Glömde ju att tacka SSK för födelsedagspresenten - tack! Tack också för en fin hyllning av "Stisse" Johansson före matchen, synd bara att han inte fick uppleva den själv.
Nu har vi tre tröjor i Templets tak: Eldebrinks 2:a, "Glenna" Johanssons 11:a och nu "Stisses" 7:a.
Metal Guru: Det var rackarns nära men inte ens en målsumpar-legend som Robban Carlsson kunde missa att sätta den i öppet mål - även om han gjorde sitt bästa och snubblade på pucken. Hade tänkt be dig om lotto-raden också (behöver en ny TV-fåtölj efter att ha käkat upp delar av den gamla under PPV-tittandet) men det sket sig ju.
Idag gick det på kryckor men det gick. Man borde inte kunna vinna genom att parkera i egen zon hela sista perioden men SSK är ju inte som andra lag. Mina nerver var ju ändå slut så det gör väl inget.
Power play helt otippat ännu sämre än tidigare, trodde faktiskt inte det var möjligt. It's craptastic!
Grattis till tre pinnar och bibehållen imponerande form.
Att SSK börjar spela hockey redan från första nedsläpp. Spelidén att alltid lämna handicap och sedan kämpa sig ikapp är kanske bra för spänningen men det finns andra värden som är viktigare att värna om (som t.ex. att hänga kvar i Elitserien).
Att Kollar vänligen håller klubban under ansiktshöjd. Hela matchen. Ska vi säga så?
Att Videll vaknar ur sin dvala och visar varför han fick chansen i landslaget.
Sedan vill jag bara stillsamt påpeka att jag fyller år idag (hint, hint).