1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

LJUNGBY

« · 130543 Till forumet

Sv: LJUNGBY
Belix: Vilka är de här beryktade nasse sångerna ni diskuterar?
Kommentera

Hittat i dagens SMP:

Hos gästerna var det jämnt. Lagmaskineriet är riktigt starkt och Roger Melin förfogar över ett starkt lag, som kan vara med och konkurrera om en elitserieplats i vår.

Publikstödet håller redan elitklass, åtminstone sett till uppslutning och röststyrka.

Att få in hela laget till ett ärevarv på isen imponerar.
Kommentera

Det var lugnt i ljungby igår. nedsparkningen belix snackar om var ingen nedsparkning.. killen som sparka trilla ner i baken han som fick sparken stog kvar o tände en cigg.... det var mycket mycket värre för. varför har ingen kommenterat tomtarnas bengaller i fredags hela hallen var rökfylld. hade det varit rögle fans hade ni kallat dom vandaller, huliganner, nassar o mördare...
Kommentera

legolas:
Ansiktsgaller har jag hört talas om, men bengaller.....nä!
Kommentera

legolas m flera: SLUTA FÖRSVARA IDIOTIN!!!Det spelar väl ingen roll hur ni själva ser på saken och hur allvarligt eller inte allvarligt ni tycker att det är, så länge som ANDRA blir lidande. Det är som att säga att det är väl inte så farligt att slå på någon eftersom han inte dog. Dessa sk nazzar som sjunger i hallen kan väl pekas ut. Om hela klacken tystnar när dom 5-10 st sjunger, så tror jag att dom skäms så jäkligt att dom går hem. Men sålänge dom får gömma sig i den anonyma massan av (fantastiska) Rögleklacken, så kommer dom att fortsätta. PGA utlamdstripp har jag inte sett RBK sedan Arboga, men då jag såg dessa rötägg gå och försöka mucka gräl på hemmaplan blev jag rejält ledsen. Dock log jag brett när dom tröttnade på att vara bevakade och pep iväg med svansen mellan benen. Men nickeman m fl...jag tror inte att dessa personer slutar att bråka i och med detta. Nej dom kommer att försöka igen, och igen, och igen. Får dom sen på skallen av andra så blir det väl samma snyftande som från kompisar och släkt till IFK GBG-idioten som dog i Stockholmsbråket (visst tragiskt att dö ung, men va fan hade han där att göra överhuvudtaget?).
Kommentera

Kingen:

Håller helt med, tycker framför allt att det slått slint då dessa unga "herrar" ger sig på folk i egna leden, vi sitter väl i samma båt/håller på samma lag, eller?
Varför ska det vara så svårt att få bort dessa från hallarna.
Jersmyr! det borde väl räcka att bli omhändertagen av polis för att porta dessa från borta/hemmamatcher, alternativt häng ut dem med bilder i media/hemsidan så ser vi hur kul de tycker att det är att komma sen.
Vi har ju en underbar klack och det är jävligt synd att dessa få ställer till det så.
När ger de sig på hemmapubliken?

Forza RBK
Kommentera

Lägg nu ner snacket tack. Snacka istället om stödet spelarna får. Det var många år sedan det var sådan stämmning som det är nu. Det har alltid funnits dårar på matcherna jämför man hur det var för 10-12 år sen är det inte ett skit nu. Mörrum borta nästa fredag gör vi till en Rögle fest.. Vi ska ha MASKERAD!!!!!! Alla klär ut sig... tänk 150-200 pers som är utklädda till allt möjligt...
Kommentera

Gasolin: Mitt sista inlägg om detta (för denna gången, och förhoppningsvis för alltid, även om jag tyvärr inte vågar hoppas på det). Att jämföra med hur det var förr är inte relevant. Det är de 10-talet dårar som bråkar nu vi skall se upp med. Vi får inte låta dom störa i lugn och ro.

UT MED PACKET!!!
Kommentera

Det verkar som om vissa som skyddar packet själv tillhör dessa.
Kommentera

« · 130543