1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 28539 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Souvenirer
Var det någon mer än jag som reagerade över Rögles nya "stora" utbud av souvenirer???? Skoj med nya prylar tänkte jag. Gick ner i shopen o vad finner man? En T-shirt o en keps med en påklistrad Oilers-logga. Är det så svårt att skaffa in vettiga o snygga souvenirer????? Dåligt Rögle!!!
Kommentera

Sv: Sydsvenskan
Jepp i sydsvenskan. Första sidan på deras sportdel
Kommentera

Var det verkligen dagens sydsvenska? Jag hittar dt inte på nätet i
alla fall men de lägger ju inte ut allt där.
Kommentera

Spela i högsta serien är väl förunnat alla som får chansen. Men Malmö?!?!?!? Vem fan vill spela i en fågelförening??????????
Kommentera

Ja,han hade nog tackat ja om Djurgården också frågat honom.
So what ? Killen vill ju spela i högsta serien,inget ont om det.Vi får vara glad så länge han finns i laget.
Kommentera

Sydsvenskan
Det var ett ganska stort reportage i sydsvenskan idag om idrottstaden Ängelholm, en del läsning om RBK. Roger Hansson säger även att han gärna skulle gått till MIF denna säsong bara de hade hört av sig.
Kommentera

Troja?
Kommer det att gå bussar dit?
Kommentera

Sv: Som ni hade tur
Benny, heeeej dååååå ......
Kommentera

Sv: klacken
organiserad klack finns inte på pappret. men när vi väll står där på hemma match eller borta match, så e vi jävligt organiserade. vi fixar ju att överösta de flesta.

so come and be one us.
Kommentera

Sv: Som ni hade tur
TUR?? det e inget som rögle har. vi kör allt på kvalite och skicklighet

hur kan du säga att vi hade tur som vann?? du såg ju inte ens matchen. och du 6-2 e väll inte tur?? va? skicklighet kallar jag det. tingsryd hade ju aldrig en chans.

va e det för radio du lyssnar på??

på onsdag blir det en ny förkrossande seger, för då e det tomtar som ska slås. vi blir över 100 personer i er lilla så kallade hall?? och det hade räckt med hälften av de 100 som kommer för att överrösta er. för vi rögle fans har något som ni aldrig kommer att få. det kallas för hjärta?? mitt hjärta slår för RÖGLE. och vi jämfört med andra supportrar vi följer vårat lag i med gång och motgång. dvs vi inte tysta även om det skulle hända att vi fick två mål emot oss. vi hoppar och skricker för att hjälpa fram våra hjältar.

så slå ni på er bongo trumma "och försök hålla takten denna gång" men för f-n skrik lite också så att vi kan få lite motstånd. bara trummor inga röster. det kommer man ingenstans med. så kom ni till matchen och lyssna hur det ska höras när vi från skåne kommer och vissar hur man hejar fram sitt lag. så ska ni se att ni åker på en förlust till.

sluta trumma och börja skricka. kom in i matchen//björn från Ängelholm
Kommentera

Sv: Musik i avbrotten!
Bara för att det spelas orgelmusik i NHL så betyder väl inte det att det är perfekt i Ängelholm. Tidigare var det så att spelarna valde musiken men så verkar det inte vara längre, för jag kan inte tänka mig att någon äldre än tio år skulle välja Mora träsk och någon under nittio vårar önskar orgelmusik a là NHL.

Bra drag på klacken idag, det värmde mitt arma hjärta lika mycket som RBK:s spel.
Kommentera

Sv: Musik i avbrotten!
Det finns inget att klaga på i musikväg! Det som spelas spelas även i NHL och det är perfekt! Orgelmusiken är klassisk hockey så den ska helt klart användas. Mig veterligen har Nirvana inte spelats i ett enda spelavbrott, endast på uppvärmningen och då är det väl meningen att spelarna ska ha "power-musik" eller???

