1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 386559 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Juha Rihijärvi
nollan: Du verkar ju inte helt frisk.
Kommentera

OE: jo en rälig miffare vill ja se i rbk o det e rydmark
Kommentera

nollan: Men hallå??? Hade någon velat ha en sån som Riihijärvi?? Tror knappast att vi vill se en ärke-miffare i en grönvit tröja!
Kommentera

MIFFO
Säsongens roligaste match kommer när serien är slut:
Rögle-Miffo, Malmö behöver träningsmatch innan kvalserien o Rögle spelarna ska vissa att dom bara har haft otur hela säsongen....
Kommentera

skovde_peter: ja täng om juha hadde kommit till rögle
men man får drömma det vill inte jpp ha
Kommentera

Juha Rihijärvi
Kommer att lämna malmö ikväll och av IFK helsingfors ska de få 2 spelare... samt Mr Lundh ska åka på spionresa till Mora o kolla in Mora -Hammarby och även AIK-Skelleftiå...

Detta enligt TV4 hockeykväll...
Kommentera

Sv: Resan
gasolin:
Även om vi just nu diskuterar näverlurens införande i klacken (vad säger ert trumförbud om det?), samt nämner det kulturhistoriska fenomenet du nyss tagit i din mun, vill jag påstå att dina slutsatser är lite för snabba, och lite för oprecisa. Och lite för pilska. Har du måhända knytningar till pilskvännerna i Knutby?

Anledningen att det gått så bra för oss är det faktum att i alla fem matcher vi vunnit, så har motståndaren - tyvärr - gjort sin sämsta match för säsongen. Det ska bli intressant och se vad som händer nu när serien vänder, och motståndarna redan gjort sin sämsta match...

Nåväl, vi bär den södra fanan stolt för tillfället, så får ni göra likadant när verkligheten gått överstyr nästa gång, och svängt med kölen åt något annat håll.
Kommentera

Sv: Klackmatchen
Putte-LL: Du menar "om Lakers nu skulle råka ta snubbla in ett ledningsmål, innan Rögle vänder"... ;)
Kommentera

Hårdisksson: Hoppas ni inte ger upp denna gången när Lakers tar ledningen, vi vill ha en stenhård match på läktaren iaf ;-)

Välkomna till Lakerdome!
Kommentera

The Punisher: Nu ska jag avslöja varför det gåt så bra för Mora:
Deras uppladning börjas med fäbojäntan o efter filmens slut är det fria aktiviteter i 3-5 minuter o sen är det match...Snacka om uppladning..

Det kan ju Rögle prova, det blir inte sämre jag lovar..
Kommentera

Hårdisksson: vi kunde ju läsa ett antal gånger att vi inte skulle ha nån chans hos er... o se hur det gick. ;)
Men visst måste det erkännas att ni har en fördel i en lång o trevlig bussresa med en massa gott att dricka... det brukar ju göra sitt till!

inte så många timmar kvar nu! :)
Kommentera

gasolin: Så otroligt generöst av dig... Då tar jag med en falukorv åt dig...
Kommentera

The Punisher: Japp du har vunnit en tit på filmen nästa gång vi åker på bortamatch i samma buss..
Kommentera

gasolin: Känner jag dig rätt är det fäbojäntan... ;)
Kommentera

Klackmatchen
På lakejernas forum kan man läsa att vi (AIA) inte kommer ha en chans på läktaren .Vi får nog lära dom ett och annat ang läktarkultur eller?.(Gratis tändvätska till imorgon, man tackar)
Kommentera

Sluta snöa
Känner inte för att leka plogbil i 40 mil imorrn :-(.. Har någon funderat på hur vi entrar hallen imorrn. Glömmer aldrig första matchen i ES och det var knökfullt på stå. Då kom hela AIA på "hand-axel-tåg" och sjön nananna ååååh RBK nanana. Det var såå fett. Upprepning imorrn?? Har en el. två platser kvar i bilen imorrn om ni inte vill åka buss. Från HBG
Kommentera

Sv: Nytt på HD
Svensson: Du kan räkna med ungefär lite över 400 pers i Växjö
vi har en hel del som har bokat biljetter genom oss som kör själva lite tråkigt men vill dem inte vara med om stämmningen från början så är det upp till dem
Kommentera

Sv: Nytt på HD
Nils:
"Några som inte gett upp är fansen. Fem bussar, nästan 300 personer, åker upp till Växjö från Ängelholm´."
Kommentera

Sv: ALLA I GRÖNT
Junior: alla mina grejer är nedpackade i lådor
jag flyttar ju nästa helg så det är inte så lätt att hitta den
Kommentera

sillen: Sopa!!
Kommentera

Junior: det blir inget Kaffe imorgon
Kommentera

sillen: Jag vill komma i Sillen´s buss för jag gillar kallt kaffe.
Kommentera

Nytt på HD
Det står om Växjö-matchen nu.
Kommentera

The Punisher: det finns bara EN svensk klassiker o det är?????
Kommentera

Sv: ÄLSKA RÖGLE,BIRA,SKÖNSÅNG OCH VULKANEN !!!
aiastellan: Nicks innan avresan alltså, låter kalas! Sluter nog upp med en polare där.

Jäklar vad gött det ska blir i morgon då! Fulls ös hela vägen!

