IF Sundsvall Hockey

1349 inlägg · 155 ämnen

KVALSERIEN??

« · 222956 · » Till forumet

Sv: KVALSERIEN??
Jaaaaaa snart börjar playoff och sedan blire kvalserien och sedan........GRATTIS TILL SPEL I ELITSERIEN NÄSTA ÅR!!!!
KÖR HÅRT!!!!
Kommentera

SMÅLAND:Nu tar du väl i lite ändå?...Men allvarligt så är Kvalserien mitt mål i alla fall.Kul att du gillar Sundsvall fast du är Tikare.
Kommentera

Nike89: Man måste ju värna om Medelpad och visst vore det fantastiskt med två Elitserielag så nära varandra?
Kommentera

SMÅLAND:Grymma derbynskulle det bli i alla fall!
Kommentera

Nike89:Det skulle förstås ha varit ett mellanrum mellan derbyn och skulle men är man klantig så är man...ibland...
Kommentera

Nike89: Nu gäller det bara att pissa på AIK ;)
Kommentera

IceMaster: Ja nu j-r blir det fight när black army kommer till stan.......men Sundsvall vinner......kom igen!
Kommentera

Jag tror ni kommer slå ut AIK...

Vore kul om ett "fortsättningslag" kunde ta sig till kvalserien.
Kommentera

Ornell: TACK.....det värmde i bröstet!
Kommentera

IceMaster: Usch vad äckligt om vi pissar på AIK!
Kommentera

SMÅLAND:Kul(?) att en tikare tar åt sig en "lycka till"
Kommentera

Snart dags för katterna att kissa på Råtterna!!!
Kommentera

IceMaster: Kattens lek med råttan?
Kommentera

Zoogin: Precis :D
Kommentera

J-a skit.....1-2,men vi kommer igen...två raka på hovet!!!!
Kommentera

SMÅLAND: Ja, det är ju bäst det för annars kommer de inte hålla det som dem gick ut med i tidningen för några års sen" Vi är i elitserien 2003" Lycka till:)
Kommentera

SMÅLAND:

Jag förstår inte dina sympatier för Sundsvall hockey(IFSH)??

Själv tycker jag att det är skönt att säsongen är över för katterna!! Jag vill verkligen inte att IFSH ska spela i varken kvalserie eller elitserie de hör hemma i de nedre regionerna av NHA.

Tack för mig!
Kommentera

Red Rocker:Moget inlägg.Hoppas själv att Luleå kommer hacka lökarna i fyra raka matcher nu.Timrå har inget att göra i högsta serien.Sundsvalls sportchef brukar inte bråka med krogvakter i alla fall.Pajas!
Kommentera

Nike89:

Aj, aj, jag tog visst på en öm punkt där, ajdå.

Jag vill försvara mitt inlägg med att jag tycker det räcker med ett elitlag i distriktet, vi har inte råd med fler lag. Jag tycker det räcker med GIF & TIK bra att även basketen är på dekis.

Om mitt inlägg var omoget så var inte ditt inlägg mkt bättre. Vad vår sport chef gör på krogen har ingen betydelse så länge han värvar rätt spelare.
Kommentera

Red Rocker:Värvningarna till säsongen 2001-2002 satt ju som en smäck!Vilken tycker du var bäst?Simons eller Wallin kanske?
Kommentera

Nike89:

Ja, vad ska man säga han har tydligen blivit bättre. 2001/2002 var flopp och 2002/2003 var flipp.
Kommentera

Red Rocker:Menar du sportchefen eller?
Kommentera

Nike89:

Japp
Kommentera

Nike89: Om du bara visste vilken deal Timrå IK hade med Mikael Simons och Mora IK.
Redan när han lämnade moderklubben och pappa Janne fanns det inte mycket kvar av den talang som i TV- pucksålder dominerade.
Simons har inte kostat Timrå Ik särdeles mycket.
Att Simons hamnade i Timrå var av mer personlig karaktär. Därmed stannar också diskussionen.

"Mer kött på bena" önskas av en som vet FÖR MYCKET om förhållandet Timrå IK och Mikael Simons.
Kommentera

250kg kärlek:

Och det kan även tilläggas att värvningar som gjorts tidigare säsonger inte har något med nuvarande säsong att göra!!
Kommentera

250kg kärlek:Minns jag inte helt fel var Simons också aktuell för Sundvall inför den här säsongen vilket iofs bara var struntprat.
Kommentera

Nike89: Samarbetet mellan Timrå och Mora har varit mycket mer utbrett än ett samarbete mellan Mora och Sundsvall. Klart att Timrå spelandes i ES lockade mer än ett lag i kris?! Eller vad tror du?
Kommentera

