1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Vi var bäst och dommaren avgjorde

« · 17589 Till forumet

Vi var bäst och dommaren avgjorde
Typiskt att det skulle gå så här.Torja var det bästa laget och skulle jort fler mål än Rögle.Men eran målvakt var bra och räddade Rögel.Fast den sista utvisningen var bara kompensasion och den borde ni inte haft.I så fall hade Troja vunnit matchen för vi hade mycket fler chansenr än vad Rögel hade.Alltså avgjorde dommaren den här matchen. om han dömmt rätt hade ni aldrig vunnit.
Jag tycker Rögles suportrar är dåliga. Dom buar så fort någon tacklar en rögelspelare och kastar in skit på isen när det inte går bra.jag tycker att sådana suportrar inte ska få komma till våran fina ishall.det är farligt med pengar påsien. jag tycker inte man ska lämna tillbaka pengarna till dom som kastar utan dom pengarna ska troja få.
okaj att vi förlorade matchen men på läkataren var vi bäst. Ni hadde inte ens en trumma. så dåligt ni var utan trumma och så försöker ni sjunga men gröten hörs mest.
PC....vi är före er i serien och det ska vi vara hela tiden. För vi är troja från Lungby.
hioppas jag aldrig mer får ser era fula trynen,en massa småungar som skriker skit.
Kommentera

« · 17589