Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
tjobba: 5-0 efter två perioder. Detta känns väl otäckt likt den status laget hade i serien före jul. Ja, ojämnheten, alltså. Ska man fixa att vara bland de två första får det nog bli lite ordning på det luggslitna torpet igen.
Örebro är ju numret större än Sundsvall ikväll, men det är väl bäst att avvakta deras formkurva med, innan man rakt av ger dom förstaplatsen i kvalet. Kovland har det tungt. 0-4 på de första 14 minuterna. Väntat det. Arboga kan nog säkert bli att räkna med. Piteå borde Bobcats fixa att ha bakom sig. Spelet på hemmaplan blir säkert helt avgörande. Blir hårt i mål detta skulle jag tro...
Tribute: För att citera en klok man
| |||
ståpäls: Det är inte helt osannolikt att KIF står kvar på 0 poäng när serien är slutspelad... | |||
El Maco @ New York | Igår kl. 16:30 | Besvara Visa ämne |
Nej, jag tror inte Kovland går vidare, aldrig i livet. Även om jag är medlem i KIF. Däremot drar jag upp ett gammalt internetskämt genom att citera Nicke Norberg, trumslagare, som glatt konstaterade att Sundsvall var bättre än Timrå 1999 eftersom bobbarna åkte ut i sudden death i play off 3 men Timrå åkte under ordinarie tid. Eftersom det ser aningens mörkt ut för Timrås del i år men Sundsvall och Kovland spelar vidare så måste de två sistnämnda vara bättre?