För er som är intresserad av att spela ett manager spel så kan ni trycka på länken nedan så kommer ni till Xperteleven, där kan ni gå med i kompisligor och xpertligor, men då vill jag helst att ni går in på sök upp liga och knappar in id nr 27409, då kommer ni till min liga, sen kan ni söka upp en xpertliga, vad jag vet så är det bara en som inte säsongen pågår i, det kostar inget om man inte vill bli VIP medlem vill säga.
[b]Är någon intresserad av att vara med i en NHL turnering så maila mig. En hemsida kommer byggas upp, och kravet är att alla har fungerande IP adresser. Och att det går att ansluta sig. Som sagt Maila[/b]
Ahlbom: haha, ja men ack så onödigt..bäst o lira på datorn...=) helt klart..Men dock är det väl bra och ha en stabil datorn också..det är ju bra att man har det :D
persson: för sjutton, elitserien ligger ju istället på nya NHL ju..hänger du inte med? Köp NHL 2005 får du se...väldigt mycket bättre än ditt skräpiga Elitserien 2001 ska du se...
Har lagt in Rostern som man ska men inte f*n har de blivit nå ändringar i lagen....Brynäs har sitt vanliga lag med Anger osv.....Däremot har alla andra saker jag lagt in fungerat som Allsvenska loggos och fräkter,reklam,domare,strålkastare,C+ klocka,Plexiglas,Målvakternas skydd mm.Men uppdatera lagen de är helt kört
kan inte fatta hur folk tycker att detta spel kan vara så roligt. hatar verkligen funktionen när man rundar mål. nio av tio fall så lägger målvakten sig ner istället för att täta stolpen. uj uj såg nån som snackade om att 2004 bara gick ut på att checkasönder? vad går då 2005:an ut på? runda målet så många gånger som man kan eller? blir typ mål var och varannan gång. allt över en tvåa i betyg vore att skämta. tacka vet jag nhl93 och 2004 dom enda två spelen som inte handlar om slump och rundning av kasse och onetimers.
Fanzin: fattar inte hur nån överhuvud taget vill spela 2005:an tycker själv att känslan i 2004 är typ 10 gånger bättre. 2005 = onetimers och slumpmål. jävla skit spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Portello: jajamän det är grymma spel. Snart kommer man i kontakt med 2005. Efterlyser dock lite mer färg på läktaren samt snyggare hallar. Vilket jag hoppas på. Arrangerade tifon på läktarna höh!
Deas: Klart man gillar EA-spelen.Extra kul är det ju nu då man har en X-box och kan spela flera i samma lag, hur kul som helst. Den 20 september kan bli hur kul som helst.NHL 2005 släpps samt ES-premiär.Underbart!
Deas: 2004 var ju helt under isen. Tattiga menyer och grymt tråkigt spel. Det var som att se Devils mot Ducks i Stanley Cup du. Det enda som det gick ut på vad att checka sönder allt och alla, inget finlir alls. Annars brukar jag gilla NHL-spelen, less kanske?
Förutom irriterande menyer då det gäller kedjor och kontrollinställningar så verkar spelet riktigt, riktigt bra. Några andra här som också är gammla fans av EA spelen?