1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Positivt tänkande

« · 133832 Till forumet

Positivt tänkande
Så har jag äntligen fått ordning på min data, som ni förstår tillhör jag inte dataåldern, så därför är jag beroende av experthjälp. Jag har däremor kunnat följa debatten. Låt oss fokusera på det positiva 7 vinster och stabilt spel 1 förlust och en trolig reaktion som jag tror var nyttig för laget, för det är ju så att vår herre tillåter ju inte några träd att växa till himmelen utan kapar topparna när dom blir för höga. Jag tror att våra spelare skämdes ganska rejält efter Mörrumsmatchen och är nog mycket revanchsugna på söndag mot Mora. Jag skall inte ägna så mycket tid till att prata om tråkigheter utan konstaterar att vi efter styrelsemötet i tisdags var helt eniga om fortsatta åtgärder för bekämpandet av de bråk som inträffat på bortaplan. En kortsiktig plan samt en långsiktig plan beslutades som jag hoppas ger resultat.
Jag har några önskemål som skulle göra mig glad:
* att alla supportrar stöttar våra killar
* att vi på dessa sider kan ha en positiv anda och komma med konstruktiva inlägg.
* att fortsätta med den fantastiska stämning som ni kan frambringa
* att vi slipper att lägga ekonomiska resurser på att ha extra bevakning
* att vi kan enas om att öldrickande endast får ske på lilla isbanan annars åker vårt tillstånd
* att vi inom föreningen kan anordna bussresor till bortamatcher
* att vi kan ha en lite vänligare ton mot domare och funktionärer, för kom ihåg att dom gör inte fler fel än spelarna (tro mig jag vet)
* att älska och inte hata

Detta var väl inte några stora önskningar, men som garanterat gör att vi kan få fler att gå på hockey och att vi kan öka stämningen ännu mer. Det är så otroligt positivt inom RBK, så jag tycker vi skall fortsätta att ha det så.
Var positiv
lej ordf RBK
Kommentera

« · 133832