Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Skellefteå AIK-Brynäs IF 18/9

749844 · » Till forumet

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 18/9

Åkerman: Ang O'Learys i sthlm så är Kungsholmen, och Centralen bäst. Sumpan är också ett bra tillhåll men ligger lite avsides till för mig.

Götgatan är piss eftersom där får du inte oftast bära matchtröja, de skyller på att det är bajenland :-))

Kungsholmen har bra sikt oavsett vart du sitter eller står. Ljud på alla apparater och inga ordningsvakter. Likadant i Sumpan och Centralen.

Lite minus poäng för Kungsholmen är att alla som är där är inte idrottsintresserade eftersom det ligger ett stor hotell bredvid med en gäng bussresenärer från Europa samt vissa inflygna blåhåriga individer.

70 Rodrigues: Har läst på supporterklubbens forum att det redan stäms träff för fullt på just O' Learys Kungsholmen. Verkar kunna bli bra stämning där.
Tyvärr är vi väl ungefär 3 Skellefteåfans som skriver i den här gästboken och eftersom ingen av oss (vad jag vet) bor i Stockholm så slipper ni oss.

Jag själv kommer att synas i TV-rutan mitt i klacken.

Ska bli kul att bli moderator härinne..

Skellefteå AIK-Brynäs IF 18/9
Vi är några HS:sare som tänker gå till O Learys på Kungsholmen på måndag och titta på när Brynäs vinner med 4-2 mot SAIK. Jag, Westerlind, Jompe, Sylf och förhoppningsvis 65 Selander tänkte vara på plats, skulle vara kul om det är några fler härifrån Gb:n som vill sluta upp. Tänker boka bord senare ikväll, skicka en bubbla om ni vill hänga på så fixar jag plats till er för visst finns det SAIKfans i huvudstaden??

749844 · »