Dynastiernas dynastiförening vs indijanerna från Jöttä-borrj

« · 1812172 Till forumet

Sv: Dynastiernas dynastiförening vs indijanerna från Jöttä-borrj
7603:

Otroligt andraperiod av oss, smart spel och vi vinner närkamperna. Ingen faller ur ramen utan det är 100% hårt jobb, diciplin och koncentration av samtliga svartgula gubbar. Kul att se!

Däremot var det tråkigt att se svandykningen där i andra. Vilken fjolla han var den där indijanen!

7804:
Inte heller sillyn deras verkar gå bra.

Det borde finnas mer ändå, tänker på våra mest namnkunniga.
3e och 4e syns nästan mer.

Ja Micke Granstedt glömmer man inte. Hans skridskoåkning var kanske den främsta som setts.

7603:

Det känns ändå skönt på något sätt att man skriva om sitt eget lag i slutspelstider.

Bra match med många vassa räddningar av båda målisarna. Inte bra för hjärtat detta. Snyggt mål av oss och studs på indijanernas.

Helvittes vilken oreda 4e skapar anförda av Wingerli. Vilken lirare! Påminner en hel del om min barndomsidol Micke Granstedt.

Tyvärr ingen Yoda på isen.
AIK kör med samma lag som senast dvs Jesper O som 13e.

Allt står och väger eller gungar lite lätt rättare sagt.
Enligt prognoserna ska det tippa över till FHC-vinst ikväll så jag ligger lågt men en skräll vore omtumlande för alla.

Ni indijaner från Jöttä-borrj... nu är det slut med att rensa fisk. Nu är det hockey på schemat.

BE OM NÅD, VI SKA TA ER SKALP IKVÄLL!

Dynastiernas dynastiförening vs indijanerna från Jöttä-borrj
Postar om i en egen tråd om denna väldigt dramatiska och högklassiga serie.

Precis som du säger är det här en ytterst spännande matchserie där det är svårt att sia om hur det ska gå, känns öppet. På något sätt känns det däremot som vi har ett litet mentalt övertag? Med normala domarinsatser tror jag vi tar det här faktiskt, men precis som du skriver tror även jag att det blir Skellefteå eller Frölunda som går vidare.

Nu är det dags att skilja agnarna från vetet, nu är det dags att leverera!

« · 1812172