Perfekt musik - fortsätt så!
Kommentera

Musik i avbrotten!
Jag personligen tycker väl att det är ok att dom spelar i de avbrotten då det är tyst på vår ståplats sektion.
Musiken avbryts så fort det börjar sjungas, helt kanon.
MEN!
Musik valet är så att man kan gråta, den gamla elorgelen som man har i gamla tv-spel eller på NHL matcher skippa den, man blir bara deprimerad av att höra skiten.
Tanken med musik i hallen måste vara att höja stämningen i hallen, då e mitt råd spela någon klapp vänlig musik och inte Nirvana.
Själv har jag sitt plats bakom spelar båset , dom matcherna jag inte står. Faktum är att liken lever faktiskt ibland, typ 1-2 ggr per match.
Lite skärpning i speaker båset till nästa match.
Puss o Kram från mig
Kommentera

ARRRR BEEEEEEE KÅÅÅÅÅÅÅÅ
Go match idag!!! och till bennybula \"den fete jävlen som skrev föregående\" jag ska sparka sönder eran trumma!
för.... VI ska upp till eliiiiitseeerien, nana nana, nana nana, nana nana hey!
Kommentera

Som ni hade tur
Ni hade bara tur i dag rögel när vi vann över tingsryd.det hörde jag på radion.men det gör ingenting för Troja på gång nu och vi ska till elitserien.på onsdag får ni spö så det stänker omdet.om ni vågar kmma till vår fina hall och om ni kommer hit så ska inte höras ett enda dugg för ni kan inte vöerrösta vår stora trumma.
hälsningar BENNY DA KING
Kommentera

klacken
hej..hur blir det nu då? blir det någon organiserad klack? vad ha´r ni kommit fram till? man blir ju nyfiken..
Kommentera

Sv: RBK-TAIF
.... inte i tabellen ännu .. uppdatering gick kanske lite fort ...
Kommentera

Sv: RBK-TAIF
Tingsryd besegrade på isen - och passerade i tabellen.
Kommentera

RBK-TAIF
4-1 en bit in i tredje. Ser stabilt ut.
Och andrafemman verkar gå hur bra som helst...
Kommentera

Benny
Benny is back!
Tyvärr kanske man ska säga.
Kommentera

Rögle - Huddinge
Följ J20 ONLINE i matchen mot Huddinge på adressen run.to/j20
Kommentera

Sv: Rögle-Mif
MIF blir utklassat 7-2
Kommentera

och där gjorde Martin Eriksson 2-0 men tyvärr så det någon fuling som gjorde 2-1
Kommentera

Härligt 1-0 till Rögle efter mål av Tom Hammerstad i powerplay och nu är powerplay igen...
Kommentera

Granqivst
Erik Granqvist kommer i kväll att spela med J20 i matchen mot Malmö. För er som vill komma ut och se matchen börjar den 19:15

Välkomna!!
Kommentera

Fans träff
Så nu börjar det närma sig den träff som jag utlyste för några veckor sen. Sen vi hade denna diskussion så har det skett mycket och detta har till mestadels varit väldigt positiva saker.

Så här är det nu på söndag. Jag har pratat md Rögles kansli som har gett oss tillåtelse att träffas innan matchen i ishallen. Jag har sagt att vi ska hålla till på läktarplats så vi inte ska större alltför mycket av matchförberedelserna (dagens matchvärd o etc kommer att vara i hallen).
Träffen är ett tillfälle att träffa och lära känna andra Rögle supportrar och framförallt att vädra åsikter om hur vi kan bli ännu bättre (ja, det går alltid att förbättra saker, även om de är bra).
Jag har bestämt tiden till kl 14.30 i ishallen. Vi kan säga vid klackens vanliga ställe. Biljetter måste givetvis lösas som vanligt, men dessa torde kunna lösas på plats.
Skulle vara kul med en stor uppslutning så sprid detta vidare till alla som inte har internet eller inte har sett detta av någon anledning.
Måste återigen påpeka att jag ser mitt jobb med detta som avslutat när alla har samlats kl 14.30.
Kommentera

Rögle-Mif
Ett tips till alla er som inte vet vad ni ska göra ikväll:

Rögle J20 spelar mot MIF Redhawks klockan 19:00. Kom ut och se
och framför allt, heja fram de grön vita till seger mot MIF
Redhawks.

