu, men om inte de kommer att ha en liten notis om matchen ikväll så vore det lite märkligt.Supportrar från bägge lägren har pratat om denna match i veckor så nu är det upp till bevis.Själv ska jag skrika så halsen blöder.Underbart att ni kommer så många till Lakerdome ikväll.Hoppas detta tänder fler supporterklubbar.Om supportrar till andra lag hade gjort dessa kraftmätningar för att följa med sitt lag på bortamatcher så skulle ekonomin i de klubbarna som har det lite svårt just nu sett betydligt bättre ut.Hoppas på en mycket trevlig klackmatch å bra spel på banan så att detta blir en match man sent ska glömma.
Kommentera

En sång på vägen....
Mel: Full idag , full imorgon...

Dominera,dominera här är Rögle grönt och vitt.
vi skall vinna denna matchen, läktarmatchen är reda klar.
Kommentera

Belix: Snart kommer vulkanen att sprängas, vilken smäll det kommer att bli!
Kommentera

Alltid där: Perfekt kamera och regelboken dig kan man lita på i alla väder
Kommentera

Ebbe: Jag kommer inte att göra det eftersom min kamera är inlämnad för rep men förhoppningsvis gör någon det. Men det absolut säkraste sättet att få reda på hur vi har det är ju att följa med dit.
[f]I dag är det festfredag i Växjö för Röglefansen! Alla i GRÖNT och VITT[/f]

Det finns några platser kvar ring på 0737092558 så ordnar vi det.
Kommentera

Ebbe: Far tar med kamera så håll dig lugn lillle son ...hehehehe
Kommentera

Belix: Är där någon som tar med sig digitalkamera så folket som inte kan följa med kan få se hur underbart vi hade det där uppe..??
Kommentera

Belix: God morgon alla Rögleälskare, idag är dagen då vi alla som skall till Växjö och ha den där feststämningen som bara röglefans kan åstadkomma, och låt oss sen hoppas att våra grabbar gör en bra kämnpainsats så får vi se hur långt det räcker.
Vi ses o hörs
lasse
Kommentera

Gigel: Helt klart så känner man suget efter en riktigt rolig resa med mycket folk. Lakers kommer att mönstra upp så mycket folk dom bara kan så det kommer att bli "knökfullt" i ladan. Enligt uppgift är vi den största bortaklacken som gästat Växjö ishall någonsin.
Kommentera

45 minuter och 10 timmar kvar..
Shit vad man längtar..

Come on rögle....
Kommentera

aiastellan: Goooooodmooooorniiiing själv! Snart kommer utbrottet!
Kommentera

´Hur bra är Fransson i RBK?
Kommentera

Goooooodmooooorniiiing AAAAAAIIIIIAAAAAA !!!
Kommentera

Sv: Juha Rihijärvi
gasolin: isen ska det va
Kommentera

nollan: Du är min kung. Jag vill se dig på sen..
Kommentera

The Punisher: abolut inte hatar miff men rydmark hadde passat rögle
i stället för en vis 28
Kommentera

nollan: Fan nollan. är du smygmiffo? Seriöst ska man inte röka det där...

Det måste finnas bättre val än Daniel Rydmark, mannen ödlan Godzilla inte villa sluka eftersom hon ansåg honom vara för oaptitlig...
Kommentera

19 timmar kvar..
Jaha, då var det bara 19 timmar kvar till en enastående kväll! Detta kommer bli något stort, vulkanen kommer fullkomligt sprängas itu!

Jag önskar er alla som tillsammans med mig ska göra denna kväll till en kväll man minns hela livet...

Älskat kära Rögle...har jag alltid gjort...
Kommentera

« · 387205 · »