Alisandali: som jag skrev tidigare. När Hockeysnack strulade och låg nere i en månads tid bestämde vi oss för att lämna och starta eget forum. Att komma tillbaka ser jag som en utopi
Antalet åskådare är väl inte slutgiltligt bestämt men mellan 5000 och 5700 blir det Brandmyndigheterna har det slutgiltliga ordet. En av anledningarna att man sålde slut så fort är att man sålt mycket årskort och givetvis är intresset enormt nu när vi är tillbaka i ES
Metal Guru: Anläggningen moderniseras till en hockeyarena för cirka 5 050 åskådare med goda förhållanden för både publik, spelare, media och funktionärer. Förutom generösa foajéytor kompletteras arenan med loger, restaurang, bufféplatser, barer och kiosker samt utökad omklädningsdel.
mattias - 74: Jag skojade till det lite. Tänkte att ombyggnationen inte skulle bli klar, så att man fick ta till en v.ä.l.d.i.g.t liten hall istället...
Metal Guru: "man kan säga att ditt tips är en form av helgardering. Om de så tar 114 poäng, så går också ditt tips på att de tar 26 poäng in. Däremot, om Rögle stannar på 24 är du fet-rökt"
arnio: man kan säga att ditt tips är en form av helgardering. Om de så tar 114 poäng, så går också ditt tips på att de tar 26 poäng in. Däremot, om Rögle stannar på 24 är du fet-rökt.
mattias - 74: Äh va fan Mattias lite humor måste man ju få ha så här mellan säsongerna. Jag är skitimpad av Rögle och framförallt av Jönsson men jag tippar att de tar 26 poäng so what? Är det justare om jag tippar att de tar 56? Salmonsson hade jag gärna sett i Brynäs för han är riktigt djävla bra.
Stort Grattis! Och bäst när det gällde, i kvalserien och inte i allsvenskan. Ängelholms stolthet! som nu även har ett superettan lag. Och vilken kvalserierysare. När 3 lag slås om en elitserieplats i säsongens sista minuter kommer jag trol. inte att få uppleva igen. Lika dramtiskt som sudden death i en avgörande SM-final.
Grattis som fan! Ni har gjort världens prestation. Dock dåligt av Malmö att tappa 3-0 ledning i en sådan viktig match. Ni är värda allt beröm, hoppas att ni kan stanna ett tag även om jag inte kommer heja på Rögle i ES.
h_hallerstrom: Jag säger väl Grattis även härinne. Ni bjöd på en mäktig tillställning igår, sett ur klacksynpunkt.
Och ni var glada på isen efteråt. 500 pers som yrade runt svävande nån deci ovanför isen utan någon som helst kontakt med verkligheten. Precis så har vi varje år hemma i Dalarna, men då kallar vi det midsommar - och inte kvalserieavslutning.
Det är bara buga och sääga välkommen hem igen, hoppas bara att ni kan komma upp och göra en bra säsong i Elitserien. men för nu.. sov gott och grattis =)