1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 49930 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

ALLA TILL TINGSRYD
Synd att det inte blev en 3poängare mot saik..... Men vinst imorgon så är vi med ändå... O då blir det mycket folk mot Löven
Kom igen nu ALLA TILL TINGSRYD..... Vi ses väl imorrn..???
FORZA RÖGLE.........
Kommentera

Money money, money...
pratade precis med en från boden på icq och igår när tingsryd spelade hade dj,n spelat Abba- Money, money, money när de åkte in..=)

rätt passande eller?
Kommentera

Sv: Målskytt
Jag tycker att Rögle ska söka en målskytt i Tjekien eller i Elitserien helst i från någon Allsvenskklubbar och en back till som är från dessa serier
Kommentera

Sv: Biljetter..
Jag ringde till´s TIngsryd´s kansli. Dom sa att det inte ska behövas köpa biljetter. Dackerucklet tar ju 4000, och där var väl bara 2100 mot Nyköping!
Kommentera

Sv: TINGSRYD BUSSEN
vi är 40st.platser kvar ring 0703-960241.
Kommentera

Biljetter..
Någon som vet hur man får tag i biljetter till morgondagens match??
Kommentera

TINGSRYD BUSSEN
Hur många blev det i bussen till Tingsryd till slut Gasolin?
Hoppas det blir lite folk till Nyköping nu.
Bra jobbat Gasolin.

För Tingsryd ska vi slå.....
Kommentera

Sv: AIK-Rögle
det var det bästa jag läst på länge.jag har gillat Skellefteå sen innan.min mamma o pappa är SAIKfan sen tidigare.snacka om att skriva bra,tack,alla till tingsryd!
Kommentera

Matchreferat och tränarintervjuer finns att läsa på Saik:s hemsida under matchraporter.
Kommentera

Arnes kommentar var en grov subjektiv kommentar, som följd av stor besvikelse över tappade poäng, tror jag.
Imponerad över Rögles disciplinerade försvarsspel och duktiga målvakt. Ni kommer att ta er långt om ni lyckas göra fler mål av de chanser ni skapar.
Oavgjort resultat var ganska rättvist, men jag tycker det luktar lite "bad looser" över ledaren som skyller förlusten på domaren...
Kommentera

Bussresor
Bra att detta ordnas. Men ett tips är att marknadsföra dessa bättre. Ex. Sätta upp lappar i hallen. Finns även de som inte är med i klacken som säkert vill följa med. Bara ett förslag.

hata hata hata MIF
Kommentera

Spelar nån av bröderna Elvenes fortfarande?
Kommentera

jaha,när #25 o #13 kom tillbaks till hallen i höstas fick dom vars en blomma! det var stort av Rögle.ja jag skojade! utan Elvenes hade Rögle varit inget.Tack Elvenes vi glömmer aldrig er,alla 5..
Kommentera

Det är väl snarare så att det hade varit skandal om de redan hängt i taket. Man hissar aldrig en tröja förrän en spelare lagt den aktiva karriären bakom sig. Däremot är kan man ju se till att ingen använder 13 & 25 till hissningsdagen kommer, vilket RBK ledningen även har ordnat.

Det är lika fel att hissa en aktivs tröja som att använda en hissad (Sjögren i AIK).
Kommentera

Målskytt
var hittar man en målskytt nu? Stefan L. på NST,HD tyckte Rögle skulle skaffa en sådan nu! hela hockey sverige söker efter sådana.det finns en att hämta hem till Rögle han hade gjort det vi saknar,MÅL,han är kåt han är vass han är våran STASS.jag vet vad jag snackar om,Stass håller superallsvensk klass,vem gjorde 3 mål på RBK senast?#25 Stass.det är skandal att inte tröja nummer#25 o #13 är i taket!!
Kommentera

Bestulna på segern enligt Hinke! Trist men nu blir det förhoppningsvis 3 poäng efter utspelning av Tingsryd på söndag. Missa inte första episoden av: EXPEDTION: REVANSCH!
Kommentera

Boden
Hmm såg nu att Boden spöade det sämsta grön-vita laget. Boden kanske inte e så ofarligt som många har tippat. En outsider precis som smålänningarna förra året.
Kommentera

En riktig mål-sprättare hade varit guld värd. Hörde på deras webradio att Togge missade öppet mål i slutet :(

