1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 17482 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Tuff start på tredje
Men för HELVETE!!!!!! Vad sysslar domaren med?? 3-3...så jävla tungt...
Kommentera

Sv: Tuff start på tredje
Vad haller domaren pa med? Man hinner inte bli glad for Rogles idag suverana bp-spel innan en ny gronvit utvisning kommer.

Skarpning, svartvita fjant... Nu fick du ditt j-a hemmamal.
Kommentera

Beklagligt !
Jag tycker det är synd att se att det fortfarande finns individer som efter ett halvår inte lärt sig hur Rögles tränare Jan Votruba stavar sitt efternamn. Utan som känner att de måste ta till öknamn istället. I framtiden kommer sådana inlägg att plockas bort här.
Vi borde koncentrera oss på att hålla tummarna för hela laget inklusive tränarstab att bortaspöket försvinner nu.
Kommentera

Tuff start på tredje
Vi har 37 sekunder att döda med 2 man i utvisningsbåset när tredje perioden går igång. Klarar vi det är Troja ett slaget lag. Täck skott med ansiktet grabbar...
Kommentera

Sv: Power play
Roger Hansson IGEN
Kommentera

2-3 ..
Kommentera

2-2 av Roger Hansson på Foppa straff enligt Radio Kristianstad.
Finns bara en Roger Hansson.
Kommentera

Japans tre storsta Roglefans jublar over underbara Roger. Ma detta vara vandningen som tar bort bortaspoket.

For Troja ska vi sla...
Kommentera

Tack Roger, gud hör bön! Ös på nu...
Kommentera

Snälla grabbar 2-2 före paus och så ett ryck i sista..
Kommentera

Ja äntligen, Kapten Hansson spräcker den dystra nollan. Visa Trojanerna var skåpet ska stå nu!!! Vågar man tro att Janne luftar Pelle?
Kommentera

Detta är inte sant. Nu har vi spelat 9(!) perioder i sträck utan att göra mål på bortais. Snälla Jan Fubbek gör något!!!
Kommentera

Power play
Engström bjuder Troja på 2-0 i spel 5 mot 3.
Tid för byte, Engström ut, Pelle, Lindgren eller Herman in. men gör det fort!!!
Kommentera

Sv: Vafan är det med folk?
Formodar att det är mitt inlägg du syftar på...Men det är klart, läser du det på samma sätt som fan läser bibeln, kan du ju tolka det precis hur du vill...
Eller så har du dåligt samvete, eftersom sanningen oftast är illa hörd...
Kommentera

ÄFF???
Jag vet att detta inte hör hemma här inne, men vad händer i Ängelholm om ÄFF går upp???
Stan har ju alltid varit en hockeystad tidigare där varenda liten knatte har gått på hockeyskola, men som vi säkert alla vet så har intresset svalnat rätt mycket i stan. Jag vet att man då kan säga att publiksiffran inte var mycket bättre förr o.s.v, men faktum är att intresset inte är lika hett längre. Publiksiffran är sämre idag med tanke på att hallen förr tog mindre folk. Hur som helst är det jag vill komma till att klarar änglastan 2 elitlag????? ÄFF slog Ljungskile idag för de som inte vet och är väldigt nära Superettan i fotboll nu.
Kommentera

Vafan är det med folk?
Har precis varit inne på come.to/aia och tittade i myshörnan (gästboken). Och fan vad trevligt det känns att man är så gott som hatad bara för att man sjunger på hemmamatcher och inte är med i AIA. Fan vad trevligt det känns, jag som trodde att man skulle skrika halsen av sig för laget man älskar men jag hade nog fel. Och till alla som stör sig på några av de pinsamma så kan jag säga att jag ska göra er glada och hålla käften på nästa hemmamatch.
Kommentera

Troja
tjenis Nått folk runt Hässleholm som ska till matchen??
Kommentera

Lindgren
Om ni vill se Johan Lindgren göra come-back kan ni göra det nu idag klockan 15:30. Han spelar nämnligen med J20 som spelar mot Södertölje nu 15:30.

