idolen2000: Visst är det ett hockeyforum, men det hela går ju ut på att få fram sin åsikt, eller hur.
Och då är det ju en fördel om andra kan förstå vad man säger. Typ ungefär som att alla i Sverige kör bil på höger sida. Hade alla kört där man liksom tycker att känns bäst just för stunden, "eftersom detta är ju en väg" hade det kunnat bli lite jobbigt. Framför allt då man möter en långtradare i samma fil, typ då ju.
Metal Guru: Ok för att du bad om det vänligt så men kom inte och tro att jag sitter och ändrar stavfel men däremot kan jag tona ner attityden lite det är inga problem jag kan också ta ett djupt andetag och även ta bort extra tecken nöjd då???
idolen2000: Min grinighet har mer att göra i att jag inte tycker att du höjer läsvärdet här med dina glada inlägg, än hur det för stunden går med min hockeyklubb.
Jag tycker att du ska - innan du trycker på knappen [SKICKA MEDDELANDE] - ta ett djupt andetag, läsa igenom vad du nyss skrivit, ändra lite stavfel, ta bort lite extratecken, tona ner attityden lite, ta ett nytt andetag, och till sist; tryck.
idolen2000: Kan du informera mig om var ironin i "Lhd" ligger i? "LSD" har ju åtminstone något syfte... men men, har Östhammar fått något trafikljus än?
bobbe: Nej tror du jag är dum i huvudet eller?? Självklart vet väl jag också att det inte finns något lag som heter så men ni lila stöddiga bönder vet nog inte vad ironi är...
Båkktjittan: Morait sen 1350-talet??? Du skämtar??? Har ni ens funnits i 20 år??? Ni har ju ingen kultur ingen historia ni har ingenting!!! Frågan är om ni överhuvudtaget kommer att gå till slutspel, det tvivlar jag starkt på!!!
fedotenko: Detta är Min högst oproffesionella annalys. Efter vad jag har sett både hemma å borta vad gäller Mora emot alla lag. Samt genom alla de P.P.W. matcher jag har sett kan jag bara säga.
UNDRAR VEM SOM KAN KNÄCKA FRÖLUNDA.
På söndag kommer De hit endast för att Vi ska få den tvivel aktiga äran att överräcka 3 poäng...VILL Härmed Poängtera att Jag är Morait i rakt nedstigande led Till 1350 - talet. Vill således inte att Mitt Mora skall ge vika. Helst ser Jag ju vinst som en fjäder i hatten till att för en gångs skull ha spöat även de kommande Svenska Mästarna 2005. Nuvarande (svenska mästare vill jag väl tala tyst om , men Vi har ju redan spöat dem .
Hur långt är det mellan SÖdertälje och Mora. 200 Södertäljare.. Det låter skoj! Vi var en hel del Tikare i Gävle igår å vi hade skoj! Hoppas ni får det lika kul. 3 poäng till SSK!
Jag tror Modo. Har gått lite halvdåligt för dom men Aucoin och Näslund tillkommer nu också, de är ju inte vilka spelare som helst. Blir svårslagna i ett slutspel. Annars Frölunda.
Har du kul, eller? =)
Mora har det inte så kul i allafall.