Men men, det bästa grön-vita laget kommer att få visa upp sitt rätta jag på Söndag
Kommentera

Har precis kommit hem från isstadion i Skellefteå...
Det var ingen höjdarmatch.
Bäst i Rögle var Jens Iwarsson...
Synd att inte fler Rögle fans kunde komma hit !!!
Kommentera

AIK-Rögle
Hade suttit så jävla fint med 3 poäng, men man får väl vara nöjd med en mot Skellefteå borta,

Hoppas för övrigt på att många tar sig upp till Tingsryd på Söndag
Kommentera

bättre kan det bli
jaha, jag får väl var nöjd med 1 pinne, men en liten tanke kan inte hindras att poppa upp: borde inte RBK skaffa sig en avslutare, någon som verkligen vågar gå på mål, eller göra den där extra dragningen. jag menar någon som högga, ja, vem som helst som visar upp lite stake i spelet
jag kan ha fel, men många säger samma på läktaren
Kommentera

Sv: Deja vu
Hmm.. frågan är om man ska vara glad över 1 pinne eller förbannade över två tappade...?

The Punisher - frågande
Kommentera

Sv: Deja vu
ahh typiskt att det skulle skita sig i sudden...ahh..

nu tar vi taif på söndag..=)
Kommentera

Deja vu
Detta resultat verkar vara det gängse mellan AIK o Rögle

Bajs!
Kommentera

Sv: Webbradion
2-1 skellefteå.....förbannat....
Kommentera

vad håller domaren på med nu..
först en 10 till iwar
sen 20 till karmis.
.hallå..
Kommentera

Detta är ju så otrooooooligt förbannat..........skiiiiiiiiiiiiit.
Kommentera

Rögle har en otrolig tur....tydligen.....
Kommentera

neeeejjjjjj 1--1
Kommentera

Målvaketn uttagen....
Kommentera

Detta kan inte vara on-line.....detta måste vara 5 minuters fördröjning......
Kommentera

nej..strandberg utvisad resten av matchen..=(
Kommentera

Det verkar vara en viss tids förskjutning, det får man leva med. Man får ju lysna på GALNA NORRLÄNINGAR. Måste säga att de är ganska snälla mot Rögle i kommentarerna
Kom igen nu Rögle
Kommentera

Enligt onlinestatestiken så har Skellefteå 100% i räddningar! Inte illa för att ligga under med 1-0.
Kommentera

Jag ringer nog upp hallen och hör slutet live, detta är för nervöst
Kommentera

kom igen nu rögle så vi får vår får vår första seger i SA ..... kämpa rbk kämpa.....
Kommentera

Vi behöver borta poäng....bonus....
Kommentera

Eller sittplats ...
Kommentera

Rögle slår icing....som bara den....helt rätt ...det är ju poängen som räknas.....

3 minuter kvar...kom igen RBK...
Kommentera

Hackborn1 glömde rubriken :/
Är webbradion inte direkt? on-line rapporteringen hade rapporterat målet innan man hörde det på radion
Kommentera

Stäng igen egen zon nu för h-vete RÖGLE!!!!
Vi behöver en vinst tidigt i SA.
Kommentera

e det inte böter när man kritiserar domarna så offentligt i radio??
Kommentera

De klagar ju nåt grymt på domaren....påminner om ängelholm ståplats....eller vad säger ni som lyssnar...
Kommentera

Fan vad det är roligt att lyssna dessa kommentatorer. Helt underbart när Rögle gjorde mål
Kommentera

Det är underbart att lysna på webbradion, härligt att kommentatorerna är förbanade på domaren. Alla domare kanske inte hatar RÖGLE
Heja Rögle
Kommentera

Jaaaaaaaaaaaa
Hansson 0-1!!

Gött!!
Kommentera

ahh varför ska det va på spännande...
webbradion är efter jämfört med swehockeys online..
Kommentera

Komentatorerna är ju helt galna!
Ha ha ha ha...
Kommentera

Kom ihåg att det är deras egen radio, som har rätt att vara enögd.
Opartiska kommentarer hittar du hos RFN ;-)))
Kommentera

Radio enögd.
Hyllar våldsamheter från egna laget med fasar över RÖGLES.
Ha ha ha..
Fy fan vad dumt!!!
Kommentera

« · 49930 · »