SMÅLAND: Ja, det är ju bäst det för annars kommer de inte hålla det som dem gick ut med i tidningen för några års sen" Vi är i elitserien 2003" Lycka till:)
Jag förstår inte dina sympatier för Sundsvall hockey(IFSH)??
Själv tycker jag att det är skönt att säsongen är över för katterna!! Jag vill verkligen inte att IFSH ska spela i varken kvalserie eller elitserie de hör hemma i de nedre regionerna av NHA.
Red Rocker:Moget inlägg.Hoppas själv att Luleå kommer hacka lökarna i fyra raka matcher nu.Timrå har inget att göra i högsta serien.Sundsvalls sportchef brukar inte bråka med krogvakter i alla fall.Pajas!
Jag vill försvara mitt inlägg med att jag tycker det räcker med ett elitlag i distriktet, vi har inte råd med fler lag. Jag tycker det räcker med GIF & TIK bra att även basketen är på dekis.
Om mitt inlägg var omoget så var inte ditt inlägg mkt bättre. Vad vår sport chef gör på krogen har ingen betydelse så länge han värvar rätt spelare.
Nike89: Om du bara visste vilken deal Timrå IK hade med Mikael Simons och Mora IK. Redan när han lämnade moderklubben och pappa Janne fanns det inte mycket kvar av den talang som i TV- pucksålder dominerade. Simons har inte kostat Timrå Ik särdeles mycket. Att Simons hamnade i Timrå var av mer personlig karaktär. Därmed stannar också diskussionen.
"Mer kött på bena" önskas av en som vet FÖR MYCKET om förhållandet Timrå IK och Mikael Simons.
Nike89: Samarbetet mellan Timrå och Mora har varit mycket mer utbrett än ett samarbete mellan Mora och Sundsvall. Klart att Timrå spelandes i ES lockade mer än ett lag i kris?! Eller vad tror du?
Da Beezer:Jo det har jag.Han var helt klart vår bästa spelare säsongen innan han gick till Timrå,den säsongen då vi inte kunde missa superallsvenskan men på något sätt gjorde det.Han verkade dessutom inte haft så lätt i Timrå förra säsongen. Till och med Moverare har skrivit i någon krönika att han är emot all sammarbete med Timrå.
Red Rocker:Om det skulle varit så att Timrå också kunde få spelre från Sundsvall så skulle det i alla fall bara varit Sundsvall som förlorade på det men nu är det ju inte så eller.
Red Rocker:Jag tycker Timrå ska vara glad över att Sundsvall ger era jävla sop-juniorer speltid.Min värsta mard-dröm är att vi skulle har gett nån tillräckligt med speltid satt han kan avgöra matcher för Timrå.
Nike89: Jag skiter väl i om Moverare skriver i en krönika att han är emot ett sammarbete med Timrå. Sundsvall tjänade på att ha Erik Tägtström, Mats Hansson och Niklas Zetterström i laget den här säsongen.
Niklas Nordgren är en av Elitseriens bästa poängplockare. Utan att tveka skulle jag skulle byta honom mot vilken spelare som helst i Sundsvall.
Jag förstår inte hur man kan vara emot ett sammarbete som gynnar den egna klubben på alla sätt och vis.
Da Beezer:Zetterström tycker jag helt klart egentligen har varit en besvikelse mot förra säsongen och Erik Tägström och Mats Hansson har inte eller varit Sundsvalls bästa back.De där med "era jävla sop-juniorer" skrev jag mest bara av ilska.Alla tre är säker talangfulla.=)Ja just nu skulle jag nog också kanske kunna byta Norgren mot vad som helst i Sundsvall men först och främst kan du knappast påstå att han var lika bra förra säsongen och var då en sån snubbe som behövde istid.Jag skulle inte ha något emot kanske om vi får något riktigt bra fynd men då köper jag helldre loss.
Nike89: Som du kanske minns så var NorDgren dominant i Sundsvall under två säsonger. Såväl nu som då skulle jag utan tvekan se honom istället för vilken annan Sundsvallspelare som helst.
Da Beezer: Om du i långa loppet tror att samarbetet med Timrå gynnar oss så är du bara att gratulera, du har begripit mer än jag gör. Eller, vilket jag anser troligare, så har du inte förstått någonting alls.
Moverare: Jag gillar inte farmarlagshockey. Menar du att Sundsvall blivit farmarlag till Timrå? Skedde det för två sekunder sedan? För sist jag kollade så var i alla fall inte Sundsvall något farmarlag.
KÖR HÅRT!!!!