1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Hipp Hipp...

« · 368693 Till forumet

Hipp Hipp...
...Hurra!
Vi låg under med 1-2, men vände och vann med 4-2.

Mot Huddinge. J20. Vad trodde ni?
Kommentera

Sv: Hipp Hipp...
Hofnar: Härligt säkert för att jag inte blev färdig till att köra in där. Men som jag skrev i går junisarna är kul att titta på inte så mycke taktik mera hjärta i dom matcherna. Dom förtjänar mer publik än dom som är där
Kommentera

Belix:
Det upptäckte jag för flera år sedan.
Derbyna mot MIF brukar vara speciellt sevärda. Det brukar alltid hända något utöver det vanliga.
Det hade kanske varit en idé. Att marknadsföra en MIF-match hårt och samla folk. Vi kan behöva lite glädjeämnen, och vad smäller högre än att spöa Malmö?
Kommentera

Hofnar: Precis ska man bara se en juniormatch så är matchen mot miffosen säkert den. Att marknadsföra en juniormatch mot MIF kan ju inte vara speciellt svårt den 6/3 ser det ut att vara nästa gång dom möter Mif kl 15,30 är nersläppet
Kommentera

Belix:
Men det är ju lysande!
Den 6 mars har ju eventuellt A-laget redan lagt grillorna på hyllan och J20 kan mönstra bästa möjliga manskap. DÅ finns det mycket goda möjligheter att vi spöar MIF igen.
I synnerhet med benägen hjälp från apberget!
Kommentera

Belix: Jag gillar idén med att få folk till matchen mot Mif.
Det hade verkligen spelarna gillat. Tror också att det
kan utveckla dom som hockeyspelare. En sorts morot och
belöning som kan få dom att vilja bli ännu bättre och längta till
att bli riktiga A-lagsspelare. Det kommer att låta rejält gott
i en förhållandes vis ganska tom hall.
Förresten vad tror ni om ikväll killar och allas Gunilla ?
Jag tror att det blir tätt och målsnålt. Jag tippar med hjärtat
och skriver 1-2. Första målskytt blir Karmhag i powerplay.
Kommentera

Hofnar: Japp i det läget skulle ju säsongen ändå fått en trevlig avslutning. Spelar inte A den dagen skulle man hu kunnat försöka få ihop en rejäl samling supportrar.
Kommentera

Belix:
Då är det avtalat!
Om det nu inte är så att det mot alla jäkla förmodningar skulle krocka med en playoffmatch (!) för A-laget.
Som Stellan säger, det behöver inte vara många i klacken för att ramsorna ska eka ner till Storgatan när det inte är mycket folk i övrigt på läktarna. Fast ju fler desto bättre. MIF-spelarna ska nödvändigtvis känna sig välkomna.
Kommentera

...nödvändigtvis INTE, ska där självfallet stå. Dumma jävla mig!
Kommentera

« · 368693