1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Ny tidning

« · 363625 Till forumet

Ny tidning
På onsdag är det inte bara match utan även premiär för en ny hockeytidning som ska bevaka svensk hockey.
Se mer på www.hockeynews.se/
Kommentera

Sv: Ny tidning
Mygel: Ha ha du gör allt för att marknadsföra den bara för att du skrivit en lång artikel om att vara röglefans i den
Kommentera

Belix: Hehe sant. Men samtidigt så var det först nu som jag hittade deras hemsida och såg att de bidrar med pengar till klubbarna. sen vet jag inte om det finns någon annan hockeytidning som inriktar sig på svensk hockey?
Kommentera

Mygel: Deras största nackdel är ju att den är lokaliserad i Ljungby men det är kanske inflyttade reportrar *s*
Kommentera

Belix: Tror den kan bli bra. Ett nytt nummer varje vecka är inte helt fel. Frågan är vad priset kommer att ligga på.
Kommentera

Mygel: 20:-
Kommentera

Mygel:
Det lät mycket intressant.
Jag har redan skickat i väg en ansökan om en helårsprenumation.
Kommentera

Putte-LL: Det e ju billigt o bra. Får man skaffa sig som tisdagsrutin då :)
Kommentera

Belix: Ljungby DET låter inte lovande.
Domare,poliser och spöket...
Kommentera

Mygel: Jo om den är bra... ska bli jävligt spännande att se. 890:- för ett helår är ju ok och då går 25% till den klubb man vill stödja.
Kommentera

aiastellan: Usch vad negativa tankar du har. Vi hoppas det är inflyttade reportrar i stället och att skribenterna bor runt om i landet
Kommentera

Belix: Ja usch vad negativ jag varit den sista tiden. Eller hur !
Jag håller med.
Kommentera

aiastellan: Senaste ska det vá.
Kommentera

aiastellan: Vi vet att du gör ditt bästa, men det går inte alltid som man vill.
Kommentera

Pommer: Pommer dansa jag vill se!
Kommentera

aiastellan: Inte nog med Domare, Poliser och Spöken... enligt initierade källor lär även den legendariske Guddarpar´n ha köpt reklaplats i nyss nämnda blad. Enligt samma källor skall han försöka kränga sin frystorkade "Vargtass" på postorder...
Kommentera

Mygel: En annan tidning som bevakar Svensk hockey är HOCKEY som utges av Cewe förlaget. För övrigt förbundets officiella tidskrift.
Kommentera

Kanske skulle nämna nu när jag har sett resultatet av den nya tidningen att det är välvärda 20 kr för blaskan. Riktigt bra tidning. I veckans nummer finns bland annat artiklar om Rögle, special del om Superallsvenskan, NHL, Elitserien etc etc. Kortsagt en mkt bra hockeytidning som kommer att finnas tillhands varje vecka.
Kommentera

Mygel:
Ja den damp ner i brevlådan idag ;-) Jag har bara skummat igenom den + att jag har läst din artikel.
Den verkar mycket bra.
Kommentera

det e fan skrämmande detta växjö hemma 1-3

KICKA WALTIN FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han förstör ju Rögles rykte för fan
Kommentera

rogle_andy: Varför är du inte i hallen och stöder RBK istället för att vräka ut en massa skit i GB:n?
Kommentera

därför jag inte kan jag e bortrest kanske

men annars har jag fan stöttat nästan varenda match och borta denna säsongen
Kommentera

rogle_andy: Aha. Ja, oavsett om du nu "kanske" är bortrest eller "kanske inte" (jag för min del brukar veta om jag är bortrest eller inte), så tycker jag du borde vårda ditt språk.
Kommentera

Dängroth D Ä:
Framför allt vad har det att göra med tidningen Hockey News ....
Kommentera

« · 363625