El Maco: Forumexperterna på vår officiella hemsida sågar Dragan jäms med fotknölarna och menar att han är seg och oengagerad. Själv tycker jag att han levererat ungefär som jag förväntat mig. Han är inget jehu på grillorna men irrationell och ganska påhittig och har ju petat in en del poäng.
Det blev bara lite drygt 5000 åskådare, lite mindre än jag trodde. Hemma-krampen sitter tyvärr i fortfarande, med det här spelet får man nog vara nöjd med en pinne. För en gångs skull hade vi lite flyt med övriga resultat så det är ju inte totalt mörker men lite orolig blir man ju när vi bara har en center (Pakaslahti) som ser riktigt stabil ut och viktiga spelare som Videll och Pettersson har det fortsatt tungt.
I skrivande stund har det sålts 4725 biljetter till kvällens match – det ser ut att bli en publiktillställning i klass med senaste Brynäs-matchen. Aj, aj, aj... ;)
Allvarligt talat så är det dags att bättra på hemmastatistiken, SSK är sämst i serien i den grenen. Någon gång ska man väl lyckas fast det är läskigt mycket folk som tittar på, 4-2 låter väl OK?
Mora hemma sedan - sjukt viktigt.