1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

RBK-BIK

« · 58577 Till forumet

RBK-BIK
Och matchens första utvisning..Emil Kåberg !!
Känns som en tanke nästan. :-)
Kommentera

Sv: RBK-BIK
1-0 till 1-2 på en minut....snart tar jag fan livet av mig...
Kommentera

Du kan ta ner repet igen, jesse.. :-)
2-2 nu.
Kommentera

tyvärr får jag börja hissa upp skiten igen nu.....=)
Kommentera

Vet att det inte är konstruktivt att säga så här men FY FAN VAD DÅLIGT!!!!!!!!
Kommentera

Dåligt, man är minst sagt besviken. Denna matchen var vi tvungna att vinna efter FEM! uddamålsförluster. Nu visar man dock att dessa inte var en tillfällighet..
Kommentera

USELT, USELT och åter USELT

så sammanfattar man matchen.

Har aldrig sett Rögle spela så uselt som idag.
Varför kan man inte sätta sina chanser??
Varför kan man inte spela Powerplay?

De här frågorna måste besvaras snarast

Den enda som får godkänt i dagens match är matrialren Frederik Andersen!!
Kommentera

Tre poäng borta mot Rögle...som vanligt alltså. Känns fint, nu rycker vi lite i tabellen.

Kåberg åker ut först. Och...?

Bobcats 4ever!!

Vita skridskor........
Kommentera

Nu tycker jag det är dags att sluta sjunga Jesse, Jesse Ivarsson, sveriges nummer 1. Han är inte rögles nummer 1 och ytterst mänsklig enligt min åsikt. Han tar absolut inga omöjliga puckar och skall ett lag vara med i toppen av en serie håller det inte att man släpper in var tredje puck.
Samtidigt som vi framåt sätter ett av 15 skott.
Kommentera

Jag är imponerad av Kåberg. Hans järnvilja tände hela Bobcats och blev matchavgörande!

Vilken elegant spelare
Han har vita skridskor!!!
Kommentera

Förresten, jag tippade rätt resultat på matchen idag igen. Trist med förlust men klirr i kassan är aldrig fel!
Kommentera

Alla här inne har tidigare snackat om att vi nu inte kommer att komma bland de två första och således missa kvalserien i första skedet. Hmmm...Tycker snarare, speciellt med tanke på hur mkt tebellen haltar, att vi på allvar borde bekymra oss över att det just nu föreligger ganska så stor risk att vi gör en repris på förra årets säsong, dvs missar allt vad play off heter. Detta vore inget annat än en ren & skär katastrof..
Kommentera

Jag hoppas sannerligen det är ironi du skriver om Kåberg OE? Det framgår liksom inte helt tydligt.
Kåberg är en av de största kärringar jag sett i en ishall. Det enda han bidrar med är att skapa en jävligt irriterad stämning på isen.
Det han eventuellt presterar i hockeyväg vägs ingalunda upp av hans stinkande osportslighet.
Kommentera

Alla isprinsessor har väl vita skridskor?
Kommentera

Här sitter vi och bespottar Kåbergs halk-utrustning.
Föreställ er tanken att en Röglespelare typ Herman, Månsson eller Pelle skulle komma ut på isen i vita grillor framöver;-)
Det får helt enkelt aldrig ske, hör ni det *gg*!
Kommentera

Tänk vad ett par vita skridskor kan reta en massa människor. Har ni tänkt på att han har vita handskar också? Kanske är det något mer att reta sig på?

Vad jag sett så använder han även vit tejp.

Mycket kan man diskutera...men färgen på skridskorna...????

Kåberg 4ever!!

Vita skridskor........
Kommentera

Bafucin:
Jag har sett att du håller på att försvara Kåberg till höger och vänster på olika gästböcker. Är du lite småkär i honom, man börjar ju undra vilket sorts förhållande du har till honom, verkar lite småsjukt. Annars undrar man vilket liv du lever när du har tid att skriva gästboksinlägg hela dagarna, skaffa ett liv utanför datorn. Det är ingen vild chansning att du lever ensam utan flickvän/pojkvän.
Kommentera

Kåberg är en stor tillgång för Bofors. Ett ungt oerfaret lag som de tänder till det där lilla extra som är nödvändigt för seger när Kåberg går in och provocerar motståndare. Dessutom river han och sliter som få.
Om våra grön-vita hade haft den inställningen hade man inte varit i den formsvacka man nu befinner sig i.

Pelle var på tok för gnällig igår. Hans spel tände inte Rögle utan skapade nog mest frustration.
Kommentera

Jag tycker KÅKberg är en TÖNT!!!

LEKSAND VINNER ÖVER DANSKARNA IMORRN

5-1
Kommentera

Alla som bryr sig och är intresserade av OE:s ekonomi när Rögle har förlorat räcker upp en hand....
Kommentera

Helt rätt Svenne! Jag borde inte ha skrivit om tipset här när Rögle förlorat! Omdömeslöst, javisst. Jag kände mig kanske lite mindre upprörd än alla andra...
Kommentera

Vissa Röglefans verkar ha en stark vilja att byta lag och flytta till Karlskoga. Gör det då!
Kommentera

« · 58577