1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

VULKANEN stänker ännu mera glöd nu!!

« · 369616 Till forumet

Sv: VULKANEN stänker ännu mera glöd nu!!
aiastellan: Kan slänga upp lite flygblad runt om i Laholmskommun om ingen redan gjort det om ja får igång skrivaren...
Kommentera

Svensson: Det hoppas jag, det är ju 18 dagar kvar..
Kommentera

Härlig seger igår, 62 anmälda till Lakers nu, fler ska det väl bli....
Kommentera

lej: Skönt att det finns personer som dig!
Kommentera

Belix: jag skall se vad vi kan göra, vi har ju kontakt med radio Stella och andra media. Jag skall be Roger H undersöka möjligheterna. Kanske kan vi få Skånetrafiken att sätta afficher i bussarna.
lej
Kommentera

Dorza:Jodå, vad gör man inte för att vi alla ska få det så bra som vi önskar.Växjömatchen kanske kan få upp ögonen på folk.
Kommentera

aiastellan: du verkar riktigt på hugget idag......härligt......Gött att du ringer honom, han ställer säkerligen upp och slänger in ett gott ord för oss.
Kommentera

Dorza: Jo vår egen lilla Bob Marley Ola Selmén jobbar där. Ska ringa honom.
Kommentera

fan vad skönt med en seger, hoppas inte laget lägger sig ner nu och tror att det är frid och fröjd...
Kommentera

Dorza:

Ja menar de sen omdet behövs hjälp med att sätta upp flyg blad o så kontakta mej , ja o vi har ju även skolor i ängelholm ännu ett bra sätt att locka med folk
Kommentera

Tror säkert att en artikel i NST/HD skulle locka bra med folk! Tror säkert att man skulle kunna prata med dem på Radio Stella också. Där är en kille där som brukar prata om Rögle en del ju. Han skulle säkerligen kunna göra lite reklam för resan!

gött med tre friska idag.......
Kommentera

aiastellan:

GÖTT
Kommentera

Norra_Sittplats: Det med Kärnans forum kan du lägga ner. Det ska vara folk med RBK hjärta. Kanske ska fråga Mif också ? Nä du.
Kommentera

Norra_Sittplats: Daniel R på NST ska jag prata med.
Och det med affischer på stan har jag tänkt ta tag i.
Halmstad tar man inte på allvar ! klapp ! klapp ! klapp !
Imponerande utav Nybro.
Kommentera

Belix: asså flygblad på stan e ju nästan ett måste det kostar ju knappt någonting ? sen reklam på kärnans forum likså radio e kanske lite överdrivet men tidningen skulle väll kunna ställa upp gratis typ en intervju eller liknande mer som en artikel
Kommentera

Norra_Sittplats: En kostnadsfråga och tid. Reklamen i hallen blir det ju men att gå ut i radio och tidningar då får vi höja priset på resan. Den bästa reklamen är trots allt att det snackas om det.
Kommentera

Belix: Kan RBK slå Arboga borta kan dom mycket väl slå Växjö borta. Jag tänker lite på spelet kommer att bli bättre och bättre. Så det kan nog bli en kanonfredag den 30:e.
Kommentera

Belix: hur är det med reklamen och så , man borde ta såna flygblad och klistra över hela staden, man borde reklamera i radio , o naturligtvis NST samt på rögles matcher från speaker båset , sen har vi kärnans forum och så

eller ?
Kommentera

nollan: Kanske med?? Ge dig nu det behöver inte bli som mot Linköping för dig :-)) klart du ska med bara att anmäla sig det blir en resa att minnas!
Kommentera

Belix: ja härligt 2mål i boxplay när hände det sist man kanske ska till växjö
Kommentera

VULKANEN stänker ännu mera glöd nu!!
Härligt att vi kunde komma tillbaka så snabbt med en seger. Och dessutom en seger i Arboga som har varit en mardrömsarena för Rögle i många år
Kommentera

« · 369616