1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Inga trummor!

« · 331360 Till forumet

Inga trummor!
tjena ja tycker inte att rögle klacken ska ha några trummor!!!!!!
MEn däremot så måst erögle klacken vara klädda i grön o vita dressar.. Kolla te.x växjö alla hade nästan en match tröja på sig där ser man vilka dom hejjar på de ser man inte på rögle klacken...
de är jalla fall vad ja tycker... rätta mig om ja har fel.
HA D gött
Kommentera

Sv: Inga trummor!
rogle_fans: tycker åsså att vi måste klä oss mer i våra vackra färger!
de vissar juh exakt vilka vi hejar på.
Kommentera

rogle_fans: Fel och fel omröstningen på AIA:s sida gälle inte om vi ska ha trumma i rögleklacken utan om trummor ska förbjudas i hallen alltså för gästande trummklackar. Sen hade det sett fint ut om hela ståplats stod i grönt och vitt en önskedröm helt klart
Kommentera

ja håller med de vore verkligen en riktig dröm om hela stå plats hade varit klädda i GRÖNT O VITT!!! =)
Kommentera

Ni som gnäller , e ni grön o vita själva?
Kommentera

Sumo:
Jag é grön o vit.
Men frågan är varför i stort sätt ingen på ståplats vill vissa vilket lag man håller på?
Kommentera

Belix: Det hade kanske varit en idè att dela ut något sorts ark eller plastbit till alla på ståplats när de är på väg upp på läktaren. Det får stå på dessa när under matcherna de skall användas. Med början i "superallsvenskan". Helst skall de vara återanvändbara. Hur det praktiskt skall genomföras (om det ens går) vet jag ej, men visst hade det varit coolt!
Kommentera

eliasson: En idé hade varit att använda sittunderlag i färgerna grönt och vitt som kan återanvändas varje gång.
Kommentera

eliasson: ja, det tror jag också hade varit utmärkt. några i AIA står och delar ut arken innan matchen, grönvita A3papper, för A4 är väll för litet? detta tror jag hade fått en snygg inramning, för ni som säger att ni vill ha ett gröntvitt hav på något annat vis, kan glömma det, för ALLAkommer inte köpa en matchtröja eller något liknande... sen kan de ark som har hållt bra, användas om igen. så länge man inte plastar in dem :)
Kommentera

eliasson: inte en j.vel i klacken har grönt o vitt :( joo en förresten han Paddy , handikappade som alltid ALLTID ! har rogle tröja , halsduka och flagga han är dessutom på varje match DET ÄR EN RIKTIG SUPPORTER
Kommentera

rogle_fans: förövrigt tror jag inte alla vill ha en stor matchtröja, jag personligen tycker inte det är så snyggt... det finns ju andra grönvita alternativ som tur är, halsduken hänger alltid på mig...
Kommentera

Norra_Sittplats: haha, ja jävlar! om alla hade bankat på reklamskylten som han gör, hade vi nitat lakers trumma flera ggr om... :)
Kommentera

havsmussla: Jag trodde att det var färdig diskuterat om tifon. Så som det ser ut just nu så vill flertalet i AIA inte ha varken tifo eller trummor. Om man ska ha ett grönt o vitt hav så räcker det att man köper 1 st Rögle T-shirt (väldigt snygg även utanför hallen) + en AIA halsduk efter det at man har blivit medlem i AIA.
Kommentera

« · 331360