1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Pausmusik

« · 202340 Till forumet

Sv: Pausmusik
Killer Bob: Varför tar du inte fram förslag på låtar och lämnar till ansvariga båset.
Det är så lät o klaga - kom med lite kostruktiva förslag istället om Du nycket det är så mycket som fel.

Mer Hasse i ladan ...
Kommentera

Killer Bob: Står du i klacken?
Jag tyckte inte man hörde musiken så mycket igår.
Om du istället koncentrerar dig på Vem som ska vinna tekningen så går det säkert bättre.
Hasse ska naturligtvis spelas.
Jag är lapp och jag har mina renar kanske spelades mycket eftersom Rögle var bra och SAIK fick många utvisningar.
Annars föreslår jag dig att antingen gå på Norrlandsmatcher när rögle har formsvacka och inte får utvisaningar med sig eller så kan du gå på AIK och Hammarby istället.
Men igår hörde jag inte så mycket av musiken så den störde inte mig inte!
Sen har vi ju andra i publiken som inte sitter här på Forumet och skriver, eller hur?
Hasse
Kommentera

Givetvis skall Hasse´s Röglelåt spelas däremot INTE Dans på Vejby ängar !
Kolla på Canal+ NHL-sändningar och hämta inspiration och tips på låtar.
Kommentera

Killer Bob: Vi är nog många som hoppas på en ny ljudanläggning.
Kommentera

Det är en klassiker,men att spela Ooaa hela natten är knappast publikfrämjande bara förbannat pinsamt.Dessutom varierar volymen konstant.
Hoppas på bättring =)
Kommentera

Killer Bob: Om klacken skriker "Hem o jaga rena" eller man spelar "Jag är lapp o har mina renar" Vid renfösar utvisning.
Vad är skillnaden?? .. Lika dåligt eller lika bra!!!! Samma nivå!!!

Mer drag på läktaren och Du slipper musiken.
Hur så många stundatals kunde vara så tysta igår är för mej en gåta.

Klart Hasse ska spelas i ladan ..var annars?
Kommentera

Pausmusik
Jag har tidigare försvarat pausmusikens vara eller icke vara, men igår var valet åt helvete.Har du inte bättre koll på läget är det lika bra att dra sladden.Ditt dåliga omdöme ska inte göra hela Ängelholm till åtlöje !
Kommentera

« · 202340