Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Alltid nåt!!

« · 843621 Till forumet

Sv: Alltid nåt!!
mok:

Om valet är att spela med sjuka eller halvskadade spelare i en sista match som inte påverkar ens egen placering, och på det sättet riskera att åka ut direkt i säsongens stora mål, dvs slutspelet, då tycker jag att man som tränare gör ett stort misstag om man inte vilar de spelarna.

Vad tycker du?
Om du använder huvudet, och inte hjärtat alltså?

Däremot förstår jag din, och supporters för de andra inblandade lagen, inställning, men du måste ju även försöka förstå att HV, MoDo och nu även LHC måste se lite mer framåt än sista matchen i grundserien.

Ok?

4EVER: Patetiskt att man inte satsar järnet att vinna när poängen är extremt viktiga för dom andra lagen.

4EVER: Dom har ju spelare sjuka som dom har inte så mycket val och man ska inte underskatta deras juniorer. Hv har en hel sjuk femma dom också bra för er...

Metal Guru:

Du behöver inte vara orolig! Modo har redan gjort klart att de spelar med en femma från A-jun på fredag, typ!

Skit för oss, men givetvis kul för er!

Knegare:
Det tycker jag låter bra. Ett kryss i Önsköldsvik är helt o.k för vår del.
Tack.

mok: Klart att det är en tanke som gror...fast isåfall har dom ju lagt sej för oss oxå...liksom liite mer rättvist så...å dom får ju gärna göra samma procedur igen på fredag och att Modo vägrar loosa mot Mora på ordinarie tid

Knegare: Inget snack om läggmatcher idag?

Alltid nåt!!
Liket lever trots allt...även om HV inte imponerar speciellt nu...

« · 843621