Välkommna!!
Kommentera

Sv: RBK
Om Troja spelar som mot Bofors senast så kommer ni inte att ha några som helst problem att vinna.
Vi skall värma upp Leksand åt er imorgon.

Bobcats 4ever!!
Kommentera

Sv: stämmer detta???????????
jag tror INTE att det är slutsålt till matchen mot hammers... tror ni kan vara ganska lugna... MVH /H
Kommentera

Sv: stämmer detta???????????
Men snälla hammersfans, med kraftigt överskott på frågetecken.
Har telefonen kommit till Halmstad än? Om inte, åk till en kompis i skåne och be att få låna en. Om, ring 0431-162 36 (Rögles kansli) i stället för att sitta och bevaka gästboken för svar. Det är ovanligt att kanslipersonalen redovisar antalet lediga platser för en specifik match här.
*skål*
Kommentera

Bra lillkungen alla med grönvitt hjärta måste till Ljungby.
Vi ska sjunga sönder tomtarna totalt. synes...
Kommentera

stämmer detta???????????
att det är slutsålt den 24/10 snälla s vara det är viktigt så att man vet om det är lönt att åka ner
Kommentera

utsålt????
Det ryktas att det skulle Rögles hemmamatch mot Hammers skulle vara slutsåld..... Ligger det nån som helst sanning i detta???

Tacksam för svar......
Kommentera

Krossa Troja
Hopppas nu att det blir MEST folk i Ljungby så vi kan köra över dom /som vanligt) på läktaren!!! Har det blivit strul med busse Gasolin??? why??
Kommentera

Mycket att glädjas åt...
...finns det onekligen just nu. Tänk själv:
* Laxakrossen häromdagen.
* Islanders har fyra raka vinster, på bortaplan. Och Kenny fick en ass i natt.
* Miffona går såååå bra och Percy är på väg hem för att ryta till (läs: öppna plånboken). Jag skrev varje gång det plingade i rutan i går och Brynäs hade nätat.

Nu fortsätter vi på den inslagna vägen. Rögle krossar Troja och sedan Lkesand, Islanders vinner även på hemmaplan och Miffona fortsätter förlora.
visst är livet underbart i bland!!!
Kommentera

Bussresa
ingen buss till Troja.......
Kommentera

J20
Ett tips till alla er som inte ska kolla på ÄFF´s kvalmatch imorgon. Kom till Ängelholms Ishall och kolla på när Rögles J20 spelar mot Södertälje i SuperElit klockan 15:30

Välkommna!
Kommentera

Sv: HETT TIPS!
Stora Stolta?! Vad är det ni är så stolta över? Att ni har hela två stycken spelare i laget med LHC som moderklubb eller? Fast det är ju klart, Linköping är ju en stor hockeymetropol med anor och traditioner. Nooot!
Kommentera

Mina vänner, så har det äntligen lossnat för vårt älskade LHC. Vi kom tillbaka som vi sa, hälsa Uffe Weinstock, Larry Pilut & co....

Stora Stolta Linköping - hockeymetropolen!
Kommentera

Är du hockeytränare chania1?
Knivskarp analys, att ingen tänkt på det tidigare ;-)
Kommentera

HETT TIPS!
1. Ni måste skjuta mer pågar!
2. Släpp in 0 mål!
3. Gör 1 mål eller mer framåt!
Lycka till.
HÄLSNINGAR ANALYSEN.
Kommentera

Ljungby?
Är det någon från Lund/Malmö- trakten som är sugen på att hänga med till Ljungby på Söndag. Slå en singnal: 073-923 57 22
Kommentera

tjena ..alla rögle supportrar .. om nu fjollan från ljungby skriver att troja e taggat ... vad e då rögle ??? men vi får ju se hur det går ...men förhoppningsvis ska vi ha med oss 3 p hem så slipper vi sörja på hemresan ... packa bilarna med folk och stöd rögle mot troja på borta is .. cya
Kommentera

