Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

SSK-BIF 080112

965933 · » Till forumet

Sv: SSK-BIF 080112
Alisandali: Ja, tyvärr hade jag den med mig. Traditionens makt är stor. Det blev som vanligt, storpublik=bottennapp. SSK missar naturligtvis inte en sådan här chans att skjuta sig själva i foten. We've seen it all before.

Viss uppryckning i sista men totalt en riktigt beige insats av SSK, samtidigt som Brynäs spelar smart bortahockey och har - om man får tillåta sig att tycka det - en hel del flyt.

Oh, well. Livet - och nagelbitandet - går vidare.
Kommentera

Puh: Hoppas att du har biljetten med dig den här gången ;0)
Kommentera

Det inte bara lutar åt säsongens högsta publiksiffra. Enligt ett inlägg på SSK:s hemsidas forum så har det sålts över 5400 biljetter (tidigare bästa siffran för säsongen var strax under 5000).

Nu går Fårrden till Templet, tänkte överraska med att inte dyka upp med andan i halsen precis när pucken släpps. I dag ser det ju dessutom ut som att man får trängas lite.

Vi hörs senare!
Kommentera

Puh:
Jag tror på Lex SSK, och dubblar.
8-4.
Kommentera

SSK-BIF 080112
Jag misstänker att det här är en match som SSK-spelarna har sett fram emot sedan den svarta lördagen den 1/12.

+ Ett revansch-suget hemmalag (som dessutom är inne i en positiv trend).

- Ovanligt mycket folk väntas till Templet (lutar åt säsongens högsta publiksiffra). SSK ser oftast till att göra en plattmatch när de lyckats locka storpublik (antar att det är medgångssupportrarna som ska straffas för att de hållit sig borta).

Väljer dock att se positivt på det hela och tippar 4-2.
Kommentera

965933 · »