Db_04:
kan det varit så att den tidigare visnings-moden indikerade hur färgstark truppen ifråga varit?
(aj! sorry, kunde -AJ!- inte låta bli... aaaj!)
Portello:
jag kan bara visa bilder i inläggen om jag nyttjar Internet Explorer 38%
250kg kärlek:
Bättre kvalitet, javisst.
Men vad är det egentliga problemet med friskans bekymmer?
Det kan -såvitt jag förstår- vara en av följande tre saker:
1) HS räknar verkligen fel.
2) Friskan har slarvat vid sin sammanräkning, och HS räknade faktiskt riktigt.
3) Friskan har fattat fel, men räknat korrekt - dock på fel saker.
Så innan vi kräver att HS ska höja kvaliteten vill jag (och tydligen även Dream Team) gärna utreda om alternativ 2) eller 3) är det som inträffat.
friskan vill dock bara svara 'fungerar inte' och 'papper och penna'.
Svårt att höja någon kvalitet med detta underlag.
In my humble opinion.
friskan:
Jag känner mig ganska trygg i att jag haft 724 olika personer som kikar in på min något torra presentation.
Vad är det som gjort att du inte, trots att du kollat sedan oktober, litar på ditt eget antal på 475 olika besök?
Det går ju att scrolla, ungdomar.
Se'n är det väl inget fel att visa småbuggar i den här boken, även om det inte var ursprungsavsikten. Också upplysningar om den spartanska browsern Lynx passar utmärkt i en bok vid namn 'Teknisk Info'.
Nu är jag nöjd med mig själv. Dagen har börjat bra.
Hm, när jag kikar på Översikten, så har liksom texten flyttat på sig en aning, eller hur man nu skall förklara det hela. Så har det inte varit tidigare.
Friman SR:
Man kan ju i så fall reta sig mer på att om man har fler olästa som får plats på en sida, så då man kliver över till sida 2 är plötsligt alla lampor nollade. Det tycker jag är ett större bekymmer än något enstaka missat inlägg då det är högtrafik i den boken.
Friman SR:
Det är nog ett meddelande som dykt upp efter att du gick in på sida 1, men innan du växlar över på sida 2. Hade du istället reloadat sida 1 hade du sett den gula lampan, men eftersom du var på sida 2 såg du varken meddelande eller lampa.
Se'n kommer nästa nya meddelande, och den gröna kvadraten tänds efter en stund. Du triggar, och laddar ned sida 1 igen, och det nya meddelandet har gul lampa - MEN inte det näst nyaste, för det har ju redan haft en gul lampa.