Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

11/12

1496398 · » Till forumet

Sv: 11/12
Knegare: Ville bara sjunka till Fahlman, Forsberg och Robertssons nivå.

73Sjöbba: Det var ett tag sedan, hurså?

70 Rodrigues: Har du spöat någon nyligen?

70 Rodrigues: Mogen snorunge...

arnio: Skärpning!

Olle: Dålig vinnare osar det.

arnio: Du verkar vara en ödmjuk kille du...

Burkmat: guldet är hemma men truten är igentäppt på Anders och Bert. Livet är underbart!

Knegare: Tack för en bra kamp!

Knegare:Mitt i den sjukt overkliga känslan av guld så lider jag ändå lite med Anders Söderberg.

foppa78: Jamen grattis då...å spännande...njae...nääää...

Knegare: Tack för en trevlig final blev lite för spännande bara!!

Knegare: Ridå!

bj21: Verkar fan så...suck!!

Knegare:Tror ni kan räkna in Söderbergs sjätte silver nu!

Knegare: Balla!!

Å där kom döende svanen...än en gång...

Burkmat:Jajjamen i kväll vinner SAIK mot brunäsarna

Hoppas hoppas Skellet vinner ikväll, täpper igen stortruten på Brynäsarna.

Svängt i frågan sen Brynäs kaxade upp sig med den där neonskylten m m. Go Skället

Qvarre: Ja nuu ja! Har haft taskig aptit idag...kanske därför jag missade "honom" ;) ....å så dålig var den inte...jo kanske...den var ungefär på min normala nivå å förväntade inte att en motståndare skulle va likadan...sorry!

Kände för ett tag nästan samma agg som mot lövare man hade för flera år sen...

Qvarre: Ja vore vi överens så accepterar du en förlust ikväll...

Knegare:

Och du missade totalt ordvitsen. Den var tråkig, jag vet. Vi kan väl vara överens om att vi inte är överens i alla fall.

Qvarre: Men va faan!! Du skrev ju att det var Skellefte AIK som filma gnällde å grina eller nåt åt det hållet...å ur min synvinkel så såg det ut som ni vore elitseriens ärligaste gossar( vilket mi deffinitivt ICKE är)...å fattar du inte då varför man hugger emot så sök hjälp!

Knegare:

Men det går bra för dig att kasta Sten i glashus? Vad fan har han gjort dig? ;-)

Blizzard: Å andra sidan så har det funkat hyffsat de sista två matcherna...

Knegare:  hade varit riktigt arg om jag varit skellefteå Supporter! På både tränaren och läkaren. Tränaren har sagt i 3 matcher att han räknar med goren och läkaren har sagt att det ser ljust och positivt ut i typ 2-3 matcher nu!

Hade blivit nedstämd varje gång dom fört höjer förhoppningen för att sedan dra undan den igen.

Redigerad kommentar

superfalle: Verkar som om det har att göra med en hjärnskakning i första finalen...det stämmer isåfall ganska bra med ett frånvarande på en vecka som är mer eller mindre praxis då det gäller sånt.

Det vart ju gruff i slutet å en domare greppade Goren å båda föll å vad jag hört så slog han skallen i isen utan hjälm...rimlig förklaring iallafall...

Blizzard: Hahaha jag har inte skrivit någonstans att skoter skulle vara nedsättande det får stå för dig!

Knegare:men va faaan är de för fel på goren ? 

Blizzard: Väl talat!

foppa78: var längesedan skoter var något nedsättande då folk från hela sverige nu för tiden bilar upp till fjällen för att leka! Skoter är så jävla roligt!

Fortsätt åka på din EU-moppe du!

Knegare: Nice...Bellemare spelar ikväll...som man säger här uppe...han är inte gjord borti morronpisse inte!

foppa78: Din lilla ynkrygg...vad är det som de dina pratar med domarna om då efter så gott som a-l-l-a avblåsningar? Väder,vind,vad dom ska hitta på tillsammans efter match,eller?

Knegare: Hahaha och det ska komma från er hahaha!!!

renen: Jo visst var det!

foppa78: Jävligt kul med skoter.

Qvarre: Men alltså...undrar vem det är som gnäller,va?  Så gott som varenda avblåsning så är det en brunäsare framme å snackar med domarna om det ena å det andra...så gott som h-e-l-a tiden...å det har ju varit brunäs grej i alla tider...well...åtminstonde sen 70-talet.

Å du kanske inte läst vad jag skrivit tidigare?  Så jag tar det igen...fast liite tydligare så kanske det går in...fast det är väl att hoppas för mycket...KASTA INTE STEN I GLASHUS!!

Knegare:

Jo, jag vet.. Ni filmar, spelar fult, gnäller som spädgrisar på väg till slakt men i kväll tar det slut för er.

foppa78:  Kom med nåt nytt...filmare...

Knegare: Nä fy nu blev jag ledsen elller inte! Hur går skotern?

foppa78: pajas!

Knegare: Verkar vara många gånger?

foppa78:  Tror mig veta varför du blev upprörd...förrutom att du verkar tillhöra begåvningsreserven så trodde du inte att man skulle lista ut det jag tidigare skrev det där om att kasta sten i glashus,va?

Redigerad kommentar

Knegare: Du är fruktansvärt dum i skallen du hur många gånger har du blivit tappad???

Redigerad kommentar

Ganska fantasktiskt trots allt att brunäsarna tycker att Forsberg är den störste gnällspiken dom nånsin sett å hört genom ALLA säsonger...eeh...snacka om att kasta sten i glashus!

Olle: Det kan du ge dig faan på käre vän/ovän ;)

Knegare: ännu en dag på jobbet.

Heja SAIK!

Skooogs tokig!

1496398 · »