1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Toyota-hallen...

« · 382873 Till forumet

Toyota-hallen...
...en plats där ens känsla av hopplöshet nådde gränser man ej trodde var möjlig. Man stod och tog emot spydiga kommentarer från folk som hejade på Örebro, eller pirates som de kallar sig. Rögle gjorde bort sig..inget snack om saken, men det är nu vårt rögle-hjärta sätts på prov, loppet är inte kört. Vulkanen (som jag av logistiska skäl tyvärr inte kan igå i den här gången) är vårt sista hopp som kan ge oss PO i år..men det är samtidigt ett vapen som nu, precis som förr, har förmågan att spelarna på isen kraft och vilja att kämpa för minsta millimeter. Alltså är det viktigt att ingen av ger upp nu, Waltin gör vad han kan. Det jag och de andra tappra såg i örebro var övertändning och dåligt självförtroende...det är sådant som spelarna själva måste överkomma - Med Vulkanens hjälp!

Sov gott alla, det kommer en morgondag även för oss med gröna och vita hjärtan..
Kommentera

Sv: Toyota-hallen...
rbkanders: Ang spydiga kommentarer är väl ngt man får ta när man åker tre eller fyra st med matchtröjor på sig till bortamatch,för ngn klack hade ni ju inte!
Kommentera

Piraterna: Tycker du att det är fel att ha matchtröja på sej på bortamatch? Lättare att ge sej på några få stackare än en hel klack?
Har ni den attityden så är jag glad att jag ännu inte besökt er ishall, för er mentalitet verkar minst sagt suspekt.
Kommentera

Patrik: jag tror inte att vi ska säga för mycket.
Vi hånar motståndarklackarna nått fruktansvärt, när dom kommer med bara ett antal personer.
heheh
Kommentera

Piraterna:
Nej vi hade ingen klack ....... men hade ni det ...... SVAR NEJ
Om vi var 4 stycken, så var ni 1171 st tysta möss.
Snacka om kasta sten i sitt eget glashus.
Ni hade 50 stycken 8-åringar som stod o pep om att de älskade Leksand ......

Melodi: 100 ungar
Titta på barnen
som står där!
Titta på barnen
som står där
De har precis fyllt fjorton
Barnen har varit på Kollo
(2ggr)
Kommentera

Piraterna: Du är hjärtligt välkommen att komma ned hit och komma med, vad du verkar anse vara premiermärt, spydiga kommentarer. Du får gärna komma med dem rakt upp i ansiktet på mig. Jag har min egen metod att hantera det.

Om någon förresten undrar över mitt nick, så har jag inte tagit det. Jag har FÖRTJÄNAT det...
Kommentera

« · 382873