Går det att få bort Twitter från Timrås sida? Ser inte Twitter på ex Modo eller Brynäs. Jag vill inte läsa Thord Johanssons politiska inlägg hela tiden, om vem som ska bli moderaternas nya partiledare osv...Detta är Hockeysnack, politik får man läsa om i dagstidningarna iaf till leda...
Salle: Har fixat en bugg som hängt med ett tag som gjorde att det inte gick att släcka en del lampor. Det var i forum där den senaste aktiva tråden var raderad som det blev fel. Ofta spam-trådar som tagits bort och sedan har det inte skrivit något mer.
Peja: Den ursprungliga frågan gällde väl att se vilka som gillat andras inlägg eller missförstod jag något? Det spelar egentligen ingen roll men det funkar nu så det kan väl vara som det är.
När det gäller vem som är moderator i respektive så syns väl det redan
Marcus: Jag tror att det som folk efterlyser är att se nicknames på de som modererar i respektive böcker, det kan vara lite knepigt just nu. Det är nog ingen som vill se moderatorers eller andra användares riktiga namn såvida de inte väljer det som nickname.
bisterfinnen: Senast som den funktionen slogs på så utbröt ett väldigt motstånd till detta men folk har kanske blivit lite mer öppna nu med tanke på att det fungerar så på övriga internet och Facebook. Vad säger ni andra?
Marcus: vet inte om jag har fel men när jag väljer brevlåda så kan jag ju klicka på ett meddelande och läsa det men när jag väljer "skickade meddelanden" och klickar på ett meddelande så kommer jag tillbaka till inkorgen istället för att meddelandet visas.
Marcus: Jag har en sån där grön notering om att jag har olästa meddelanden i forumet "Allsvenskan" och det kvittar hur många ggr jag besöker den, noteringen finns fortfarande kvar.
Du har ännu inte läst mitt brev jag skickade den 25 Juli. Iaf lyser det grönt bredvid det i min lista.
Brevet handlar, vad jag minns iaf, om moderation i bla Övrig Sport där det nästan dagligen droppar in reklam, spam och skit. Och att jag får notiser om att anmälan skett men jag kan ju inte agera på dom.
Var hygglo och läs det och så tar vi det därifrån.
Hur gör man för att återaktivera en inaktiv användare? Försöker beställa nytt lösen men får till svar att jag måste kontakta support men när jag gör ett ärende och ställer frågan så får jag inget svar.