250kg kärlek:Förra säsongen ryktades det ju om att vi skulle få Norgren och Simons och Timrå Tjobba vilket jag är glad att det bara var struntprat!
Kommentera

Nike89: Känns lite varning:
- Se hur det gick.
Kommentera

Nike89: Är du glad över att Sundsvall inte fick NorDgren och Simons i utbyte mot Nänsén?
Kommentera

Da Beezer:Jag skulle inte ha något imot Simons och Norgren men personligen är jag imot allting som är sammrbete mellan Sundsvall Hockey och Timrå IK
Kommentera

Nike89: Jag antar att du aldrig sett Niklas NorDgren spela....
Kommentera

Nike89:

Bra att du tycker det, för TIK har absolut inget att vinna på ett sammarbeta med IFSH. IFSH har mest att vinna på ett sammarbete med TIK.
Kommentera

Nike89: Moverare har ju sakt åt dej att hålla tyst,LYD.
Kommentera

Da Beezer:Jo det har jag.Han var helt klart vår bästa spelare säsongen innan han gick till Timrå,den säsongen då vi inte kunde missa superallsvenskan men på något sätt gjorde det.Han verkade dessutom inte haft så lätt i Timrå förra säsongen.
Till och med Moverare har skrivit i någon krönika att han är emot all sammarbete med Timrå.

Red Rocker:Om det skulle varit så att Timrå också kunde få spelre från Sundsvall så skulle det i alla fall bara varit Sundsvall som förlorade på det men nu är det ju inte så eller.
Kommentera

Usch...det är över.....SUCK,men nya tag nästa säsong....Kom igen!
Kommentera

Nike89: Precis, TIK har inget att vinna på ett sammarbete med IFSH.

Timrå till semi känns bra.
Kommentera

Red Rocker:Jag tycker Timrå ska vara glad över att Sundsvall ger era jävla sop-juniorer speltid.Min värsta mard-dröm är att vi skulle har gett nån tillräckligt med speltid satt han kan avgöra matcher för Timrå.
Kommentera

Red Rocker: Timrå har mycket att vinna på ett samarbete, vi kan lufta våra juniorer så att dom får prova på A-lags hockey på ganska hög nivå...
Kommentera

Nike89: Jag är fortfarande emot alla former av samarbete med Timrå.
Kommentera

Nike89: Jag skiter väl i om Moverare skriver i en krönika att han är emot ett sammarbete med Timrå. Sundsvall tjänade på att ha Erik Tägtström, Mats Hansson och Niklas Zetterström i laget den här säsongen.

Niklas Nordgren är en av Elitseriens bästa poängplockare. Utan att tveka skulle jag skulle byta honom mot vilken spelare som helst i Sundsvall.

Jag förstår inte hur man kan vara emot ett sammarbete som gynnar den egna klubben på alla sätt och vis.
Kommentera

Da Beezer:Zetterström tycker jag helt klart egentligen har varit en besvikelse mot förra säsongen och Erik Tägström och Mats Hansson har inte eller varit Sundsvalls bästa back.De där med "era jävla sop-juniorer" skrev jag mest bara av ilska.Alla tre är säker talangfulla.=)Ja just nu skulle jag nog också kanske kunna byta Norgren mot vad som helst i Sundsvall men först och främst kan du knappast påstå att han var lika bra förra säsongen och var då en sån snubbe som behövde istid.Jag skulle inte ha något emot kanske om vi får något riktigt bra fynd men då köper jag helldre loss.

Moverare:Bara att hålla med!
Kommentera

Nike89: Som du kanske minns så var NorDgren dominant i Sundsvall under två säsonger. Såväl nu som då skulle jag utan tvekan se honom istället för vilken annan Sundsvallspelare som helst.

Att köpa loss kostar pengar.
Kommentera

Da Beezer: Om du i långa loppet tror att samarbetet med Timrå gynnar oss så är du bara att gratulera, du har begripit mer än jag gör.
Eller, vilket jag anser troligare, så har du inte förstått någonting alls.
Kommentera

Moverare: Jag har nog begripit mer än vad du gör.
Kommentera

Da Beezer: Grattis, men jag gillar inte farmarlagshockey, tur att du gör det.
Kommentera

Moverare: Jag gillar inte farmarlagshockey. Menar du att Sundsvall blivit farmarlag till Timrå? Skedde det för två sekunder sedan? För sist jag kollade så var i alla fall inte Sundsvall något farmarlag.
Kommentera

Da Beezer: Tyvärr så är det så.
Kommentera

Moverare: Då har du dessvärre missuppfattat det hela.
Kommentera

Da Beezer: Har du sett att du har en kompis?

www.hockeyligan.se/hockeysnack/user/user.phtml?user=Beezer66
Kommentera

« · 222956 · »