Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Så j-kla vackert!!

« · 1126505 · » Till forumet

Sv: Så j-kla vackert!!
källan: ja grattis till segern ni vann rättvist. Och Renberg kan vi skicka till Lejon sämre spelare får man leta efter.

ante08: PETER FORSBERG OCH ZUCCARELO AASEN!

källan: tror det bli ganska jämt från början men sen tror jag att vi rycker infrån och vinner med 2-5

ante08: Om Skellefteå tar ledningen så är jag nöjd bara Modo slipper en 2 siffrig förlust! Det brukar sluta med en stor förlust när Modo får ett underläge!

källan: ja vore konstigt annars. Tror ni får foppa nerver och Skellefteå vinner matchen med 2-5.

ante08: Tyvärr ante, men idag håller jag på era motståndare!

Knegare: ja det är bara att hoppas att Jyri kommer tillbaka. Och några fler backar. Så ska vi nog kunna klara slutspel platsen iallfall.

Knegare: Oooops...dubbelpost...

ante08: Ja jag är då inte orolig...

ante08: Ja jag är då inte orolig...

Knegare: jaja bara att den här nya spelaren och Renberg. Börja visa lite mer bli det här nog bra.

ante08: Sparkapital till kommande säsonger...

Knegare: synd bara att Melker skulle bli skadad. För han har ju varit bäst i AIK före upphållet iallfall.

ante08: Noooga då...

Knegare: ingen som vet om Foppa ska spela på torsdag eller inte.

källan: Drömma kan man ju...

källan: på Torsdag är matchen. Jaja det ska vi nog bli två om.

Vi ska spöa er nästa match när den nu är ..... .

Knegare: fy fn vad härlig seger tre sekunder kvar hehe. Nu tar vi bara kaffet på Tisdag bli det här nog bra.

Herrejävlar vicken upplösning mot halvdanskarna...Greken K-A-N leverera när det behövs...

Knegare: ja härlig seger ikväll skönt för Hadelöv att hålla nollan också.

Åsså fick vi nolla Modo ännu en match...

ante08: Tror Renberg inte bryr sig ett skit ifall han fick hänga en denna match då dom ändå fick pisk...han är alldeles för rutinerad för det...

Knegare: jaja torsk med 5-1 bara att ladda om för Brynäs på Lördag nu. Renberg fick ju hänga en ändå. Det måste har varit skönt för honom iallfall.

ante08: Well...det blir då inget "jinxande" från mig innan match iallafall...

ante08: våga man hoppas på en ny tre poängare ikväll. Trots back krisen.

Knegare: jajamen nu fattas bara en Sverige seger ikväll.

ante08: Jahapp...som jag brukar säga...ännu en dag på jobbet...

Knegare: fy fanken vad skönt det skulle sitta med en seger ikväll igen.

ante08: Well...ännu en dag på jobbet...

Knegare: härlig Luleå kross idag 7-1 ojoj.

persson: Å hemma seger till slut då? Vill gärna att vi håller oss topp så länge som möjligt...fast nästa match får ni vinna med hur mycke som hellst...

Ska bli kul att åka upp till skellefteå på annandagen! Hoppas på en jämn och fartfylld match!

Fet-Ecke: Ja enda smolken i glädje bägaren är ju att vi Norrlag inte hade de första fyra platserna i tabellen...men det torde vända snart även för er del...

Knegare: Väck inte upp det där dj...la trollet nu! Grattis till förstaplatsen!
Själv håller man lite låg profil. (Duckar för att undvika kvalserien)

Jahapp...då var vi där igen...om än inte på ett snyggt spelat sätt..men sådana poäng räknas också har jag fått för mig...

Kapp: En får tacke! Ja inte hade jag då trott på nåt liknande innan säsongen tog sin början. Tyckte att en mitten placering vore rimligt...men detta är tamejf*n en tidig julklapp.

Å kan inte låta bli att ta upp vad pajasen Thörnberg sysslade med på slutet...JÄVLA SOPA!! Om han är tuff nog att dela ut nåt sånt så borde han ju va tuff nog att stå upp för sig själv då Månsson brinner av efter smällen...å andra sidan så är det ju inte första gången nollan gör bort sig...han har banne mig tjänat ihop till ett eget speluppehåll på obestämd tid.

Får väl önska grattis till förstaplatsen. serien är lång
men roligt när ett lag knäpper experterna på näsan.

Ja visst f*n är det så j-kla vackert då man kollar in tabellen i nuläget...okej att det är låångt kvar men likväl så har förståsigpåarna fått sig en rejäl knäpp på näsan.

Å än en gång...vart har halvdansken som var här å käftade tagit vägen...Söderbo...Söderbläng eller vaf*n han nu hette?

distanserad skrev: "Sen kommer de skylla på otur med lottningen..."

Östgötahumor?

Knegare:

Jag gillar Larsson. Tycker det är underbart att en så pass ung svensk öppnar truten och står upp för sig själv. Sedan att det inte bli rätt alla gånger är en annan sak. Få se om han hamnar i handgemän med Ward vad det lider? Förmodar att det finns ytterligare en som faktiskt är beredd att ta några blåmärken för att försvara hedern...som typ Kankaanperä.

Se nu till att vinna moy Hv i morgon, sedan slår ni ut dom med :).

distanserad: Om bara den kaxige larsson kunde ge f*n i att ta dåraktiga utvisningar så är det väl inte helt omöjligt...åtminstonde i slutet av matchen...

distanserad:

Hehe!
Svårt att skylla på den när det stod SAIK på båda lapparna ;-)

Jag håller med dig, vore otroligt kul om SAIK slog ut HV!

Cyklob: Bra jobbat mot HV. Fortsätt att skaka dem, vore så jävla kul om ni slog ut dem. Sen kommer de skylla på otur med lottningen...

Cyklob: jag gllr det inte alls,förh-vis blir det 2-7, 3-8 el ngt likn i morrn.

Riktigt imponerande seger i går, hoppas ni fortsätter på den inslagna vägen och spelar ut Hv ur slutspelet.

Tung vinst igår!! Grattis - håller tummarna för att ni trycker dit dem imorgon också!

Stort grattis Skellefteå!
Ta ett par till på en gång...

Lacka_64: Kan Goren,Larsson å Kristoffersson fortsätta reta gallfeber(utan att åka ut själva) på HV spelarna så vettif*n hur långt detta kan gå...

« · 1126505 · »