Vaddå Leksand?
#¤&"@*! vad det börjar dryftas om Leksandsmatchen.
Skit i Leksand idag, på fredag, lördag och söndag.
Vi har tillräckligt att bry oss om Troja först och främst. Anmäl er till bussen, se till att fylla bilarna, gå inte och bli förkylda så att ni inte kan skrika o.s.v.
Vinst mot tomtarna och självförtroendet får ytterligare en skjuts i rätt riktning. Förlust och vi är nere på jorden igen. Det svänger snabbt.
På söndag invaderar vi Sunnerbohov och fyller hela jävla bortasektionen med sångkåta Röglehjärtan.
På måndag börjar vi bry oss om Leksand.
Kommentera

IKO slog Leksand, då är inget omöjligt!!
Kommentera

BUSSRESA
buss till troja ring 0703-960241 torsdag efter 17,00.
Kommentera

Jovisst men Leksand blir svåra.
Ska de ta dem så blir det hemma.

.
Kommentera

RBK
Efter Mörrum matchen, forsätt på den inslagna linjen som kommer
det att gå vägen, superallsvenskan efter nyår.
Hälsningar
17TS17
Jan-Åke

PS. Leksand skall väl krossas på onsdag. Eller hur??
Kommentera

Sv: OK!
Va var det jag sa?!!!!!
Första bortavinsten kommer mot Tröja.
GÖTT!!!!!!!!!

.
Kommentera

Sv: Torja
Benny da King >>
Du verkar ha lite problem med stavningen, eller???
Kommentera

Sv: Torja
VILKEN KONSTIG GÄSTBOCK NI HARJAG HINNER JU ENTE SKRIVA KLART INNAN MINA REFerat är där på intenret en.påsöndag ska torja vinna hela matschenm uhr lätt som heslt. krossa rögel krosa rögel.....
nu är jag klaR
Kommentera

Torja
på söndag får in styrlk,råkna med det.för torja är laDDADE TILL MAXIMALLT EFTER DOMMARTABARNA I GÅR.JAG VAR ENTE DÄR MEN JAGH HA
Kommentera

Torja
på söndag får in styrlk,råkna med det.för torja är laDDADE TILL MAXIMALLT EFTER DOMMARTABARNA I GÅR.JAG VAR ENTE DÄR MEN JAGH HA
Kommentera

Sv: Mörrummatchen
Guran 11>>
För att dom mött andra "skitlag", typ Örebro, som tippats i botten. Sen mötte dom ett Bofors på semester. Bra gjort men säger egentligen inte så mycket. Jag tror laxarna lekt av sig nu.
Kingen
Kommentera

Sv: Härligt!"!!
Ville bara skriva detta JAAAAA!!! Där satt den!!!!!! Tycker att vi ska dra på oss RÖGLES färger när vi går på hockey. Vad e inte häftigare än att se hela klacken i grönt o vitt, samtidigt när vi har en halsduk eller en flagga i händerna. Vad tycker ni?
Kommentera

Allt om Mörrumsmatchen
Läs om den sköna segern mot Mörrum.

Fullständiga matchfakta, utförlig beskrivning av alla målen, uppmaningar om närmsta framtiden och komplett domaranalys, med mera, med mera...

Kom och läs!
Kommentera

Härligt!"!!
Va väl för skönt med en seger!!! Även om Mörrum garanteray kommer att dala........... Kunde ej vara på plats men lyssnade på Tilly på radion. Det lät ju hyfsatbra i alla fall??? Nån som kan kommentera om det va bra tryck???? Måste ju vatt bättre än bofors???? Är det inte läge att fixa buss mot räliga Troja????? Gasolin: Du fixa väl buss mot Halsmtad??? Blev det några problem eller??? Hoppas nån fixar buss som har lite koll.
FORZA RÖGLE
Kommentera

Sv: Mörrummatchen
Bofors-Troja: 7-0, verkar lovande inför söndagsmatchen.
Kommentera

Rögle Ungdom
Senaste nytt om Rögle BK:s Ungdomssida finns att läsa under Rögle Ungdom från och med ikväll

// Ungdomsredaktionen.
Kommentera

« · 17482 · »