Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
65selander:
IE funkar för mig med än :) Dock har jag inte kört igång några program som ska jobba parallellt med IE, men allt flytter på ;)
Marcus: jag kunde inte lägga in en bild i motorboken nyss.
Jag provade både "infoga/redigera bild" i editorn och det klassiska [bild]-sättet. Utan resultat.
Det sista kanske var en plus-tjänst som för tillfället är avstängt på samma sätt som [url=]länkningar.
Således kommer frågan om när man kan få tillbaka dom möjligheterna?
Marcus: Va ingen priotering ... :-))
Det är lungt, ville mest kolla om det var bara jag som var drabbad. Det bästa hittills är att IE snurrar på nu.
Marcus: Nåt tjall är det med filhanteraren och andra tecken än a-ö & 1-9.
Och det gäller både i filnamn och beskrivningen.
ex. Lade in en skärmdump från nyss då forumtexterna var minst sagt lite svårlästa.
Filen heter svårläst ff.jpg på mitt skrivbord men å:et är borta i filhanteraren. Sen skulle jag sätta ett datum inom parentes i beskrivningen men då blev det nåt error och filen kunde in laddas upp.
Marcus:
Vi pratar natt-och-dag-skillnad. Och till det bättre. :0)
Är fortfarande nyfiken på vad det var som busade med oss stackars IE-användare.
Marcus: Betydligt snabbare i IE7. Även om FF fortafrande är lite vassare.
Gott jobb!
Jag tror jag hittat IE-buggen efter en hel kvälls letande. Skulle ni kunna göra en omladdning av sidan med control+F5 (ladda om sidan rent utan cache) och se om det går snabbare. Tyvärr kommer fixen att göra så att en del ikoner ser konstiga ut i IE6. Men det får vara så tills jag fixat ikonerna.
Per HApps:
Kan det vara så illa att du börjar bli disträ..?
;0)
När jag kikar i mappen skickade brev, så ser det ut som om jag skickat breven till mig själv, skumt
difzi:
Jag kan rekommendera att man flushar sina cookies om man kör vilken inkarnation av IE som helst. Gamla HS2-cookies tycks inte fungera så bra i HS3-miljö, och jag har halverat min laddningstid på IE7 genom cookie-tvagning.
Visserligen behöver jag öka halveringstiden något för att nå ned till Firefoxens nivåer, men det gör ändå en läskig skillnad.
Frisco:
HS funkar inte alls för på FF då jag sitter vid skoldatorn, är jag hemma funkar det nummera. Då jag kör den på IE i skolan segar den ner hela datorn, vilket är ytters irriterande då all redigering går segt, dock ett bra sett att inte va inne på HS under skoltiden ;)