1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 30189 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Bengaler
Nu är vi där igen. Fotboll, bengaler, frisparkar och grusplaner. Vem fan bryr sig just nu?
Läs rubriken "Hockeysnack".
Kommentera

Kommer ni eller??
Kommer det nåt folk ifrån Ängelholm till Valhall imorgon eller? Hade varit roligt med en rejäl klack från ä-holm. Hoppas ni tar det lite lugnare än sist. Er sektion e omgjord till ståplats så det finns inget att slå sönder ;)
Kommentera

Sv: Bengaler
Självklart gör jag detta!

Tack för tipset!
Kommentera

Bengaler
Tjenare!Jag skulle bli glad om just DU gick in på länken och la in än protest mot att Svenskafotbollsförbundet vill förbjuda bengaler.

MVH Fredrik
Kommentera

Sv: Where you go???
Svenne: ok.
Kommentera

starkt jobbat jesse
Du är en super nolla "jesse". Håller på dej,häls.mackan kumla.
Kommentera

Inte så många. Förra säsongen när Rögle mötte Hammarby och Södertälje var det väl en 10-15 stycken som visade sig.
Men i år har jag ännu inte märkt av de.
Få se om någon nappar att hänga på någon av de tre söndagarna i december när Rögle har bortamatcher inom hyfsat avstånd här.
Kommentera

Svenne: Hur många Rögle fans i Stockholm vet du?
Har för mej att det är ganska många...kan yra...

Skööön Seger i kväll!!

MOT ELITEN!=)
Kommentera

Absolut. Och dom känns ju inte som något hot precis till en plats i SA.
Kommentera

Tror det var bra att Hämems vann i Tingsryd. Så är Rögle varnade inför söndagens match.
Kommentera

Alltid härligt att hålla nollan. Tyvärr tappade Taif bara 2 poäng. Men nedåt ser det ju bättre ut.
Kommentera

3-0, ett resultat jag gillar. Men jag misstänker att Iwarsson gillar det mest av alla i Rögle. :-)
Kommentera

Tjena Stockholm. Men 3-0 får väl räcka.
Kommentera

Verkar lite hektiskt mot slutet..
Kommentera

Mot SA. 2-0. Tror visst du satte fiskrenset i halsen.
Kommentera

Where you go???
Stackars satar, vi får väl se vem som skrattar sist. Ola spikar igen och Jönsson avgör. Jag kan redan höra Er gråta över domarens felbedömningar.
Kommentera

18 sekunder...
Härligt!
Here we go, here we go, here we go...
Kommentera

Sv: Bara undrar
Han har varit sjuk o skadad ett tag nu. Men det han har visat innan gör mig mäkta imponerad. Om jag ska köpa en matchtröja nu så ska det vara med #10 Sjöberg på ryggen :)

Vi tackar Timrå för detta grymma nyförvärv, samtidigt som vi beklagar ert tråkiga tabell läge. Hoppas att det vänder snart o att Malmö byter plats med er.
Kommentera

Sv: Troja
Jösses...knappt värt en kommentar!

I Halmstad finns en sång som går "fy fan va´ barnsligt, va´ gjorde du så för". Den passar in på insändaren från jont. Den låten hade förresten passat bra som utvisningslåt!
Kommentera

Bara undrar
som kompis till marcus sjöberg så undrar jag hur det går för honom? MVH joakim Ringlöv.
Kommentera

Troja
Skaffa en trumma ni också Rögle, så hörs ni också! Så kanske det kan bli en bättre match på läktaren framöver...
Kommentera

Sv: Mörrum
Helt rätt Jonas!

Dessutom har Mörrum bara vunnit en enda gång i Ängelholm sedan RBK trillade ur Eliten: Onsdagen den 16/10-96 0-4. Stefan Bergqvists första match när han ersatte Hannu Niemi.
Kommentera

Mörrum
14 raka mot Mörrum utan förlust (12 raka vinster). Ikväll kommer den 15:e. Traditioner är till för att hållas :-)
Kommentera

Sv: Bara jag....
Jag är glad att han lyckas i Eliten. Har inte sagt något annat. Om du inte har NST/HD så kan jag ta och citera.

