1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Skitnödiga!

« · 226919 Till forumet

Sv: Skitnödiga!
Mygel: Ja du...de vettafan..he he

Jill Johnsson for first lady
Kommentera

Fransson: Ishockey eller curling?? Hur ska vi ha det?

Fransson for president :)
Kommentera

HasseT: Japp, det är väl Team Boro-Malmö White Lions som möts i Dackehallen om inte jag minns fel..??

Hasse T for president
Kommentera

Förstora inte allt jag säger.
God natt. imorgon börjar väl slutspelet i elitserien?
Kommentera

HasseT: Du sa faktiskt att vi kommer att möta "er". Det antyder väl att du utgick från att killen var Brynäs fan. Dessutom handlar det om hur patetiskt det är av Brynäs fan att söka hjälp av andra klubbar för att skapa tryck på läktaren.
Kommentera

Fransson: Jag läser fakta men jag går inte in på allas presentationer. Jag sa dessutom inte att han inte var rögle-fan!
Men varför gå in här med "brynäs"???
det var det jag undrade punkt slut.
Kommentera

HasseT: Som jag och flera andra sagt till dig förut, LÄS ALLA FAKTA innan du tråkar ut oss med kommentarer, som ingen fattar sig på...

HasseT for president ????
Kommentera

HasseT: Om du tittar på herrens profil så ser du at han e Rögle supporter :)
Kommentera

Fakir Lavec:
varför snackar du med Röglefans om detta?
Vi kommer att möta er och vill vinna över er. Skall vi då hjälpa er att vinna över oss?
Vill ni verkligen ha trummor? Man får ont i huvudet och blir förbannad av dem. Tur att man inte ska på era hemmamatcher så man sllipper de förbaskade trummorna!
Kommentera

Senaste nytt fr Gävle:
Wille Löfqvist hoppas att Leksands supporters ska ställa upp med bussar till Gävle för att fylla ståplats och göra KS till en folkfest. "...och får vi hjälp av leksands fans som kommer med trummor och sånger blir det helt underbart" säger han idag.
Wille menar att Brynäs fans ställde upp för Leksand med en insamling av pengar till en reklamskylt, så det skulle kännas skönt om Leksand betalar tillbaka!!!!!
Snacka om att ge ordet patetisk ett ansikte.
Kommentera

Skitnödiga!
Med risk för att låta tjatig, men det är det värt!
UPPMANING!
Gör din röst hörd i GD!
Citerat ur Gefle Dagblad den senaste veckan:
"Ett Gävle utan elitserielag - vi törs knappt tänka tanken. Därför mobiliserar Gävles största tidning, GD, alla goda krafter: Stötta Brynäs i kvalet! ...... Mejla heta hälsningar eller vinnande hejaramsor till [email protected] ..... VI LOVAR att publicera ALLA bidrag."
Vilken bjudning! En uppmaning till alla Röglefans skriv en passande rad till GD, det ska bli en kul läsning.
De är redan duktigt skitnödiga här uppe.

Senast publicerade hejaramsa: "Ingen bryr sig om bocken brinner, Bara vårat Brynäs vinner BRYNÄS brynäs BRYNÄS brynäs"
Jaaa! Va ska man säga?
Kommentera

« · 226919