Marcus:
Ge användarna möjligheten att välja variant under sina inställningar, då får alla göra som de vill. Jag irriterades av det. Andra tycker säkert det är bra.
Salle: Meningen är att du kan fokusera mer på det du ska läsa genom att highlighta det. För mig underlättar det men smaken är som baken. Men om man fladdrar mycket med musen så kan det ju kanske upplevas som störande.
Kör med det under en testperiod iaf. för att utvärdera det hela.
Den nya funktionen "färga inlägg när man för musen över densamma" är väl niftigt och snygg men vad är det för mening med den egentligen?
Jag blir mest irriterad över allt blinkande när min parkinsson fladdrar musen över sidan. Risk för epilepsi vetja.
Utformningen är OK, tycker jag. Enkelt, oplottrigt och funktionellt. Jag undrar mest varför tidsangivelsen för senaste inloggningen finns till timme och minut. Det känns liite främmande och enträget liksom.
(Nu hoppas jag att texten håller sig i skinnet och int växer strax till Modell Big. Och sen sitter man här i skogen med skammens blossande kinder och glor på alstret i kolossalformat)
Difzi hade lösning på saken, läste jag igår. Men jag är för senil för att minnas det receptet.