"Jag har nog blivit mer ambitiös på träningarna, här gäller det att köra för fullt hela tiden"

Tycker det är konstigt om man inte har den inställningen i sitt hjärtas klubb.

Men som jag skrev innan. Jag tycker det är kul att han lyckas bra i AIK. Men ser gärna honom i Ängelholm´s ishall till våren som en STOR förlorare.

Kanske löljigt att gnälla. Men man får ju skriva något i brist på annat :o)
Kommentera

Sv: Bara jag....
Var lite glad åt att han lyckas i elitserien istället,Junior !
Det var ju rätt många som trodde annorlunda.Det han förmodligen menar är att det är högre nivå på träningarna i AIK än förra säsongen i RBK och det klagad ju fler spelare på förra året.Du vet ju hur fel det kan bli i intervjuer.Att vara tvåa i skytteligan första året i elitserien talar sitt tydliga språk,dessutom i ett bottenlag.
Kommentera

Bara jag....
..som blir lite irriterad över M.Johansson intervjun i NST?. Han säger att i AIK måste man ge allt på träningen. Vadå?. Behövde man inte det i Rögle. Jävla inställning den grabben har..!
Kommentera

Sv: Buss-tjatet
jag hade gärna fixat buss om jag hade kunnat men nu e det så att jag inte kan det för att tex att jag bara e 17 år och då går det kanske inte så him la bra men om jag hade kunnat hade jag försökt
Kommentera

Sv: Träff?
Det blev inget möte eftersom endast ett fåtal dök upp + ett missförstånd. Om du var intresserad av denna träff så undrar jag var du var??
Kommentera

Buss-tjatet
Är det inte dags nu o inse att det inte finns någon som anordnar bussar till Halmstad?????
Vill man ha buss så får man ta tag i det själv!!!! Tycker att det har tjatas tillräckligt mycket nu om dessa bussresor. Vad jag vet så är det bara en person som, på eget initiativ, fixar bussresor när han har tid o det är Gasolin. Om ni nu så gärna vill ha buss varför tar ni inte själva tag i det??????????????????????
Kommentera

Träff?
Hejsan, jag undrar om där var någon på "träffen" innan tingsryd matchen... berätta isåfall vad ni kom fram till och hur många där var...
Kommentera

Sv: buss!!!
jag undrar detsamma!!
Kommentera

buss!!!
blir det buss till halmstad eller?????
Kommentera

Stackars liten jont...
Jävla taliban!
Kommentera

"Jont", hmm, verkar som en lightversion av Benny da King.
Undrar var han håller hus förresten?
Kommentera

Sv: Trojamatchen
Fan läser bibeln.......................
OK Kingen, alla referat är väl färgade och jag ochså!
Ha det!
Kommentera

Troja
ååå Rögle, Ni måste skrika högre för att höras ååå Rögle...väl kämpat i matchen. Det var ganska givet innan matchen vilka som skulle vinna...trumman vinner alltid!
Kommentera

Hallå där...Du har läst reffet från Arne som fan läser koranen!

Håkansson skriver mycket riktigt att vi egentligen är ett bättre lag än Troja. Ja, vi är väl före i tabellen, eller? vi leder med 2-1 i inbördes matcher, eller? Han skriver vidare att ni var mest taggade och därför tog alla poäng.

Rögle pressade stora delar av matchen står där, inte hela matchen. Detta är såsom Arne Håkansson ser matchen. Hans syn på drabbningen kan varken Du eller jag ändra på. Han ger dessutom stort beröm till domaren för hans insats och kallar honom för den bästa domaren. Vi gnäller bara när domaren gjort en dålig match, förstår´u. Det måste vi väl få lov att göra utan att du skall mästra oss!