Många som ska till Bahnhof efter eller?
Kommentera

Hårdisksson: Klart som tusan du ska!
Kommentera

The Punisher: Nu har du redan sett till att ingen kommer att vilja åka med er buss*s*
Kommentera

Står i valet och kvalet för att färga håret grönt och vitt (grön bottenfärg med och vit tuppkam) kan man göra detta frågar jag mig? antagligen kan man det. vad tycker ni ?
Kommentera

Resan
För dem som inte vet kommer jag och Pommer att vara bussvärdar i en buss. Jag kan redan nu avslöja att vi kommer att visa en svensk klassiker på vår buss, om det finns tillgång till video, nämligen Tårtan. Snacka om önskerepris!
Kommentera

Sv: Tommy Sandlin som tranare ??
Mindreader: Det kommer inte att bli bättre heller om han sparkas av klubben. Dubbla tränaravtal, aj aj, ingen elitlicens på grund av kass ekonomi. Nästa stopp: div 1
Kommentera

Belix: Hehehe, jag ska ha min grönvita halsduk från 80-talet!
Den bringar säkert tur!!!!

Ses i morgon... då blir det partystämning på bussen och på lätaren :-)
Ha det så bra.
Kommentera

Sv: Älskat kära Rögle
rbk forlife: visst kan jag det =))
Kommentera

sillen: Samtidigt så ska alla som har, ta med sig halsdukar, mössor,kepsar eller strumpor allt som är grönt och vitt.
Kommentera

ALLA I GRÖNT
Alla skall bära en grön tröja imorgon, vit går i nödfall men så många som möjligt i grönt.I min å stellan buss ska det bara vara gröna tröjor
Se nu till att leta fram eller skaffa en grön tröja, det ska vara ett grönt hav på ståplats imorgon!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Belix: oki jo de förstod ja med men hörde nått om det där familjebuss så ville veta hur det var tack så mycket=)....ha d
Kommentera

fillart12: I princip menas nog att vi får inte plats i en buss till växjö 268personer i en buss och 4 tomma nä vi lastar in i olika bussar *s*.
Det kommer att finnas en Familjebuss och fyra andra
Kommentera

Belix: ska bara fråga hörde av en kompis om olika bussar till Växjö vad menar ni med det?? väl mött/filip
Kommentera

HasseT: Skulle tro att det inte går det handlar om upphovsrätt och AIA har inte den till Hasse Anderssons skiva.
Kommentera

Om två timmar börjar färden till Skåne.
Ska bli superskoj i morgon och givetvis hoppas jag på en fantastisk inramning och en festlig stämning.
Är det någon som vågar gissa hur många vi blir i morgon?

/Addemaan
Kommentera

Kan ni inte lägga ut hasses klassiker på AIAsidan?
Kommentera

Bonzo_: Aahhh, Bonzo! Som jag har letat, vill du skicka den till mig, Hasse alltså! Ses imorrn, då blir det rock'n roll som gamla tider!!
Kommentera

Stellan: "Måla" är årets låt, helt underbar. Tackar för att du gör dessa låtar:)
Kommentera

Rögle Martin: Vi kan nog glömma att vi får nåt bra till nästa säsong, för det finns det inte pengar till efter detta miserabla misslyckande!!
Styrelsen skulle själva få betala vad Rbk har förlorat i vinter!
Men det gör de väl givetvis!?

Högardh kan vi glömma, han lär vara eftertraktad om han ska lämna Modo.
Kommentera

Addemaan: Den finns på aias sida...
Kommentera

Sv: Vulkanutbrotten närmar sig
RBK-fantast:

Har gått och velat hela veckan om jag ska sponsra SJ och ta mig till Växjö för att vara med om vulkanens utbrott men nu känner jag nästan tvungen... Mina förhoppningar om matchens utgång är rätt låga, men med busslaster av lagom lemonad-druckna NV-skåningar kan det ju bli förbannat kul ändå? Det finns chans att det blir bra med tryck på läktaren....

"Rögle, Det kvittar vad som sker..."

/der Fürc
Kommentera

fritte rbk: Men just Högardh är en spelare som gör mål och han e oerhört duktig i power play vilket vi verkligen inte har gott om spelare som är.
Kommentera

Vulkanutbrotten närmar sig
Nu är det inte långt kvar tills Vulkanen vaknar i Växjö!
Detta har man sett fram emot länge och väl nu....hoppas bara att det blir ett bra resultat också!
Men det man såg igår var ändå lovande....spelet i den3:e perioden var faktiskt kul hockey!
Stolp och ribbskott samt ett par missade frilägen =)
Sätt dit chanserna så vinner vi imorrn!
Domaren var däremot en pajas...han var juh sämre än Morgan Johansson, och det säger en del!
Aja...ses imorrn Röglevänner så krossar vi Lakers!

Grönt o Vitt!
Kommentera

Bonzo_: ursäkta jag tänkte fel... tänkte på hasse andersson!
Kommentera

Addemaan: Jag har den! =)
Kommentera

Älskat kära Rögle
Jag ska bara jobba ett par timmar till, men innan jag lämnar Götet, så vill jag gärna spela Älskat kära Rögle för mina arbetskamrater.
Dessvärre har jag inte låten på mp3! Om det är någon som sitter inne med denna fantastika låt, så kan ni väl skicka ett litet mail till mig!

/Addemaan
Kommentera

« · 386559 · »