1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Rögle!

« · 327626 Till forumet

Rögle!
Vad står det?? 4-1 eller 4-2?
Kommentera

Sv: Rögle!
kimpa: de står 4-1
Kommentera

Fortfarande 4-1 göööööt
Kommentera

FAAAAAAAAAN DÅ 4-2 heeeelvete
Kommentera

Fan oxå 2-4......
Kommentera

pubne:
Undrar om det var en avvaktande utvisning eftersom man tog ut målvakten i.s.f ska vi fortsätta att spela 3-5
Kommentera

två rögleutvisningar + uttagen troja målis, alltså 3 trojaspelare mer på isen då målet gjordes....
Kommentera

Joinzzon: då står det väl inte så....måste varit en vild chansning av troja att plocka ut målvakten...

kämpa RBK
Kommentera

Humpf, detta låter inte bra, fan om dom nu låter trojjja släppa in mål =( då åker rbk rätt långt ner i tabellen om ja inte räknat fel
Kommentera

komigen nu, avgör skiten i pp.......
Kommentera

Dorza:
Jo så kan det vara eller så chansade man än då. Nu åkte målisen ut för att han flyttade på buren. Detta är ett straff som nästan aldrig utdöms.
Kommentera

Dorza: Hoppas de blir 5-2....Då får ja fler poäng i tipparligan!
Kommentera

nu blir det svettigt, en massa rögleutvisningar.........pallar inte pågarna trycket idag så vet jag aldrig om detta kommer vända...
Kommentera

Dorza: Vi får la hoppas på de bästa, men på fredag måste fan alla komma, rögle måste se att vi stöttar dom,

COME ON RÖGLE COME ON RÖGLE COME ON RÖGLE
Kommentera

jävlar vad gött!!!!!!
Kommentera

Yngligen: Du blev bönhörd!!!2-5 shorthanded...fan va gött!
Kommentera

Yngligen:
Japps nu står det ju 2-5 o det får gärna sluta där så kan kan vara kvar i toppen på tipparligan :-)
Kommentera

Joinzzon:
Satan oxå nu blev det 2-6 .......
Kommentera

Va fan man hinner juh för fonas inte mää, fan de kan juh inte bli bättre, fan va gla ja är nu
Kommentera

6-2 är ett resultat som väcker ljuva minnen för en sann boisare=)
Kommentera

Matchen är slut!!!! Säger bara se upp på fredag Lakers...Here we come!!!!
Kommentera

Dorza: det får fan bli en bira på detta asså!!!!
Kommentera

Dorza: fyfan vad härligt med 6-2!! det är fan helt perfekt, nu komer det även komma medgångsfi**or till hallen :)... ibland behövs de...
Kommentera

För fan nu jävlar, vi kommer krossa växjö på fredag, ska ta ett snack på fredag med pelle, ska peppa han som fan :D,
Kommentera

Dorza: nu e det hockey o inte kossor på grönbete
Kommentera

Glendert: är det Glendert som i simon glendert så har du ju inte riktigt inne åldern........men vi andra som e "adult" kan ju sänka ett par=) (eller 10) men jag väntar med det tills på fredag=)
Kommentera

nollan: HAHA vasst sakt :D
Kommentera

nollan: jo det är ju en jäkla tur iofs.............såg föresten att någon röglesupporter varit inne på kärnans forum och raggat folk till klacken på fredag.....
Kommentera

Dorza: du lilla peter forzen!!! du, jag sänker fler än dig iaf!! utan att bli "fjortis packad" :D
Kommentera

Glendert: antar du en utmaning på fredag då eller? haha lär dig gå innan du kaxar dig va=) :p

Nu måste det fylla på med folk ordentligt på matchen på fredag.........3250 är mitt tipps...
Kommentera

Dorza: jaja.. de e lungt, står du för syppet så!!

nää.. tror inte att vi spräcker 3000 vallen... tror bara på 2500 eller nått likande!
Kommentera

Glendert: ahh jodå ja tror vi spräcker 3000, OM nu alla är så trogna så att dom kommer, för om växjö ska ha 11 bussar får vi för fan visa att vi tar dom
Kommentera

Glendert: alltså om man tänker efter är det jävligt dåligt om vi inte kommer över 3000, alltså denna matchen är ju verkligen intressant om nått...
Kommentera

en normal match mot växjö borde locka runt 1800-2000 som serien ser ut nu. men lägg då till minst 700 växjöfans, då är vi uppe i minst 2500. sen är jag säker på att det drar mycket folk eftersom det har snackats så jäkla mycket om matchen innan......men bara klacken bllir fetare än någonsin så räcker det med 2000 för min del.......
Kommentera

havsmussla: joo.. i & försig!! men kollar man på dom andra matcherna så har de typ bara kommit typ 1800 pers.. så kommer de kanske 2000 rögle älskare på fredag.. å sen 600 från växjö

2000+600=2600
men de är bara min gisning
Kommentera

Dorza: vet du om högra sittplatsfolket kommer stå upp på fredag? tror det ger bäst effekt faktiskt... fast på samma gång drar de igång läktaren, hmm det är svårt att veta vad som är bäst...
Kommentera

« · 327626