Välkommna!

För senaste nytt om J20 hänvisas till Ungdomssidan www.roglebk.nu
Kommentera

???
hur gör vi på söndag om vi skulle träffas innan...alltså med biljetter o sånt
o när skulle vi träffas ????
o till ALLA ni som vill få något sagt nu o vill förbättra kom nu dit på söndag alla till ladan
FORZA AIA RÖGLE
Kommentera

Sv: Småland
Gökalund - By nära Torsås
Kommentera

Ort på G ...
Gladändatillnimöterrögleigenby!
Kommentera

Sv: Hinke
Till alla som väntat på Hinkes nya brev: Nu är det ute!
Kommentera

Sv: Nyttig läxa
Ursäkta ! Rannsaka heter det ju.
Kommentera

Nyttig läxa
Tror att förlusten kan få vissa att komma igång ordentligt.Härligt att Hansson ransakade sig själv och visade hur en kapten ska agera.
Kommentera

Jag har det, jag har det.......Guddarp. Ligger utanför Ljungby nånstans.
Kommentera

Gävle, Gnesta, Göteborg....

kommer f...n inte på någon ort av betydelse.
Kommentera

Småland
Säg en ort i Småland!
Den börjar på GI!!!

Ha,Ha...................
Kommentera

4 de platsen
Håller med signaturen Svenne.
Räcker ju att RBK blir 4 för att gå till superallsvenskan.
Så man ska inte stirra sig blint på att RBK måste på en
bättre placering.
Hälsningar
Jan-Åke
ts17ts
Kommentera

Olycksfall
Vi får se matchen mot Gislaved som ett olycksfall i arbetet,
så jag utgår i från att grabbarna tar revansch mot Taif på söndag.
Måste ha 3 poäng för arbetsrons skull.
Lycka till grabbar och skicka hem smålänningarna med svansens
mellan benen.
Hälsningar
Jan-Åke
17ts17
Kommentera

Måste kämpa!!
Synd att ni inte skärpte er igår.... men jag kräver faktiskt skärpning på Söndag... det är en mycket viktig match... vi har Mora nosande i hälarna...

ALLA RÖGLEFANS... kom o stötta på söndag....
Kommentera

Sv: Rögle
Vilken press ??
Det enda målet som finns uttalat är att gå till Superallsvenskan. Sen om man gör det som 2:a, 3:a eller 4:a spelar mindre roll. Visst är det en kul detalj att ligga före TAIF..men att hamna bland de fyra första är viktigare.
Sen är det klart jag hoppas och tror på Rögleseger på söndag. Plattmatcher som igår händer var säsong..
Kommentera

Får väl tacka Gislaved antar jag. Efter Tingsryds seger idag med 8-1 mot Mörrum så rycker vi lite. Antar att pressen ligger på Rögle i nästa match eftersom vi leder med 3 poäng just nu.
Kommentera

tolle.

förlust i dag...=( mot gislaved...?!?!

jeje
Kommentera

Ivarsson har gått ut...spel 5-6..
Kommentera

Fran avstand kan val konstateras att det alltid ar svart att komma igang igen efter ett uppehall.
Hoppas nu pa mkt folk pa sondag, bra stamning, ett konstruktivt supportermote och en SEGER!!!
Kommentera

shit happens boys...
Kommentera

3-1.....=(
Kommentera

hrmff
verkar trögt idag...
Kommentera

12-10 i skott, efter 2 perioder!

verkar vara en rackarns match, he he
Kommentera

Inget än...
Kommentera

En GSK-utvisning till, nu sätter vi ditt den!
Kommentera

« · 28539 · »