Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Slutspel 10/11

1375353 · » Till forumet

Sv: Slutspel 10/11
Dream Team: Vi är ganska spridda över nätet...nåra på North power...nåra på Svenska fans...å en del på Hockeykultur.com...å som det verkar "bara" jag här numera...annars vettif*n...

Knegare: Visst har SAIK ett officiellt forum också? North power verkar inte vara aktivt längre?

Knegare: Ja, men bara lite ironi och absolut inte bitter!
Ni har gjort det för j... bra i år och bör nog när den största besvikelsen lagt sig vara ganska nöjda med ett silver. Som modoit är man ju fantastiskt glad åt ett silver i "lilla-sm"! ;-)

Redigerad kommentar

bj21: Var det bitter ironi där,va?

Grattis Söderberg, till ditt femte silver!

foppa78: Du vet vad jag tycker om du läser mitt pm. Jag håller också på saik i finalen

Patrik Källstr: ska du som modoit komma och snacka, och vadå sålt mig som en hora bara för att jag hellre ser att saik vinner än fbk?

Redigerad kommentar

Kosnstigt...detta forum ligger mer eller mindre i träda...allra hellst då vi vinner matcher...men då vi torskar då dyker gamarna upp...och...inte att förglömma lilla-olle.

Fast å andra sidan så har ju inte Norrland nåt topplag kvar i slutspelet...

Knegare: Aaah! Ännu en dag på jobbet...fan vad skönt att bara gå på jobbet och få vara på jobbet. Bara en dag på jobbet liksom. Skönt!

foppa78: Sålt dig som en hora och insett att de är ni som är inavel?

She left you

foppa78: Eller inte?

Knegare: Kom igen nu SAIK och plocka dom där inavlen och primmadonnorna från karlstad jag håller stenhårt på er lycka till!!!

mattias - 74: Ja helt utan chans är vi ju inte...allra hellst om "super-kedjan" börjar producera igen...

se nu till och täpp till truten på Värmlandsmupparna.. LYCKA TILL !

Olle: HALLÅÅÅÅ...lilla olle vart är du? Så in i HELVETE vad vackert!!

Knegare:Grattis till finalplatsen väl mött i karlstad på tisdag

Olle: Nämen se vem som tittar in...lilla olle,...japp ännu en dag på jobbet...

Knegare: Ännu en dag på jobbet...

Å fy satan va kaggen är orolig nu...måtte tränar-foppa bänka Lehtonen utom möjligen i PP...han kan omöjligen få NHL kontrakt efter denna säsongen...

: grattis saikare

Slutspel 10/11
Juhupp...som man skrivit tidigare...ännu en dag på jobbet... ;)

1375353 · »