Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

SAIK-SSK 080108

964128 · » Till forumet

Sv: SAIK-SSK 080108
distanserad: Du är nu etablerad som experttippare så då tror jag på dig. ;)
Kommentera

Bukefalos: Inte så konstigt som det kanske såg ut att man förlängde i det läget. Strumpan har en mycket stark ställning i klubben efter det jobb han gjorde förra säsongen. Att radarpartnern Stefan Nyman (som han har ett omvittnat bra samarbete med) också är sportchef gör ju inte läget sämre. Spekulationerna om att Leffe skulle ligga bra till för att få sparken tog jag aldrig på allvar. Spelmässigt har det ju sett bra ut hela tiden (förutom Brynäs-kollapsen), det har varit den absurda måltorkan som ställt till det tidigare.
Kommentera

Puh: Haha... nä inte många. Men faktum är att ni har en riktigt bra offensiv då det flyter på lite i matcherna. Tror ni blir farliga i slutspelet. För dit kommer ni.
Kommentera

Otroligt vilken trend SSK är inne i för närvarande.Ganska kyligt agerande av sportklubben att förlänga med Strömberg i ett läge som tabelljumbo.Lite avis är man ju allt. : (
Kommentera

Alisandali: Påminner om en match mot Linköping i Superallsvenskan 00/01. LHC vann skotten med 52-13 men SSK vann matchen med 5-3.
Kommentera

Alisandali:
Tror inte heller gossarna på Hockeykultur är riktigt nöjda just nu.
Kommentera

Puh: 42-17 i skott men vinst med 3-6 , jag tror inte att Hadelöv är så nöjd efter matchen .
Kommentera

distanserad: Ditt tips visade sig ju inte vara alls dumt - men vem hade trott det efter 1:a?
Kommentera

Puh: Och Ragnar Karlsson har satt båda två i numerärt underläge .
Kommentera

Lövva: 2:a baljan i numerärt underläge. Som sagt - en mycket märklig match. Vilken dragning av Quinn!
Kommentera

Puh: Men nu blev det 4-2! Var verkligen svar på tal
Kommentera

Lövva: En av de konstigare matcher jag sett. SSK helt utspelat i en och en halv period och man väntar på ett ras modell Brynäs-matchen och så står det plötsligt 2-3. Få se om det vänder en gång till, det verkar kunna hända vad som helst.
Kommentera

Riktigt stark uppryckning i andra perioden. En rugigt stark vändning. Måtte dem hålla det nu!
Kommentera

Puh:
Då har du önskade 2-2.
Dags att frysa matchen... ;0)
Kommentera

Ush ush. En riktigt dålig förstaperiod av Tälje. Hoppas dem rycker upp sig rejält inför andra.
Kommentera

Puh:
Det låter bra.
Ju fler vi är bland strecken, desto roligare vi ha!
Kommentera

Puh: Lugn. Ni vinner. 2-6
Kommentera

SAIK-SSK 080108
Om de tidigare mötena är något att gå efter lär det bli tätt. ”Sexpoängare” har väl inte direkt varit SSK:s grej men en pinne bör man kunna få med sig. 2-2?
Kommentera

964128 · »