Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Silly season

« · 739045 Till forumet

Sv: Silly season
Uddan:

Hur känns det för er så här 4 dagar efter att Jonte skrivit på?

(avd. värdelöst vetande)

SAIK

Chippen: Hur känns de nu så här dan efter han skrivit på?

Rooster23: Det skall bli intressant att se hur det kommer gå för Skellefteå. Med nykomlingar är det ofta svårt då vissa som varit dominanta i de lägre serierna inte klarar övergången och vissa gör det galant.

Ser ju ut som ni kommer få en stor trupp om ytterligare 2st skall värvas, då man då hamnar på 3 målisar, 9 backar och 15 forwards. Av dessa kommer 9-11st vara utlänningar vilket gör det ännu svårare ett gissa hur det kommer att gå då det även ofta spelar in extra med det sociala för dem. Som sagt så kommer det bli väldigt intressant att se och lite extra kommer man följa werner när han besöker oss.

Vilka är de andra två spelarna de pratar om i folkbladet? Som AIK jobbar på?

Åkerman: Men de är juh bra för er då! =)

Åkerman: 8 matcher på lån :) men i övrigt håller jag med dig... en kille som kommer ge 100% varenda byte och smälla på en hel del

Uddan: Korrekt.
Jag för min del tycker att Kristofferson är en utmärkt värvning. En stor störig kille är precis vad vi behöver bland våra lättviktarforwards.
Att han dessutom spelat här förr och spelat med hjärta betyder mycket.

Sen hur ofta han visar dem är en annan sak.!!Han skrev på för 2 år va?

Chippen: De kan vara de ibland men man vet aldrig..Han har nog sina ljusglimtar han me!

Uddan: Helt allvarligt har jag faktiskt svårt att se hans storhet som spelare...

Chippen: *skratt*

Uddan: Jamen ungefäör..:-)

Chippen: Hehe laget's spottkopp? =)

Uddan: Ja fy fan...*suck* aja...låt han fylla vattenflaskorna...det kanske han klarar av...:-(

Chippen: hehe nog gjorde ni de nå! =)

Uddan: Tack..känns väl som en riktigt fet baksmälla. Först blir Jonte klar för TIK denna vecka (inte oväntat dock) sedan värvar vi en stjärna...:-(

Grattis till nyförvärvet!

Knegare: Blä blä blä blä...vad fan ska han till ES och göra?

Silly season
Vad säger man om det...ännu en grovjobbare till:www.norran.se/sektion_c.php?id=702020&avdelning_1=102&avdelning_2=0

« · 739045