1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Roger Jönsson

Roger Jönsson
Hur blir det med Roger Jönsson? Han är på väg till bottenlaget Mörrum har jag läst mig till. Roger, kom till Troja istället och lira med Rossen o Co. Om du lirar med Morten Green som center och Rossen på andra kanten och backparet falken och holma så kommer ni långt. Hoppas du själv läser detta inlägget och att jag på något sätt får dig och välja Troja framför Mörrum "goiset" :) Vilken kanonfemma ni blir i andra linen. Förstafemman består av center Grans och på kanterna Håkansson och Nordlöf och backpar Lundbäck och Pilen. Tredje linen är inte sämre som består av center mika välilä och på kanterna östman och gusten och backpar jonasson och melinder/esplund. Vilket gäng ni blir om du dyker upp i gamla hederliga trojadressen igen. Sen som grädde på moset så kommer vi att representera en ny keeper som ännu inte är fastställd, men som troligtvis blir en utlänsk målvakt med riktigt goa kvalitér. Kom loss nu Roger Jönsson och kom tillbaka till Troja där du hör hemma och inte nåt low-class-gäng som Mörrum! Troja & Leksand & Rögle & Tingsryd till SA!!!!!!!

---Lycka till Rögle Bk---
Kommentera

« · 3496