wille: jo visst hade vi våran chans o ni gick upp men ni ligger bra till nu bara för att ni har så många nhl stjärnor...utan dom skulle ni inte ligga på den plats ni är nu!!!
kefa: Det beror väl på om han "råka" eller inte. Nä jag vet faktiskt inte, jag såg ingen av händelserna. Men om vi ska tala om straffen som delades ut förra säsongen så kan man konstatera att dom i nämden hadde party. Det stängdes ju av folk i parti och minut, om jag inte minns fel. Men om Åkerström ska ha dubbelt så många matchers avstängning vet jag inte, var hans "tilltag" dubbelt så vidrigt/farligt?
phillsky: var det inte i fjol när sjöken råka knuffa eran lilla bula i sargkanten?8.matchers avstängning.gårdagens crosscecking på nordgren borde bli dubbelt så lång avstängning.
88Lindkvist: Nej precis.. jag känner mer och mer oro.. Jag tycker absolut inte att dom har varit braa. Jag vill ju så att det värker. Så jag lär ju hålla alla tummar och tår att dom just går upp! Det tycker jag att alla ska göra :)
wille: Men vadå, det kommer väl nya chanser? Var det en chans och aldrig mer? skulle inte tro det va, vi var inte mogna för elitserien förra året men för det så behöver vi ju inte försöka igen.. Alla spelar på samma villkor. Vi får väl se vem som tar klivet.