1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Vulkanen växer

« · 381019 Till forumet

Sv: Vulkanen växer
åsljungafredrik: numera, tror jag också det blir runt 500...
Kommentera

Gunilla: Jajamen, jag gör gärna en modifiering av tempen.
Kärt arbete
Kommentera

Belix:

Aj, aj, aj! Det kommer att vara glödhett, he he
Kommentera

Gunilla: Tror nog att Patrik hade den rätta fingertoppskänslan när han satte 250 överst på termometern blir vi fler så sprängs den ju :-) en förvarning om vad som kommer den 30:de
Kommentera

Patrik:

Du får snart göra om termometern och höja gränsvärdet ;)
Kommentera

Jag vet egenligen inte varför, men jag har i alla fall reggat den passande adressen "flash.to/vulkanen" som går direkt till anmälningssidan =)
Kommentera

Johan80: Vi har snackat om det men den siffran jag får in där har ju ett stort mörkertal det är jag som kan använda den till att uppskatta eller gissa på hur många vi kommer att bli totalt. Så därför är siffran väldigt ointresant för alla.
Kommentera

Johan80: Mycket genomtänka, hur vill du att det ska gå till då? haha....
Kommentera

Patrik: Skulle man inte kunna visa siffran på hur många som ansluter i Växjö inom parentes bredvid busssiffran?
Kommentera

on tour & tk: Det är jättebra om vi som ansluter direkt i Växjö meddelar detta (på ett ungefär) på samma sida som bussanmälan.
Klicka på bannern eller på länken och fyll i den RÖDA rutan längst ner.
Detta för att Belix ska kunna veta ungefär hur många vi blir och om det behövs mer utrymme än de 300 platserna!
Kommentera

on tour: JA men de svara ju inte på de där kansliet...
Kommentera

Patrik: Och det är säkert ett 30-tal ifrån "göingeskogarna" som ansluter vulkanen i Växjö! Hoppas nu alla(som kör själva) inser att man får ringa och beställa biljetter i god tid!
Kommentera

Tuborg: sista dagen vi kan ta emot anmälningar är på onsdag den 28/1 men som sagts tidigare priset gör att vi kan bara skicka fulla bussar Så
den som envisas med att vara den sist anmälda som kan åka med chansar en hel del :-) Varför vänta med att anmäla sig
Kommentera

havsmussla: det blir 500 röglesupportrar som kommer till växjö den 30/1...
Kommentera

fritte rbk:
Vi kan ju inte tvinga folk till hallen vad vi kan göra är tx att ordna en rolig resa och med då förhoppning om att folk tycker det är kul att gå på hockey och kommer på hemmamatcherna. Mycket handlar ju om att försöka få alla att känna sig glada i samband med hockeymatcher. När man åker buss lär man ju känna varandra under avslappnade förhållande och allt som är possitivt för fansen är bra för rögle.
Sen är det jäkligt kul att åka buss med likasinnade. Så klart du ska anmäla dig och ta några vänner med dig.
Kommentera

Belix:När är sista anmälningsdag??

Come on Rögle!!!!
Kommentera

Belix: En liten fråga från en som inte bestämt sig angående lakers-matchen: Vad är nästa steg i vulkanen? Kanske fylla hallen i ängelholm, kanske. Finns inte mycket som slår en fullsatt hemmamatch.

Förresten , bra initiativ
Kommentera

Ebbe: ja ja det återstår att se om jag ska höja medelåldern där efter resan
Kommentera

Ebbe: Ja! Belix dansa, vi vill se....
Kommentera

Belix: Jag antar att du hänger med in på Banhoff belix..=)
Kommentera

havsmussla: 300 i bussarna är kanske mycket även om säkert många envisas med att vänta med att anmäla sig så finns där säkert många som fortfarande står i valet och kvalet om man ska åka med. Vi får hoppas att nu när vi som är medlemmar i AIA och är gamla nog kan fortsätta på Banhof när bussarna från Växjö kommer hem att några till anmäler sig.
[f]Fredagen 30/1 är en hockeyfest[/f]
Kommentera

tk: jag har enbart hand om dom biljetter som behövs för bussresenärerna. Det finns ju möjlighet att förköpa biljetter till matchen och det rekomenderar jag er att göra eftersom bortasektionen rymmer ca 300 om ni ska ansluta på plats. Har däremot fått besked av lakers att om vi blir så många att bortastå inte räcker till får vi hela gaveln men det måste ju bestämmas innan matchdagen så om ni som ska köra dit själva förköper biljetter plus då bussarna blir fler så kan vi få gaveln. Om inte blir ju alternativet att stå på "fel" sida nätet om buren är fylld.
Kommentera

tk: du får maila "Belix" här på sportsnack, han har hand om the tickets...
Kommentera

havsmussla: HUR GÖR VI MED BILJETTER? VI ÄR 8 ST FRÅN ÅSEDA!!!
Kommentera

Belix: jag tippar 300pers totalt... 350 om det går bra för Rögle
Kommentera

Patrik: Hade varit jättebra om vi kunde få reda på ett cirkaantal för visar det sig att vi fyller mer än vår sektion så har jag precis snackat med lakers kansli och dom ställer upp på samma sätt som Rögle gjorde för dom när dom hälsade på oss och om behov finns så kan hela kortsidan bokas. Men då måste vi veta det innan matchdag.
Kommentera

aiastellan: Vi kanske också skulle kolla hur många ÖVRIGA som skall vara med om vulkanutbrottet???
Om inte annat så är det bra för att vi skall veta när vår sektion blir full.
Det är garanterat ett 50-tal som kommer härifrån skogarna...
Kommentera

asså jag tycker de e så satans onödigt o de värsta va att alla stod o kollade på oss jag o 3 andra polare som stod där va fan skulle vi kansta en saker på isen när rögle ska lägga straffen jag vet inte vem som kastade den men jag antar att de va dom som stod under oss andreas hoppas du inte trodde de va oss bara
Kommentera

Dorza: Det sköna med en sådan kväll är ju att VI ALLA är ETT !!!
Kommentera

Dorza: nejjd e sk afan inte va 18 hoppa sjag jag vill med dricka :)
Kommentera

Belix: perfekt....åldersgränsen på fredagar är väl 18 som vanligt antar jag?!
Kommentera

Chansen till att vulkanen kommer att få sjunga skönsång den 30 jan har ökat trots poängförlusten. RBK:s spel behöver man inte skämmas över... Vilken match det kommer att bli med en härlig inramning !
Kommentera

Vulkanen växer
Man kan ha många åsikter om kvällens match men fantastiskt nog närmar vi oss 200 resenärer med stormsteg. Kan för AIA:s medlemmar som dels är med på resan och dels har åldern inne tala om att vi har i kväll fått klart med att vi har fritt inträde på Banhof när vi kommer hem från Växjö. Om vi ska fira eller dränka sorgen vet vi inte men kul ska vi ha.
Kommentera

« · 381019