IF Sundsvall Hockey

1349 inlägg · 155 ämnen

KVALSERIEN??

« · 222956 Till forumet

Sv: KVALSERIEN??
Jaaaaaa snart börjar playoff och sedan blire kvalserien och sedan........GRATTIS TILL SPEL I ELITSERIEN NÄSTA ÅR!!!!
KÖR HÅRT!!!!
Kommentera

gud:Kanske det..Men inse att ni aldrig eller kommer bli störst i länet ens.Där härskar MoDo helt enkelt.I Norrland härskar lag som MoDo,Brynäs och Lule.Timrå kommer alltid vara nummer ett i grannkommunen kanske=)

TIK Supporter:Har du problem med poängen jag försöker skriva eller?Om du säger att Sundsvall alltid kommer vara lillebror åt Åstön norr om Alnös is så är Timrå alltid det åt tex MoDo.Ni får ha kul med lag som Ö-vik och Husum liksom=)
Kommentera

gud: Precis!!!
Kommentera

Nike89: Men tyvärr så kommer det ALDRIG att hända:) Sundsvall har inte de resuser att spela i elitserien så Timrå är och kommer förbli att vara NUMMER 1!!!
Kommentera

Nike89:
vad snackar du för skiiit??
Sundsvall Hockey kommer tyvärr för dig ALLTID
GANSKA J"dra 2a i hockeyn...

TIMRÅ IK kommer ALLTID at vara
NUMMER 1................
Kommentera

TIK Supporter:Du skrev att Timrå alltid kommer vara storebror och då förmodrar jag att du också menar även fast Timrå spelar i Divison två och Sundsvall i Elitserien.Då kan väl jag säga att MoDo och Brynäs alltid kommer vara storebror åt er.Även fast det ser ut som det gör.
Kommentera

Nike89: Om det känns bättre för dig så,,,,Men om du inte vet så är Timrå både bättre än Modo å Brynäs,,,titta i tabellen,,STOREBROR om jag får säga!

Lycka till och hoppas att ni kommer till playoff!! Missa inte chansen!
Kommentera

TIK Supporter:Ja det är ju så synd...Lökarna kommer ju också vara lillebror till MoDo och Brynäs ändå så de så!
Kommentera

Självförtroendet är det inge fel på,,,,,Bara så ni vet så kommer ni alltid att vara "lillebror" till Timrå,,,,lika bra att vänja ER!

Timrå IK!!
Kommentera

Kör hårt snart är vi playoff sedan i kvalserien!!
Kommentera

Dubbelpott i helgen.......GRATTIS!!!!!!KÖR HÅRT!
Kommentera

Än lever hoppet.......Kämpa påååååååå!!!!!!!
Kom igen!!!
Kommentera

Nike89: Det kan ju va sant, men jag skulle ju inte bli förvånad om det är nån klubb som är och ryker i han!! Tro mej!!
Att komma från 2;an till en Allsvenskklubb är stor!! Varför inte!!
Kommentera

lindatj:Nja..Vet inte om Jimmy är tillräcklig för Elitserien jag.
Undra vart Samme går ifall han lämnar Sundsvall till nästa.
Han spelade i Motala i tvåan innan han kom till Sundsvall i alla fall.Men personligen tror jag att Samme är för bra för tvåan ettan vore bättre.Kanske man kan matcha han lite smått i Kovland?
Kommentera

Nike89: Angånde Nordlöf är det du skriver som jag menade!! Men nu måste han ju få lite matchtempo i sig igen.
Men jag tror att Samme kommer att söka en ny klubb efter den här sösongen. Mjölgen för att gå in första målis!!
Sen får vi väl se om Jimpa är kvar till nästa säsong för den delen. Det kan ju vara så att nån elitserieklubb är och ryker honom!!
Kommentera

lindatj:Det är ju faktist inte konstigt att Nordlöf spelade där i Onsdags.Hans form kan ju inte varit bra då.Det sa ju på Söndagen förra veckan att han skulle komma tillbaka om en vecka men han var tillbaka på tre dagar.När Samme väl har spelat har han ju inte eller gjort någon succé direkt men vissa stunder förra säsongen var han duktig.Sen är det ju svårt att komma som andramålvakt när divan Dyrén är som förstmålvakt.Det är inte omöjligt att till nästa säsong kolla efter en ny jämnare andramålvakt.Samme är nog bäst på att dansa kanske=)I slutet av förra säsongen var kedjan med Olsson,Jimmie och Lill-zäta helt okej.
Kommentera

Nike89: Håller med dej. Det kommer att bli jämmt. Och det kommer att bli målsnålt. Kommer nog att svårt att spela i mitt zon. För jag förmodar att man har samma taktik som när man slog Boden med 3-2 ( som dom spelade i sista).
Att Nordlöf spelade i fjärde femman är inte direkt förvånade!! Karl har ju inte spelat på flera veckor. Men när han väl kommit in i formen så kommer han nog få spela med Sjöberg och Olsson. Men samtidigt tycker jag inte att man ska flytta på Lill-Zäta i den femman. För han och Olsson verkar funka i överlag.
Jag tycker att Samme aldrig riktigt fått vissa vad han går för. Förra säsongen fick ahn knapp chansen. Och förr den här säsongen trode jag nog att han skulle fån den. Men, men. Men det går inte att förneka att "Jimpa" har bra!! För det har han, så jag tror nog att han kommer att stå i morgon. Om han inte blir sjuk förstås!!
Kommentera

lindatj:Vad tror du matchen slutar då?Jag tror det kanske kan bli en jämn och spännande drabbning mellan lagen.Vi vann ju sista grundspelsmatchen i serien med 3-2 på hemmaplan sen en inte alltför bra första period.Jimmy borde stå på Söndag visserligen men tex mot Kiruna borde Samme lätt kunna stå utan problem.
Kanske man också borde matchat en junior kanske typ Isaksson eller så.Annars trodde jag inte att Nyköping skulle förlora mot Vallentuna faktist.Men mig gör det ju inget iofs.Nordlöf var i fjärde kedjan i Onsdags och bör kanske kunna spela som vanligt på Söndag.Även Tägström har varit borta två matcher nu.Det gör ju inget direkt tycker man.Även Hansson och Lill-zäta har kommit igång lite bättre också.Hansson har gjort ett par bra passningar på slutet nu.
Kommentera

Nyköping förlorade i dag mot Vallentuna. Jag är inte direkt förvånad över det!! För Vallentuna har även slaget Sundsvall under säsongen. Dom är ju bättre än vad tabellen vissar!! Men det är ju bra Sundsvalls del. Nu är det fem poäng som det skiljer lagen åt. Ser i fram i mot söndagens march där båda lagen är revans sugna!! Det kommer att tuff och hård kamp i matchen!! Så kom till Gärde på söndag och se en intressant match. Det kan jag nästan lova!!
Kommentera

Aj..aj....2-3 Huddinge.....men fortfarande i ledning med 3 pinnar......KÖR PÅ!!!!!
Kommentera

Oj oj....5 matcher 5 vinster.......KÄMPA PÅ!!!!!!!
Kommentera

oj oj 4 matcher fyra vinster.......STRONGT JOBBAT!!!!!
Kommentera

KVALSERIEN??
Vilken drömöppning på fortsättningsAllsvenskan......oj oj...
Kommentera

« · 222956