Du verkar grymt krängd för att vi är före er i serien. Njut av gårdagens vinst istället. Både ni och vi kommer att vinna respektive förlora fler drabbningar i serien. Må bästa 4 lag (för tillfället bl a RBK) ta sig till SA

Kingen
Kommentera

Det där har jag INTE skrivit!
För det första så sköts den här gästboken av RFN (även om den även finns på officiella sidan), och jag trodde därför att det var RFN:s referat du avsåg, och inte Hinkes kommentarer på officiella sidan!
Bara för att officiella inte lägger länkar till våra referat, betyder det inte att vi lagt ner verksamheten!
Kommentera

PS
Arne Henriksson skrev referatet, ditt har jag tyvärr inte läst!
DS
Kommentera

"Rögle är bättre än Troja"
* Varför leder Rögle bara med några ynka poäng i serien?
"Rögle pressade hela matchen"
* Enlig folk som varit där samt Smålandsposten pressade Rögle endast delar av tredje perioden, mest beroende på att Troja backade hem.

Det enda jag saknar är ert vanliga gnäll på domaren.
Kommentera

Det är jag som skrivit referatet, och jag undrar i vilket avseende jag ljugit?
Kommentera

Trojamatchen
Läste referatet på er hemsida.
Otroligt hur man kan manipulera folk genom att fara illa med sanningen!
Kommentera

Taggade
När det gäller matchen mot Halmstad så utgår jag i från
att grabbarna är ordentligt taggade,och ute efter revansch
efter premiärförlusten med 5-1.
Hälsningar
Jan-Åke
17ts17
Kommentera

Sv: Vilka Nötter !
På tal om nötter... ingen Benny!?

Tack för detta!!!

Kämpa Rögle...

Vi ska upp iår!!!
Kommentera

Sv: Vilka Nötter !
Allt är inte som man tror

Har från säker källa hört (via en kompis mammas bror vars fd flickvän har en jobbarkompis vars chef flyttat till Ljungby)att denna ynling som det refereras till från sign jajamen var en vilsen trojasuporter som inte viste vilken klack som var vilken. Därför ropade han först AIA (Angel Island Army = Rögleklackens namn) för att fråga om dom på läktaren kunde peka ut riktningen. Därefter gick han och hans kompisar (7 och 10 år) till sin rätta klack. Dom var dock tvungna att flytta lite på en del i klacken så dom kunde komma fram-å-förbi.

Kingen-som-tror-att-allt-är-som-man-vill-tro
Kommentera

Matcherna mot Mörrum och Halmstad.
Skulle vara väldigt bra om det kunde bli sex poäng, när
det gäller matcherna mot Mörrum och Halmstad.
Eftersom Mora och Bofors som ligger och flåsar i nacken
på RBK möter Leksand dessa två omgångar.
Önskar grabbarna lycka till.
Hälsningar
Jan-Åke
17ts17
Kommentera

Vilka Nötter !
Vad är det för nötter som ni i rögle dras med, det första som händer innan gårdagens Troja-Rögle match är att någon idiot ställer sig en bit nedanför troja klacken och börjar skrika AIA, AIA.......vad är egentligen detta AIA (förklaring skulle uppskattas). Sen ser man samma idiot i periodpausen leda ett litet gäng upp för att mucka med troja-klacken. Det måste vara jobbigt för er som annars har en mycket bra och högljudd klack att stå ut med detta, jag menar det nötet som låg bakom detta hade ju inte några rögle färger på sig; alltså var han bara där för att sabotera stämningen. PS: det var en mycket bra och framförallt JÄMN match.
Kommentera

Sv: Troja Vinst!
Gääässp!!!

Inte för att jag var där, men varför tjatar alltid trojanerna om hur dåligt våra fans beter sig?
Är dom själva guds gåva till mänskligheten i Ängelholm då?? eller är det för att RBK-fansen tjoar och skriker mest och högst? eller för att vi saknar trumma??
Kommentera

Troja Vinst!
Jag tycker att det var en kassaskåpsäker seger igår,RBK skapade tryck på slutet,det är naturligt att man backar hem sista 5 när man leder matchen.Måste ochså få tillägga att RBK Fan`sen förstärker sitt dåliga rykte eller ska man säga bekräftar?tråkigt för laget att ha fan`s som bär sig illa åt görs det inget åt detta? ni är ökända och impopulära vart ni än visar er. tack för ordet.
Kommentera

Sv: Då var borta sviten igång igen....
Enligt vad jag hörde på radion så var det mycket tack vare Trojas måvakt som tog allt.
Kommentera

« · 30189 · »