Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Det var en lurig Internet explorer bugg som gjorde så att inte LIVEn funkade. Men testa nu istället!
Automatisk uppdatering funkar inte för mig, jag måste köra F5 för att uppdatera fönstret (IE6).
Bissett19:
I IE 7.0 och Firefox 1.5.0.9 funkar åäö bra.
"Det är som vanligt transferpapper som måste skickas in. Tar väl någon dag?"
Marcus: Vadå inte funkar med Å, Ä & Ö? De 4 inlägg som kom när jag var där såg helt rätta ut.
Gott jobb förresten.
Plötsligt vill jag ha en " Översikt Light" för de gästböcker jag inte bevakar via mina favoriter.
Att användas då man plötsligt är i fas med alla inläggen i alla bevakade böcker, och man sitter och väntar på att Huge ska skriva klart sitt jämra inlägg i Brynäsboken, som han förmodligen somnat ifrån, och abstinensen håller på att bli alldeles för do-mi-ner-an-de på skrivbordet...
Gör så här:
1. Logga in
2. Gå till sidan Medlem -> inställningar
3. Klicka på länken "Avsluta medlemskap"
/HS
Hej, kära Hockeysnack.
Jag gillar verkligen att snurra runt i dina gästböcker och grotta, då jag har tid över. Det är jätteroligt att se vad folk och fä tycker i de olika böckerna. Men vissa ämnen intresserar mig verkligen inte alls! Usch och fy vad tråkigt det kan vara!
Skulle inte jag kunna få en möjlighet att kryssa i en ignore-ruta för att slippa se dessa apa-trådar? Det lackar ju ändå mot jul, kära Hockeysnack!
PS. Även Metal Guru borde ha en ignoreruta, så att folk och fä kunde kryssa bort honom, så de slapp se hans evinnerliga trams och trakasserande av hederliga skattebetalande medborgare. DS.
Poffa:
Som jag skrev i den svarsbubblan, en annan variant är att leta upp någon som man tror har X som kompis, och kika på desses 'Vänner'.
Har man rätt kan man bubbla därifrån.
Men det borde finnas enklare sätt...