1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Skandal Vakter!

« · 263955 Till forumet

Sv: Skandal Vakter!
East: Tack, tur det finns normala folk i Linköping.
Kommentera

Fransson: Jo men du hade nog inte smällt till en 45 åring som var där med fru o 3 barn. Jag satt 2-3 meter därifrån, Tur att jag inte hade min dotter med mig som jag tänkte först.
Kommentera

Gasolin: fan va sjukt, sånt tar man verkligen avstånd i från!
Kommentera

Jocce: nä men hoppsan ja
Kommentera

Ebbe: Hur hade man reagerat om det gällt rbk, som t. ex hade gått upp i es?...jag hade gjort allt för att få komma in på isen och hylla spelarna i alla fall!!!!!
Kommentera

Hoppsan
Kommentera

Ebbe: Jag kan meddela att en liten feg jävel från linköping slog till en Rögle supporter på sittplats precis innan slutsignalen, Rögle supportern var där med sin familj, Skandal, polisen sög in killen där fanns vittne till det hela, hoppas att han åker dit så det smäller om det. Vakterna stog väl o käka gratis burgare som vanligt o polisen var vid Rögle-klacken...
Kommentera

HasseT:
Buhuhu, nä tacka vet jag AIA och dess bidrag till Sveriges läktarkultur.

Har du drömt ihop det som står i din profil?
Kommentera

Ebbe: Jag tyckte så först oxå, men sen tänkte jag att jag tror jag hade varit i spetsen om det gällt Rögle...tänk Rögle går upp i Elitserien mot t. ex nu LHC borta...jag hade inte stått kvar å läktaren i alla fall...

Bye Bye Melin
Kommentera

HasseT:
Buhuhu, nä tacka vet jag AIA och dess bidrag till Sveriges läktarkultur.

Har du drömt ihop det som står i din profil?
Kommentera

HasseT: men ändå ett elitserielagen, till skillnad från vissa andra =)
Kommentera

Ebbe: Jo man blev lite förbannad när man såg pojkarna springa in på isen.. sen så såg det ut som det blev nått litet slagsmål mellan nån i LHCs supporterskara och en snubbe på sittplats precis där dom sprang in på isen! ..
Kommentera

Ebbe: håller med fullständigt. Tycker att vakterna skulle ta till med battongerna istället. Dessutom så vill jag bara säga att LHC har den sämsta "klacken" jag sett! Inga egna sånger..
deras 1-0 mål och 2-1 mål var rena rama turen.
Inget hjärta, bara pengar...
Kommentera

Skandal Vakter!
Vad höll Rögles vakter på med en minut innan slutsignalen idag? De gjorde i alla fall allt annat utan de som dem är tillsagda att göra. Hur kunde Linköpingsfansen fritt få springa ner och in på isen???

De ska inte ens få gå ner där i från i Pauserna. Detta är inget annat än en stor skandal! Till och med lilla Oskarshamn har bättre säkerhet.

Skärpning Vakter!!!
Kommentera

« · 263955